r.ellacott
Glad i forumet
Dagens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øker bra!

Er mannen mer overbevist nå?

Åå gratulerer med endelig positiv test

Åååååå gratulerer!!! Vil du bli satt på gravid?

Den er positiv denSer «noe» på dette bildet, mens på andre ser jeg ingen ting. Kan være en skygge, likevel spennende. Dårlig lys på badet, så må bruke blitz for å se om jeg kan skimte noe svakt hahha
Vis vedlegget 471505

Ser «noe» på dette bildet, mens på andre ser jeg ingen ting. Kan være en skygge, likevel spennende. Dårlig lys på badet, så må bruke blitz for å se om jeg kan skimte noe svakt hahha
Vis vedlegget 471505

Så måtte ta bilder med blitz og litt så som så, men testene STIGER
Er litt nervevrak og litt rolig om hverandre
Ser også at babyplan har gjort om testene og de er blitt dårligere enn før de også. De med matt "skaft" og litt lysere rosa er dårligere enn de andre blanke rosa.. Irriterende!
Og Make sure jeg tester med er 61 varianten, som er ræva på fargestoff! Til info for andre som trenger detGod morgen jenter!
I dag morges, på 8 dpo, har jeg testet og fått negativ. Jeg har 3 tester igjen, så om det blir negativt denne runden så må jeg kjøpe inn flere tester. Så da er spørsmålet hv
Den er positiv den![]()
Synes og den ser positiv ut på dette bildet, men bilder kan jo lage streker som ikke er der. Blir litt skeptisk når det er flere bilder jeg ikke ser noe strek påSynes den ser positiv ut?
Ja, faktisk!Er mannen mer overbevist nå?![]()
han sier at vi ikke skal tørre å feire helt ennå, og det har han jo rett i. Huff, det har ikke vært lett for ham heller dette året 
Tusen takkÅå gratulerer med endelig positiv test![]()
![]()

Tusen takk, ja jeg tror faktisk detÅååååå gratulerer!!! Vil du bli satt på gravid?![]()
![]()

Seeer!Ser «noe» på dette bildet, mens på andre ser jeg ingen ting. Kan være en skygge, likevel spennende. Dårlig lys på badet, så må bruke blitz for å se om jeg kan skimte noe svakt hahha
Vis vedlegget 471505
Tusen takk!Juuhuuuu, gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()