*** IKM uke 42! ***

Jeg tok en ny strimmel nå...............

Her er testen jeg tok nå i kveld. Det kom "noe" på den også. Samme som på morgenurin i går. Forskjellen er at det som kom nå i kveld kom FØR tidsfristen....

Test 1410 andre.jpg

Her er testen jeg tok nå i kveld. Det kom "noe" på den også. Samme som på morgenurin i går. Forskjellen er at det som kom nå i kveld kom FØR tidsfristen....

Vis vedlegget 35141

Du har rett, det er "noe" det, men ikke helt en strek, ennå ihvertfall. Blir kjempespennende å se hvordan testene blir de neste dagene. Håper virkelig du er gravid!

Du har rett, det er "noe" det, men ikke helt en strek, ennå ihvertfall. Blir kjempespennende å se hvordan testene blir de neste dagene. Håper virkelig du er gravid!

Spennende! Hvor mange dpo?

-Appen

Jeg er bare 10 dpo. Så det er jo fryktelig tidlig. Det synes bedre i virkeligheten enn på bildet, men jeg er enig. Det er mer "noe" enn en tydelig strek. Jeg ble litt optimistisk siden testen i går kom lenge etter tidsfristen, mens den nå i kveld kom med en gang. Det er fortsatt veldig tidlig da, så får jo bare vente og se. :)

Gøy at dere skimter noe hvert fall, håpet lever fortsatt!

Vis vedlegget 35141

Ser noe der ja. Velig likt som det jeg "holder på med". Håper så inderlig vi er gravide begge to :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ser noe der ja. Velig likt som det jeg "holder på med". Håper så inderlig vi er gravide begge to :)

Sent from my iPad using BV Forum

Helt enig. Det var det jeg tenkte da jeg så bildet ditt i går og. Minner om det som foregår her i huset nå. Så gøy om vi får sterkere streker nå fremover!!!

Her stikker det både i magen og i brystene fortsatt, så enten tegn på tr eller så er det noe annet, veldig, veldig, veldig velkomment. :love7

Iiii, jeg ser tydelig en strek der! Gud, så spennende. Nesten så vi svir av tester om hverandre nå! Haha! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen er fortsatt overbevist at jeg et gravid. Har hatt veldig med hodepine de siste 2 dagene og mye trøtt. Igår la jeg meg 21.30 på grunn av at jeg var trøtt og hadde vondt i hodet. Idag etter jobb sovna jeg med en gang jeg kom hjem fra jobb. Dette har jeg tidligere kun gjort de gangene jeg har vært gravid. I tillegg er jeg surrete. Idag hadde jeg tatt alt bestikket etter middagen og lagt tilbake i skuffen istedet for i oppvaskmaskin. Og etterpå huska jeg ikke det selv og begynte kjefte på og beskylde mannen :p
Han klarte ikke se 2 streker på testen min men han er jo ikke like trent som oss.

Han lovet meg at dersom det ikke gikk denne pp kom jeg til å bli gravid neste pp. Han sa at i juli eller august neste år fikk vi baby. Garantert!! Håper han har rett. :D

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Blæææ. Skjønner meg ikke på kroppen min. Hehe.
Stikker mye her og der i magen. Mye luft. Mannen syns puppene kjennes større ut.
Fikk i sted en veldig verk over navlen.
Bare negative tester i går og i dag. 12 dpo i dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tasser over hit da hverken tr eller positiv test meldte sin ankomst sist uke. For moro skyld kan jeg si at ikm er på onsdag ;-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mannen min klarte å se noe på testene mine!!! Da ble jeg litt satt ut. Han har selvfølgelig klart å finne ut av dette, selv om jeg ikke skulle si noe til han. For jeg er redd han synes jeg er gal, og det synes han jo, men han ser noe (men er skeptisk da, for han er ikke vant med dette - aldri sett tester før ("Skal det ikke være mye mer enn det lille rosa der?")

Da jeg fikk svake streker på test i pp 2 så ikke mannen noe. Så disse er tydeligvis sterkere enn det jeg har tolket som skyggestreker i pp 2. :)

Nå er vi mange med svake streker her - er så utrolig spennende.

Husk at forumet er nede i morgen tidlig, fra 7 til 10? Vil gjerne se bilder av tester her i morgen!!!

Jeg fatter 0 her jeg sitter..
Har hatt mens murringer i ca 2 uker...
Har ikm på Lørdag og i dag fikk jeg blod i truseinnlegget.. trodde jo da mensen kom før tiden.. la i ett bind og henta guttungen i bhg. Når jeg kom hjem hadde jeg en feit klyse med slim i bindet med røde tråder i (beklager dataljer).
Siden har jeg ikke blødd noen ting.. men har mye mensmurringer enda... skjer med det da?

Jeg er bare 10 dpo. Så det er jo fryktelig tidlig. Det synes bedre i virkeligheten enn på bildet, men jeg er enig. Det er mer "noe" enn en tydelig strek. Jeg ble litt optimistisk siden testen i går kom lenge etter tidsfristen, mens den nå i kveld kom med en gang. Det er fortsatt veldig tidlig da, så får jo bare vente og se. :)

Gøy at dere skimter noe hvert fall, håpet lever fortsatt!
Så gøy :D Dette blir det kjekt å følge!! 7-8 dpo her i dag!! Skikkelig stikking på høyre side.. Hodepine og .. Spennende tider med så mange kanskje tester :D

Wæææ...Har ikke test til i morgen tidlig, trodde jeg hadde fler en jeg hadde.. Har bestilt nye som ble sendt i dag, men de kommer vel først onsdag :eek:

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Last edited:
Jeg fikk negativ test i dag, har ingen tegn som tyder på svangerskap ellers.

Da fikk ikke jeg sove mer. Ventet vel på å teste. Kom "noe"/skyggestrek etter tidsfristen, men det er svakere enn i går så jeg får det ikke på et bilde. På bilde blir det blendahvit. Begynner å miste litt troa på at det er noe mer enn skyggestreker, for nå er det jo faktisk 2 døgn siden den første. Fikk jo håp av den i går kveld som kom før tidsfristen da, men den er utrolig svak fortsatt. Fare for at jeg har fått flere dårlige tester i samme forsendelse? Jaja..

Da kryper jeg tilbake opp i senga. Sees etter oppdateringen. :)

Vet ikke helt hva jeg skal si.

16 DPO, en dag over.
Ingen tante, negativ strimmel, skimter kanskje et kryss på CB+ dersom jeg legger godviljen til, men anser den som negativ.

Back
Topp