*** IKM uke 42! ***

Synes jeg ser en strek på den øverste testen. :)

Jeg sniker inn mine tester fra i dag her:) Strekene vises selvfølgelig bedre i virkeligheten, så blir spennende å se om dem er sterkere i morgen:)Vis vedlegget 34743

Jeg kan se to streker på den "store" testen, men ser ikke noe på den lille. Kjempespennende!! Ny test i morgen da?

Jeg kan se to streker på den "store" testen, men ser ikke noe på den lille. Kjempespennende!! Ny test i morgen da?
Det blir ny test i morgen ja:) Prøver å ikke ta gledene på forskudd, men er veldig vanskelig:)

Det blir ny test i morgen ja:) Prøver å ikke ta gledene på forskudd, men er veldig vanskelig:)

Krysser fingrene for at du har noe å glede deg til! ;)

Skal prøve å ikke teste før tirsdag eller onsdag da er jeg 13 og 14 dpo ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt blod idag. Ei uke til ikm.... Mystefistisk....

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kommer nok til å kjøpe en test neste fredag så får jeg se hvor lange jeg klarer å la den ligge. Jeg føler meg egentlig ikke gravid, men håper jeg er det.

Er utrolig tørst hele tiden. Blir veldig fort tør i munnen og på leppene.

Og har leamus på øyet ofte! Aldri plaget med det før.

Kan det være et tegn?

Litt blod idag. Ei uke til ikm.... Mystefistisk....

Sent from my iPad using BV Forum

Blir spennende å se om du får noen flere symptomer i uken som kommer! Jeg hadde en blødning forleden dag, men er helt symptomløs...

Er utrolig tørst hele tiden. Blir veldig fort tør i munnen og på leppene.

Og har leamus på øyet ofte! Aldri plaget med det før.

Kan det være et tegn?

Håper egentlig ikke at leamus på øyet er et vanlig symptom på graviditet, for det ønsker ikke jeg meg :P Men, det kan jo hende det er et symptom for deg :)

Håper egentlig ikke at leamus på øyet er et vanlig symptom på graviditet, for det ønsker ikke jeg meg :P Men, det kan jo hende det er et symptom for deg :)

Haha ikke jeg heller! Måtte Google det og var visst mange som var plaget med det :O stakkars :p

Nå kom det igjen. Hehe..

Joda, det går fint. Bare skriv inn denne koden (hentet din kode fra tempe-tråden).

Bytt ( med [ og ) med ] og fjern alle mellomrom jeg har lagt inn (det skal ikke være noen mellomrom eller noen parenteser i det hele tatt).

(URL='http://www.fertilityfriend.com/home/4832c1' )(I M G ) http://FertilityFriend.com/home/4832c1/thumb.png (/ I M G )(/URL)
TUSEN TAKK :-D Nå fikk jeg det til tror jeg? Hm.. Eller ikke? Er et bilde der, men litt av teksten er der også, å tror ikke jeg kan åpne i stort bilde?

Nå er det snart enda en ny dag. Spent på tester her inne i morgen. Husk å ta bilder da jenter! ;) Om det er "noe" vi kan være med å tyde.

Har som mål og distrahere meg for tidlig testing med å strikke marius bodyen fram til neste helg. Har ei venninne som har termin om to uker og kom på det i dag. Vet ikke om jeg får den ferdig, men hvis jeg klarer å distrahere meg fram til neste helg med et urelalistisk mål så vil det kanskje gå

Har som mål og distrahere meg for tidlig testing med å strikke marius bodyen fram til neste helg. Har ei venninne som har termin om to uker og kom på det i dag. Vet ikke om jeg får den ferdig, men hvis jeg klarer å distrahere meg fram til neste helg med et urelalistisk mål så vil det kanskje gå

Så lurt! Og det er vel ikke noe krise om den ikke er helt ferdig til fødsel heller? Eller strikker du helt nyfødt-størrelse?

Back
Topp