GratulererJeg har testet og testet for å se om strekene på værende, ellers hadde jeg ikke sagt jeg var gravidmåtte ta 4 stk samtidig nå, og det er streker på ALLE sammen
Nå må den bare bli sittende
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg har testet og testet for å se om strekene på værende, ellers hadde jeg ikke sagt jeg var gravidmåtte ta 4 stk samtidig nå, og det er streker på ALLE sammen
Nå må den bare bli sittende
![]()

For meg er datoen 9 dpo, da kan jeg som regel skimte noe, men aldri tidligereUtav nysgjerrighet, når kan man tidligst teste og håpe på svar?Altså, ikke forvente svar, men kanskje skimte en strek?

Da hadde jeg nok tatt med et par tester kanskje slik at du kan teste på moegningen eller kvelden kanskje?Mandags morgen til tirsdag ettermiddag, skal følge 2-åringen til Oslo for oppfølging etter en operasjon. Litt greit å ha fulle dager de dagene egentlig, 8 og 9 dpo er seige dager!
Takk for svar! Fikk positiv test 10dpo sist, men tror ikke jeg testet 9dpo.For meg er datoen 9 dpo, da kan jeg som regel skimte noe, men aldri tidligere![]()
Har ikke vært så aktiv. Mista litt piffen
meeeen var hos gynekologen min i dag, og fikk bekreftet at jeg hadde hatt eggløsning for et par dager siden ca
så hurra! selv om ikke tempen steg.Ooooo gratulererPP6/CD24/9DPO:
Jeg har kjent mye stikking, murringer og mensensmerter i venstre eggstokkområde og livmor de siste 2 dagene(den siden egget slapp fra). Hatt en del hodepine også.. Tror mini har smittet meg igjen med noen halsgreierFøler på en overmannende trøtthet fra en annen verden, men sover dårlig og har mareritt
Ømme pupper er på plass
Jeg er gravid
Nå håper jeg bare så veldig på terminspire
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Svigersøster har fått tvillinger, hun er nummer 2 i søskenrekka. Mannen min er nr. 4, håper genet har «smitta» videre på min mannVelkommen
Så spennende, krysser fingrene for dere. Har du noen tvillinger i familien?
Det går dessverre ikke sånn. En egget tvillinger kommer fra far da egget deler seg. Og to egget fra mor som slipper to egg. Så om hun har fått tvillinger så går det ikke i arv til han. Beklager.Svigersøster har fått tvillinger, hun er nummer 2 i søskenrekka. Mannen min er nr. 4, håper genet har «smitta» videre på min mann![]()
dårlig lys på badet, men
Ååå gratulerer med årsdagen![]()
Vil du bli satt på gravid?![]()

For akkurat nå, så er jeg gravid

Så kult det hadde værtSvigersøster har fått tvillinger, hun er nummer 2 i søskenrekka. Mannen min er nr. 4, håper genet har «smitta» videre på min mann![]()

Igår var testene negative på morgenurin, idag er de positive- så de stiger

Skal teste mer etterpå på 2.urin. Så ryker det 2 digitale
Så spennende!!!Min var mer enn det
Takk! Men negative tester i dag også, 10dpo. OFFFF for spennende. Men har ikke trua.Jeg tror også at det kan være festedip9 dpo er et fint tidspunkt for slikt
Krysser fingrene for deg!!