*** IKM uke 42! ***

Jeg har regnet feil på ikm. Det er 19 og ikke 16 som jeg har satt opp. Tok riktignok en test i dag, men den var negativ. Så da får jeg bare se hva som dukker opp på lørdag. Enten tr eller kanskje to streker :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Etter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp. :)
Åååh..vet ikke den tanta at hun ikke er velkommen?? Håper det klaffer på neste pp da!! :)

For alle skuffede denne pp, jeg kan anbefale et julibarn, de er fantastiske. Har nemlig ett her hjemme. <3

Sent from my iPad using BV Forum

Etter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp. :)
Æsj! Det var kjedelig..! :( men som du sier, bare å brette om ermene! Krysser fingrene for neste pp! Alle gode ting er fem?? :)

Åååh..vet ikke den tanta at hun ikke er velkommen?? Håper det klaffer på neste pp da!! :)
Æsj! Det var kjedelig..! :( men som du sier, bare å brette om ermene! Krysser fingrene for neste pp! Alle gode ting er fem?? :)

Ja, alle gode ting er fem. Og tante er ikke velkommen, men hun har tydeligvis fått ordnet seg kopi av nøklene våre, for når jeg ikke åpner i det hun banker på, så bare låser hun seg inn... Frekkeste tanta jeg har. :p

Jeg har regnet feil på ikm. Det er 19 og ikke 16 som jeg har satt opp. Tok riktignok en test i dag, men den var negativ. Så da får jeg bare se hva som dukker opp på lørdag. Enten tr eller kanskje to streker :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da har jeg flyttet deg. :) Lykke til!

Da kan jeg settes opp som gravid :-) lykkerus i heimen :-) flytter rndelig inn i terminforum!
ImageUploadedByBV Forum1382072769.428593.jpg
ImageUploadedByBV Forum1382072784.631004.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikm idag egentlig....men fikk jo tr for ei uke sida...så da...

Har veldig korte sykluser, så el rett over helga igjen.

y6aputus.jpg

Får opp en svak strek innen fristen :D
Må kjøpe digital i dag før jeg tørr tro på det!
Full av forhåpninger nå :D :D

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Takk. Tok bilde ett par minutter etter. Krysser fingrene :D Og så denne pp som vi alle var syke og ikke prøvde "skikkelig".

y6aputus.jpg

Får opp en svak strek innen fristen :D
Må kjøpe digital i dag før jeg tørr tro på det!
Full av forhåpninger nå :D :D

Du skal egentlig flyttes over på gravid du, med den testen der. :) Gratulerer!

Back
Topp