IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
8DPO kveld

Legger det til da jeg sa jeg skulle teste etter søvn- kommer ikke til å spamme dere to ganger daglig :joyful: :smiley-bounce022

Dette er babyplan tidlig stav :Heartbigred

Det murrer godt og jeg føler meg mer avslappet denne runden sammenlignet med SA forrige måned, selvom det er tidlig. Har i bakhodet at det kan snu men krysser alt jeg har for at det blir terminspire :flower
Gratulerer så mye :Heartpink

Yoshi2401 - 30 - B2 - PP3 - EL 20/09 - IKM 5/10

Har en 13 mnd gammel gutt fra før, vi prøvde i 3 år før vi ble gravide med ham. Har ikke brukt prevensjonsmiddel siden fødsel, og fikk første mens i januar i år. Regelmessig ever since. Får positiv utslag på EL-tester. Håper inderlig at det ikke blir like lang venting denne gangen. Krysser veldig fingrene for tvillinger neste gang♥️ Lykke til alle sammen
Velkommen! Dette er veldig koselig forum å være i mens man prøver, uansett hvor lenge man ender med å måtte prøve :happy: Hvis du forventer mensen 05/10 så kommer du deg nok akkurat inn i ikm uke 40 i stedet for 41 da :happy:

3 DPO. «Stram» følelse i livmoren. Tolker det som en bra ting. :joyful:

Hvor tidlig er det tidligste dere har fått noe på tester? Jeg har lyst å slippe tøsa fri, men prøver å være litt fornuftig også da. :laughing002

Bare å sette meg på TR
Har nå spottet/hatt svake blødninger i en uke, så ble ikke noe på meg denne syklusen

Vurderer å sette hele prøvingen på vent slik at syklusen får en sjans til å stabilisere seg igjen, for syklus på 16 dager er liksom 12 dager unna normalen før MA.

7 dpo i dag, og testetrangen melder seg virkelig. Har bare en pk vanlig makesure da jeg alltid bruker svimlende summer når jeg bestiller hos babyplan (ryker fort 30 graviditetstester i dpo-land når jeg har tilgang på det)

9dpo :Heartpink

Røyk på en digital idag :angelic:

IMG_8292.jpeg

Her var det definitivt bare en skygge i går ettermiddag. Det har ikke dukket opp noen streker på morgenens tester :grumpy:
IMG_3843.jpeg

Men det river og sliter i livmorområdet, så kan bare være at det enda er litt for tidlig. Reagerte på at guttungen lukta veldig tiss og at vitaminene hans lukta veldig sterkt i morges. Det gir jo et lite håp om at noe skjer, men samtidig burde det vel ha slått ut på test om jeg hadde hatt nok hcg til å påvirke luktesansen. :bookworm:
Sambo har også hjemmekontor i dag, så da klarer jeg å holde testetøsa litt mer under kontroll, så får se når neste test ryker.

PP6/CD23/8DPO:

Får mer og mer kviser? Pleier ikke det, men altså hey, hormoner kan forårsake en del:hilarious: Kjenner murringer og mensensmerter i venstre eggstokkområde!? Litt ømme pupper, men det kjennes for tørt ut der nede til at jeg er gravid denne PP. Har hatt lotionutflod de andre gangene! Testene er blenda:angel5
Vet det er tidlig ennå, men føler meg dessverre ikke preggy... at all:angelic:

Det går derimot veldig fint OM det ikke er noen spire der, for jeg styrer med lyslenker og masse juleforberedelser av hagen- alt tennes både inne og ute 1.november(begynner da å pynte i siste uken av oktober, som jo faktisk er denne mnd vi er i:excited001) Happy, happy, happy times:love7:greet008 "The
 most wonderfull time of the year":santa
Screenshot_20251001_063117_FF App.jpg

20251001_073814.jpg

Hei dere! Usikker på om jeg har hatt el jeg. Fikk knallpositive streker nå på søndag og mandag. Negative tester tirsdag. Myyye murring og elsmerter. Søndag og mandag. Creamy utflod i dag, vannete/slim før det. Meeeen tempen stiger ikke. Holder seg jamn. Og jeg har et ganske nøye termometer, så den hadde fått med deg minimale svingninger
Har noen av dere opplevd å ha eggløsning men uten tempstigning? :)

Glemte meg, for drakk 2 kopper kaffe og måtte teste på utvannet urin.. men måtte ta en test:laughing025 Dumdum:hilarious: Testekjøret er igang:p

20251001_104457.jpg

Jeg tror jeg skal vente med å teste til jobbintervjuet er over neste uke, og da er det uansett tid for mens. Men det sier jeg nå, så får jeg se om jeg klarer å holde meg.

Har ikke hatt andre symptomer enn det jeg hadde natt til i går, med smerter venstre side. Føler meg normal ellers.

Yoshi2401 - 30 - B2 - PP3 - EL 20/09 - IKM 5/10

Har en 13 mnd gammel gutt fra før, vi prøvde i 3 år før vi ble gravide med ham. Har ikke brukt prevensjonsmiddel siden fødsel, og fikk første mens i januar i år. Regelmessig ever since. Får positiv utslag på EL-tester. Håper inderlig at det ikke blir like lang venting denne gangen. Krysser veldig fingrene for tvillinger neste gang♥️ Lykke til alle sammen
Velkommen :Heartblue
Så spennende, krysser fingrene for dere. Har du noen tvillinger i familien?

Hei dere! Usikker på om jeg har hatt el jeg. Fikk knallpositive streker nå på søndag og mandag. Negative tester tirsdag. Myyye murring og elsmerter. Søndag og mandag. Creamy utflod i dag, vannete/slim før det. Meeeen tempen stiger ikke. Holder seg jamn. Og jeg har et ganske nøye termometer, så den hadde fått med deg minimale svingninger
Har noen av dere opplevd å ha eggløsning men uten tempstigning? :)
Jeg hadde det nå og ble gravid allikevel. Bar syk rundt el og så synkende temp etter eggløsning, som så steg og så skikkelig festedipp og topp etterpå

Vedlegg

• Screenshot_20250923_072334_FF App.jpg
    Screenshot_20250923_072334_FF App.jpg
    338,5 KB · Visninger: 31
Testet igjen etter handling... på utvannet urin:hilarious: Sånn går det:joyful:

20251001_140457.jpg

Testet igjen etter handling... på utvannet urin:hilarious: Sånn går det:joyful:

20251001_140457.jpg
Mange dpo? Bare 7 her. Ikke skrevet meg på listen denne gangen for er jo ingen vits mere. Aldri positive tester. Men sniker i kulissene. Ikm neste onsdag. Vi reiser til London da så det er trøst☺️

Back
Topp