*** IKM uke 42! ***

Her var det kommet mange under kategorien "kanskje":) Håper testene blir med tydelig til uken!
Jeg har ca 30 billigtester liggende, så kanskje jeg smeller til med en test hver morgen frem til IKM på søndag ;)

Ja, hvis du takler ventetiden mellom hver test. Jeg burde ha ventet, for nå har jeg bare lyst til å legge meg så jeg kan teste på nytt i morgen. :p

Begynner å få lyst til å teste jeg også når jeg ser dere andre har begynt, men har ikke ikm før i slutten av uka.

Hihi.. Jeg burde ha ventet, for alt jeg har fått er jo en strek etter tidsfristen, som kan komme av feil. Det hadde vært lurere å vente noen dager til. Har ikke IKM før torsdag jeg.

Jeg er 7 dpo og brant av en test i dag.. ;-) Håpløst!! Jeg så på den ca 1 min og gikk så ned for å spise frokost.. Da jeg tittet på den etter mat kunne jeg skimte en strek.... MEN aner ikke om den kom før eller etter 5 min... Men er vel drøyt å få positiv test 7 dager FØR ikm?? Teste igjen i mårra eller vente til tirsdag?

Jeg er 7 dpo og brant av en test i dag.. ;-) Håpløst!! Jeg så på den ca 1 min og gikk så ned for å spise frokost.. Da jeg tittet på den etter mat kunne jeg skimte en strek.... MEN aner ikke om den kom før eller etter 5 min... Men er vel drøyt å få positiv test 7 dager FØR ikm?? Teste igjen i mårra eller vente til tirsdag?

Hvordan vet du at EL var? EL-test? Temp? For hvis det var pga. en kalender eller magesmerter så kan det jo hende EL har kommet noen dager før da. :) Gøy at så mange har fått noe på testene sine i dag.

Jeg har veldig el smerter, så rimelig sikker på at el var forrige søndag.. Men, ikke tempet eller testet etter el. Er jo redd streken kom etter tidsfristen da! Blir spennende å teste på ny om et par dager :-) Ja ser det er mange med spennende dager forran seg :-) Krysser fingrene!!!

Åå, så spennende med dere som har svake streker:D Idag er jeg roligere og føler ikke at det hadde blitt krise hvis jeg skulle vært gravid. Var litt kvalm på formiddagen idag og har litt kiling nederst i magen -har også murret et par ganger. Noen som tappetafser? (Skikkelig ekkelt ord det der) min er hard inni, men myk utenpå -kjennes lukket ut, og er sentrert. Synes egentlig at den kjennes litt hoven ut?

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det noen av dere som har erfaring av å ikke få festeblødning når dere blir gravid?

Er det noen av dere som har erfaring av å ikke få festeblødning når dere blir gravid?

Jeg har lest at det er færre som har festeblødning enn de som har det. :) Jeg har ingen erfaring (tror jeg, om jeg er gravid så har det vært null blod hvert fall).

Har ikke hatt festeblødning de 2 gangene jeg ble gravid.. ;)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

ok det var greit å vite, jeg sitter bare å tenke at det er ikke vits og teste for jeg er nok ikke gravid når jeg ikke har hatt festeblødning, men da er isåfall ikke all håp ute.

Ikke hatt det de 5 gangene jeg har blitt gravid..

Her er testen 7 dpo, men aner ikke om det er før eller etter tidsfristen :-( Håper det ikke er skyggestrek heller... spennende. Teste igjen 9 dpo og SE på testen hele tiden ;-)
20131013_112155-1.jpg

da kommer nok tanta i morgen som den pleier 11 dpo. Kjenner det på hele kroppen. Kvalme, murringer og iling/stråling nedover høyre lår. Pleier være slik dagen før. Passa skikkelig dårlig for i morgen tidlig begynner jeg i ny jobb (eller samme jobb på samme plass med på ei nu avdeling). Skikkelig skuffet nå ja :(:(:(:(:(:(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Back
Topp