Kaktus_86
Elsker forumet
TakkerÆsj. Dustetante!Lykke til med ny pp!
![]()
Lykke til til alle andre som også desverre har fått tantebesøk!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkerÆsj. Dustetante!Lykke til med ny pp!
![]()
Åååh..vet ikke den tanta at hun ikke er velkommen?? Håper det klaffer på neste pp da!!Etter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp.![]()
Æsj! Det var kjedelig..!Etter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp.![]()
Slu den derre tanta altså! Tror hun er glad i ironi! Lykke til i ny pp!Tanta kom mens jeg satt på do og venta på testresultatet ;-) ny pp her kommer vi!
Julibarn er supert!For alle skuffede denne pp, jeg kan anbefale et julibarn, de er fantastiske. Har nemlig ett her hjemme. <3
Sent from my iPad using BV Forum
Åååh..vet ikke den tanta at hun ikke er velkommen?? Håper det klaffer på neste pp da!!![]()
Æsj! Det var kjedelig..!men som du sier, bare å brette om ermene! Krysser fingrene for neste pp! Alle gode ting er fem??
![]()
Jeg har regnet feil på ikm. Det er 19 og ikke 16 som jeg har satt opp. Tok riktignok en test i dag, men den var negativ. Så da får jeg bare se hva som dukker opp på lørdag. Enten tr eller kanskje to streker
Da har jeg flyttet deg.Lykke til!
Gratulerer så myyye :-DDa kan jeg settes opp som gravidlykkerus i heimen
flytter rndelig inn i terminforum! Vis vedlegget 35767Vis vedlegget 35768
Sent from my iPhone using BV Forum
![]()
Får opp en svak strek innen fristen
Må kjøpe digital i dag før jeg tørr tro på det!
Full av forhåpninger nå![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Da kan jeg settes opp som gravidlykkerus i heimen
flytter rndelig inn i terminforum! Vis vedlegget 35767Vis vedlegget 35768
Sent from my iPhone using BV Forum
Åååh..vet ikke den tanta at hun ikke er velkommen?? Håper det klaffer på neste pp da!!![]()