Synes jeg ser en strek på den øverste testen. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sniker inn mine tester fra i dag herStrekene vises selvfølgelig bedre i virkeligheten, så blir spennende å se om dem er sterkere i morgen
Vis vedlegget 34743
Oi oi oi spennendeJeg sniker inn mine tester fra i dag herStrekene vises selvfølgelig bedre i virkeligheten, så blir spennende å se om dem er sterkere i morgen
Vis vedlegget 34743
Det blir ny test i morgen jaJeg kan se to streker på den "store" testen, men ser ikke noe på den lille. Kjempespennende!! Ny test i morgen da?
Det blir ny test i morgen jaPrøver å ikke ta gledene på forskudd, men er veldig vanskelig
![]()
er nok festeblodning dåLitt blod idag. Ei uke til ikm.... Mystefistisk....
Sent from my iPad using BV Forum
Litt blod idag. Ei uke til ikm.... Mystefistisk....
Litt blod idag. Ei uke til ikm.... Mystefistisk....
Er utrolig tørst hele tiden. Blir veldig fort tør i munnen og på leppene.
Og har leamus på øyet ofte! Aldri plaget med det før.
Kan det være et tegn?
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper egentlig ikke at leamus på øyet er et vanlig symptom på graviditet, for det ønsker ikke jeg megMen, det kan jo hende det er et symptom for deg
![]()
TUSEN TAKK :-D Nå fikk jeg det til tror jeg? Hm.. Eller ikke? Er et bilde der, men litt av teksten er der også, å tror ikke jeg kan åpne i stort bilde?Joda, det går fint. Bare skriv inn denne koden (hentet din kode fra tempe-tråden).
Bytt ( med [ og ) med ] og fjern alle mellomrom jeg har lagt inn (det skal ikke være noen mellomrom eller noen parenteser i det hele tatt).
(URL='http://www.fertilityfriend.com/home/4832c1' )(I M G ) http://FertilityFriend.com/home/4832c1/thumb.png (/ I M G )(/URL)
TUSEN TAKK :-D Nå fikk jeg det til tror jeg? Hm.. Eller ikke? Er et bilde der, men litt av teksten er der også, å tror ikke jeg kan åpne i stort bilde?
Har som mål og distrahere meg for tidlig testing med å strikke marius bodyen fram til neste helg. Har ei venninne som har termin om to uker og kom på det i dag. Vet ikke om jeg får den ferdig, men hvis jeg klarer å distrahere meg fram til neste helg med et urelalistisk mål så vil det kanskje gå