IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Masse gratulerer til alle positive tester, mange som får tidlig streker her. Jeg må bare innse at det har gått tapt også denne runden. TR har meldt sin ankomst så alt for tidlig og jeg pakker snippvesken og prøver å holde meg positiv en syklus til. Lykke til videre!

Tusen takk! Jeg kan virkelig ikke tro det :sad010
Jeg hadde jo helt gitt og og da streken kom på den første testen, så tenkte jeg at det bare var en fæl skygge! Men så tok jeg en test til og så ble skyggen på den første testen bare sterkere og sterkere, og da begynte det å gå opp for meg at det kanskje kunne være noe. Men måtte 4 forskjellige tester til før jeg skjønte at det faktisk var noe. Og egentlig så tenkte jeg at det kan jo bare være skygger helt til jeg tok den digitale.
Så da ser det ut til at jeg joiner deg i Junigruppa :hello2

Er bare så fantastisk den følelsen når det går opp for en at det er spire i magen- magisk :sad010 Jaaaa, kom inn til oss i juni-gruppa✨❤️

Dette ser ut som det vil være min siste prøveperiode :crybaby2
Mannen min er organtransplantert, og har derfor måtte byttet medisiner i forkant av prøvingen.
Nå ser det ut til at han har en avstøtning av organet, og at han må tilbake på den gamle medisinen.
Første prioritet er selvfølgelig at han skal komme seg gjennom dette. Vi vet ikke hvordan det vil gå med han. Men jeg klarer ikke å unngå å felle tårer samtidig for at vi kanskje aldri får et barn til :crybaby2
Så nå er all håpet at det har gått bra denne PP.
Livet altså :smiley-angry017
Å nei, det må være utrolig vanskelig. Skjønner godt at du føler på en sorg :Heartred Håper det går bra med mannen din.

Masse gratulerer til alle positive tester, mange som får tidlig streker her. Jeg må bare innse at det har gått tapt også denne runden. TR har meldt sin ankomst så alt for tidlig og jeg pakker snippvesken og prøver å holde meg positiv en syklus til. Lykke til videre!
Oi, det var da voldsomt tidlig! Har du hatt så kort lutealfase før?

13 dpo :Heartpink

Nå er jeg tom for tester og sier meg fornøyd med det. Glad når jeg så 2-3 :joyful:

Så koselig å se at flere får positiv test nå! Gratulerer så mye og håper det klaffer snart for dere andre :Heartpink

Vedlegg

• IMG_8331.jpeg
    IMG_8331.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 52
8 dpo og måtte bare ta en test nå. Drømte i natt at jeg tørket meg på do og hadde blodig, slimete utflod :hilarious:
Bare skygge på testen da, ser det tydelig på bildet med blitz at det er hvitt der streken skal være.. Spennende å være i gang uansett og blir sikkert en ny test i kveld!
IMG_6963.jpeg

IMG_6961.jpeg

Ikke helt fornøyd med stigningen og synes testene er så svake til at jeg er 12DPO :think005 Pleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along:smiley-bounce022 Har litt mensensmerter av og på og..

Screenshot_20251005_094052_Gallery.jpg

Screenshot_20251005_094100_Gallery.jpg

Ikke helt fornøyd med stigningen og synes testene er så svake til at jeg er 12DPO :think005 Pleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along:smiley-bounce022 Har litt mensensmerter av og på og..

Screenshot_20251005_094052_Gallery.jpg

Screenshot_20251005_094100_Gallery.jpg
Synes flere av de var sterkere på 2.urin. Håper de øker mer etter hvert :Heartpink

8dpo og første test røk i dag. Tror de er så blenda hvit som de kan bli :laughing002 Vært mye sykdom og ble lite aksjer denne perioden, så har ingen forventninger denne gang, men et lite håp da :hilarious:

Vedlegg

• IMG_8755.jpeg
    IMG_8755.jpeg
    985,5 KB · Visninger: 39
  • IMG_8758.jpeg
    IMG_8758.jpeg
    909,8 KB · Visninger: 37
Back
Topp