Kine 95
Elsker forumet
Så behagelig å ta seg ferie nå daSpennene! Jeg er fortsatt litt for tidlig i DPO, og nå drar jeg på ferie. Pakka fire tester, så får vi se om det blir noen middager med eller uten vin neste helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så behagelig å ta seg ferie nå daSpennene! Jeg er fortsatt litt for tidlig i DPO, og nå drar jeg på ferie. Pakka fire tester, så får vi se om det blir noen middager med eller uten vin neste helg.
Rosa!!!! Du er gravid!!!!9 DPO, PP 11
Ser dere det jeg ser? (For samboeren ser det ikke. Eller, jo, han ser, men han sier at det ikke trenger bety at jeg er gravid) Vis vedlegget 471448Vis vedlegget 471449
Endelig!!!!Tusen takk! Håper alt står bra til med deg!Rosa!!!! Du er gravid!!!!Endelig!!!!

Så forferdeligDette ser ut som det vil være min siste prøveperiode
Mannen min er organtransplantert, og har derfor måtte byttet medisiner i forkant av prøvingen.
Nå ser det ut til at han har en avstøtning av organet, og at han må tilbake på den gamle medisinen.
Første prioritet er selvfølgelig at han skal komme seg gjennom dette. Vi vet ikke hvordan det vil gå med han. Men jeg klarer ikke å unngå å felle tårer samtidig for at vi kanskje aldri får et barn til
Så nå er all håpet at det har gått bra denne PP.
Livet altså![]()
Åh jøye meg for en beskjed å fåDette ser ut som det vil være min siste prøveperiode
Mannen min er organtransplantert, og har derfor måtte byttet medisiner i forkant av prøvingen.
Nå ser det ut til at han har en avstøtning av organet, og at han må tilbake på den gamle medisinen.
Første prioritet er selvfølgelig at han skal komme seg gjennom dette. Vi vet ikke hvordan det vil gå med han. Men jeg klarer ikke å unngå å felle tårer samtidig for at vi kanskje aldri får et barn til
Livet altså![]()
Kan ikke forestille meg hva dere står i og bekymringene dere føler på
Sender dere masse hjerteklemmer og alle gode lykkeønskninger 
Dette ser ut som det vil være min siste prøveperiode
Livet altså
Masse klemmer herfra
Har drukket en del, så er fornøyd med resultatetJa, det er klart jeg er taknemlig for det barnet vi har. Og det viktigste er jo klart at det skal gå bra med mannen!Så forferdeligHåper først og fremst alt ordner seg med han, så skal man være glad for de barna man har fått og ta vare på de
Klem
![]()

Jeg forstår inderlig godt følelsene du sitter med. Ikke av samme grunn, men vi prøvde på nr 3 i to år og endte med å miste begge eggledere pga to exu. Når noe skjer og man innser at det kanskje ikke blir flere, så er det en stor sorg. Ja, man er selvfølgelig glad og takknemlig for det man allerede er heldige å ha, men sorgen over det som ikke blir er så stor og tar så mye plassJa, det er klart jeg er taknemlig for det barnet vi har. Og det viktigste er jo klart at det skal gå bra med mannen!
Men hvis det ikke går denne PP'en vil jeg samtidig kjenne på en sorg over det som aldri ble.
Så det blir mange følelser på en gang her![]()
Åneeei så trist! Håper virkelig at det ender i spire denne prøveperioden og ønsker alt vel til deg og mannen dinDette ser ut som det vil være min siste prøveperiode
Livet altså![]()

Åååå så fine streker!Jeg ga egentlig opp i går. Og følte meg rett og slett litt flau over det siste innlegget med alle testene. I morges hadde jeg det kjempetravelt og fikk ikke testa, men hadde så sinnsykt vondt i magen nå i kveld, så tok en nå i kveld og seVis vedlegget 471571

Wiiii gratulerer!!!Tenkte at den sikkert ikke kom til å slå ut på digital ultratidlig, men se
Vis vedlegget 471572Litt bekymret for at jeg ikke fikk positiv test før 11 dpo (mulig 10 dpo) siden jeg fikk det 8 dpo sist, men håper det går veien.
Skal jeg sette deg på gravid? 
Tusen takk! Tenk at jeg faktisk er gravid. Det har definitivt ikke gått opp for meg.Wiiii gratulerer!!!Skal jeg sette deg på gravid?
![]()
Tenkte at den sikkert ikke kom til å slå ut på digital ultratidlig, men se
Vis vedlegget 471572Litt bekymret for at jeg ikke fikk positiv test før 11 dpo (mulig 10 dpo) siden jeg fikk det 8 dpo sist, men håper det går veien.

Gratulerer så mye
GratulererTenkte at den sikkert ikke kom til å slå ut på digital ultratidlig, men se

Tusen takk! Jeg kan virkelig ikke tro detÅååh fiiine testen![]()
![]()
Gratulerer så mye
![]()