Tusen takk!Gratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Gratulerer![]()
Tusen takk! Jeg kan virkelig ikke tro det
Jeg hadde jo helt gitt og og da streken kom på den første testen, så tenkte jeg at det bare var en fæl skygge! Men så tok jeg en test til og så ble skyggen på den første testen bare sterkere og sterkere, og da begynte det å gå opp for meg at det kanskje kunne være noe. Men måtte 4 forskjellige tester til før jeg skjønte at det faktisk var noe. Og egentlig så tenkte jeg at det kan jo bare være skygger helt til jeg tok den digitale.
Så da ser det ut til at jeg joiner deg i Junigruppa![]()
Jaaaa, kom inn til oss i juni-gruppaGratulerer så myeTenkte at den sikkert ikke kom til å slå ut på digital ultratidlig, men se
Vis vedlegget 471572Litt bekymret for at jeg ikke fikk positiv test før 11 dpo (mulig 10 dpo) siden jeg fikk det 8 dpo sist, men håper det går veien.

Ja, jeg kjenner at jeg gleder meg litt til å få litt mer symptomer sånn at det føles litt mer ekte. Men mulig jeg blir å angre på dette utsagnet senereEr bare så fantastisk den følelsen når det går opp for en at det er spire i magen- magiskJaaaa, kom inn til oss i juni-gruppa
️
![]()

Tusen takk!Gratulerer så mye![]()
Å nei, det må være utrolig vanskelig. Skjønner godt at du føler på en sorgDette ser ut som det vil være min siste prøveperiode
Mannen min er organtransplantert, og har derfor måtte byttet medisiner i forkant av prøvingen.
Nå ser det ut til at han har en avstøtning av organet, og at han må tilbake på den gamle medisinen.
Første prioritet er selvfølgelig at han skal komme seg gjennom dette. Vi vet ikke hvordan det vil gå med han. Men jeg klarer ikke å unngå å felle tårer samtidig for at vi kanskje aldri får et barn til
Så nå er all håpet at det har gått bra denne PP.
Livet altså![]()
Håper det går bra med mannen din.Gratulerer!Tenkte at den sikkert ikke kom til å slå ut på digital ultratidlig, men se
Vis vedlegget 471572Litt bekymret for at jeg ikke fikk positiv test før 11 dpo (mulig 10 dpo) siden jeg fikk det 8 dpo sist, men håper det går veien.

Oi, det var da voldsomt tidlig! Har du hatt så kort lutealfase før?Masse gratulerer til alle positive tester, mange som får tidlig streker her. Jeg må bare innse at det har gått tapt også denne runden. TR har meldt sin ankomst så alt for tidlig og jeg pakker snippvesken og prøver å holde meg positiv en syklus til. Lykke til videre!
Gratulerer med 2-3, og så sterk og fin strimmel!13 dpo
Nå er jeg tom for tester og sier meg fornøyd med det. Glad når jeg så 2-3
Så koselig å se at flere får positiv test nå! Gratulerer så mye og håper det klaffer snart for dere andre![]()
Tusen takkGratulerer!![]()

Gratulerer!!

Tusen takkGratulerer!!![]()

Pleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along
Har litt mensensmerter av og på og..Synes flere av de var sterkere på 2.urin. Håper de øker mer etter hvertIkke helt fornøyd med stigningen og synes testene er så svake til at jeg er 12DPOPleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along
Har litt mensensmerter av og på og..
![]()
![]()