Ja, det var helt sinnsykt sist, men jeg håper at det er ordentlig strek i morgenDet der hadde jeg tolket som babystrek! Fikk du så tydeligere skygger sist? Håperhåper den blir sterkere![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var helt sinnsykt sist, men jeg håper at det er ordentlig strek i morgenDet der hadde jeg tolket som babystrek! Fikk du så tydeligere skygger sist? Håperhåper den blir sterkere![]()

Er bare 7 dpo, så er enda veldig tidlig.Ser strekenHvor mange dpo er du?
![]()
Gratulerer så mye8DPO kveld
Legger det til da jeg sa jeg skulle teste etter søvn- kommer ikke til å spamme dere to ganger daglig![]()
Dette er babyplan tidlig stav
Det murrer godt og jeg føler meg mer avslappet denne runden sammenlignet med SA forrige måned, selvom det er tidlig. Har i bakhodet at det kan snu men krysser alt jeg har for at det blir terminspire![]()

Velkommen! Dette er veldig koselig forum å være i mens man prøver, uansett hvor lenge man ender med å måtte prøveYoshi2401 - 30 - B2 - PP3 - EL 20/09 - IKM 5/10
Har en 13 mnd gammel gutt fra før, vi prøvde i 3 år før vi ble gravide med ham. Har ikke brukt prevensjonsmiddel siden fødsel, og fikk første mens i januar i år. Regelmessig ever since. Får positiv utslag på EL-tester. Håper inderlig at det ikke blir like lang venting denne gangen. Krysser veldig fingrene for tvillinger neste gangLykke til alle sammen
Hvis du forventer mensen 05/10 så kommer du deg nok akkurat inn i ikm uke 40 i stedet for 41 da 

Tidligste jeg har fått positiv er 7dpo3 DPO. «Stram» følelse i livmoren. Tolker det som en bra ting.
Hvor tidlig er det tidligste dere har fått noe på tester? Jeg har lyst å slippe tøsa fri, men prøver å være litt fornuftig også da.![]()
Sender deg masse babystøv 

Gratulerer så masse!

Gratulerer så masse

Kjenner murringer og mensensmerter i venstre eggstokkområde!? Litt ømme pupper, men det kjennes for tørt ut der nede til at jeg er gravid denne PP. Har hatt lotionutflod de andre gangene! Testene er blenda

) Happy, happy, happy times
"The most wonderfull time of the year"
Dumdum
Testekjøret er igangVelkommenYoshi2401 - 30 - B2 - PP3 - EL 20/09 - IKM 5/10
Har en 13 mnd gammel gutt fra før, vi prøvde i 3 år før vi ble gravide med ham. Har ikke brukt prevensjonsmiddel siden fødsel, og fikk første mens i januar i år. Regelmessig ever since. Får positiv utslag på EL-tester. Håper inderlig at det ikke blir like lang venting denne gangen. Krysser veldig fingrene for tvillinger neste gangLykke til alle sammen
Jeg hadde det nå og ble gravid allikevel. Bar syk rundt el og så synkende temp etter eggløsning, som så steg og så skikkelig festedipp og topp etterpåHei dere! Usikker på om jeg har hatt el jeg. Fikk knallpositive streker nå på søndag og mandag. Negative tester tirsdag. Myyye murring og elsmerter. Søndag og mandag. Creamy utflod i dag, vannete/slim før det. Meeeen tempen stiger ikke. Holder seg jamn. Og jeg har et ganske nøye termometer, så den hadde fått med deg minimale svingninger
Har noen av dere opplevd å ha eggløsning men uten tempstigning?![]()
Sånn går det
Mange dpo? Bare 7 her. Ikke skrevet meg på listen denne gangen for er jo ingen vits mere. Aldri positive tester. Men sniker i kulissene. Ikm neste onsdag. Vi reiser til London da så det er trøstTestet igjen etter handling... på utvannet urinSånn går det
![]()