*** IKM uke 42! ***

Og der tror jeg TR kom til meg, nesten en uke før forventet. Begynte plutselig å blø såpass mye at jeg måtte sette i tampong, og nå stikker det i magen og verker i ryggen, slik det pleier når TR er på besøk.
:( til tantebesøk, men :) til ny pp!

Gratulerer loca79!

Sent from my iPad using BV Forum

Ganske sterke kramper/menssmerter(?) idagtidlig.... Lurer virkelig på hva denne blødningen er. Startet en uke før ikm. Håper at jeg er en av de få som har kraftig festblødning, men tempdroppet tyder på at det ikke er det :(
Orker ikke teste engang.... Prøver å se frem mot neste pp, så får jeg heller bli overrasket om det skulle være noe.

Sent from my iPad using BV Forum

Fremdeles ingen tegn til tr her.
IKM i går/i dag og den pleier å begynne om morgenen hos meg.
Vært på apoteket og kjøpt noen ordentlige tester istedenfor disse strimlene.
Får se om jeg tar en i kveld eller i morgen tidlig

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fremdeles ingen tegn til tr her.
IKM i går/i dag og den pleier å begynne om morgenen hos meg.
Vært på apoteket og kjøpt noen ordentlige tester istedenfor disse strimlene.
Får se om jeg tar en i kveld eller i morgen tidlig

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Spennende..lykke til :D

9 dpo idag og tok trst i morges. Nå, maaanhe timer senere, kan jeg skimte en skyggestrek:O tror ikke jeg klarer å fange den opp på bilde en gang! Meen, den kom etter tiden.

Oppdatert hovedinnlegg!

Uke 42 er her, så nå er det bare å si ifra når tr kommer, om testen blir positiv eller om dere har passert IKM uten verken tr eller positiv test. :)

ImageUploadedByBV Forum1381757120.009699.jpg

Klarer dere skimte noe?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er det som er problemet. Jeg aaner ikke. Jeg tok testen i morges og tittet på den etter jeg hadde vasket hendene, men tok den med meg og så ikke på den før etter mange timer. Så det kan godt hende at den er lenge etter tiden. Men tenkte å prøve å ta en ny i morgen:)

Det er det som er problemet. Jeg aaner ikke. Jeg tok testen i morges og tittet på den etter jeg hadde vasket hendene, men tok den med meg og så ikke på den før etter mange timer. Så det kan godt hende at den er lenge etter tiden. Men tenkte å prøve å ta en ny i morgen:)

Ja, vi får se i morgen da. Spennende! :)

Ja, nå er jeg kjempe spent! Selv om det ikke er planlagt så er det veldig ønsket da:)

Back
Topp