*** IKM uke 42! ***

Hvordan kan man bli satt opp på gravid? :) Er mine godkjent for det? :) Vis vedlegget 35790

Hei du. Jeg setter opp alle som vil stå som gravid på gravid, det er jeg som redigerer førsteinnlegget i denne tråden. Men jeg tror ikke jeg har deg på noen IKM-dag da, men det gjør jo forsåvidt ingenting. Hihi.. Rakk ikke å være med på IKM-tråden før du ble gravid. ;) Gratulerer!

Hei du. Jeg setter opp alle som vil stå som gravid på gravid, det er jeg som redigerer førsteinnlegget i denne tråden. Men jeg tror ikke jeg har deg på noen IKM-dag da, men det gjør jo forsåvidt ingenting. Hihi.. Rakk ikke å være med på IKM-tråden før du ble gravid. ;) Gratulerer!

Hehe! Jeg er visst ikke så kjent med hvordan ting fungerer her inne. Har heller ikke hatt mensen siden 17 august - og har derfor ingen anelse om når jeg hadde EL eller IKM :-) Tror jeg er ca 2 uker på vei om jeg kjenner kroppen min rett :-) Vil gjerne stå på gravid da :-) hehe

Hehe! Jeg er visst ikke så kjent med hvordan ting fungerer her inne. Har heller ikke hatt mensen siden 17 august - og har derfor ingen anelse om når jeg hadde EL eller IKM :) Tror jeg er ca 2 uker på vei om jeg kjenner kroppen min rett :) Vil gjerne stå på gravid da :) hehe

Det er gjort! :)

Svak strek i dag jeg og. Kjempesvak. Håper den er sterkere i morgen på ikm. Tør ikke håpe på noe enda

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er så spent på streken din. Hvordan har det gått? :)

Tror jeg venter med å teste til helga, -hvis ikke tr kommer før den tid. Blæh! Kjempepositiv i dag kjenner jeg! ;)

Når skal du teste da? Har tr fortsatt ikke kommet, og du klarer å la være å teste? :) Krysser fingrene for deg!

Da testet jeg i morgest :D

Vedlegg

• 20131018_055744-1.jpg
    20131018_055744-1.jpg
    699,4 KB · Visninger: 109
Takk endelig satt spiren, men jubler mer når 12 uker er gått.. Mistet i uke 7 sist. Så håper spiren klamrer seg fast:)

Krysser fingrene hardt for deg, og håper spiren vokser seg stor og sterk de neste 8 månedene. :)

Blæææh 12 dpo i dag, blenda test :-( 2 dager til ikm... har ikke trua og føler meg ikke gravid :-(

Back
Topp