IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
PP6/CD24/9DPO:

Jeg har kjent mye stikking, murringer og mensensmerter i venstre eggstokkområde og livmor de siste 2 dagene(den siden egget slapp fra). Hatt en del hodepine også.. Tror mini har smittet meg igjen med noen halsgreier:bag: Føler på en overmannende trøtthet fra en annen verden, men sover dårlig og har mareritt:hilarious: Ømme pupper er på plass:angelic: Jeg er gravid:love017:sad010 Nå håper jeg bare så veldig på terminspire:smiley-angelic001

Screenshot_20251002_104632_Gallery.jpg

Screenshot_20251002_104639_Gallery.jpg

Screenshot_20251002_104642_Gallery.jpg

Screenshot_20251002_105216_Etsy.jpg

Screenshot_20251002_105227_Etsy.jpg

Screenshot_20251002_105059_FF App.jpg
Gratulerer :flower :flower

4 dpo og begynner å kjenne testetrangen :hilarious: Skal vekk 8 og 9 dpo, litt usikker på om jeg skal ta med meg tester. Å teste før det er helt bortkastet, men vi får se om jeg gjør det likevel :hilarious:
Ellers er humøret litt svingende, og det murrer litt i livmorområdet. Er av en eller annen grunn så optimistisk på positiv test denne måneden, så da er jo fallhøyden ekstra stor!

Jeg tror ikke den sitter denne måneden, selvom vi har lagt inn plenty med aksjer. Skyggestreker på det beste, eller ingenting. Har egentlig IKM nå i morgen, men ingen tegn til noe, så mistenker kanskje at eggløsning har vært senere enn antatt. Følger derfor litt med her inne også :happy: håper det er greit. Gøy å se at det begynner å komme noen positive tester :Heartred

Jeg og mannen har forresten 19årsdag idag:love017 Fikk verdens beste gave med positive tester i tillegg:love017:hug007:happy093❤️

PP6/CD24/9DPO:

Jeg har kjent mye stikking, murringer og mensensmerter i venstre eggstokkområde og livmor de siste 2 dagene(den siden egget slapp fra). Hatt en del hodepine også.. Tror mini har smittet meg igjen med noen halsgreier:bag: Føler på en overmannende trøtthet fra en annen verden, men sover dårlig og har mareritt:hilarious: Ømme pupper er på plass:angelic: Jeg er gravid:love017:sad010 Nå håper jeg bare så veldig på terminspire:smiley-angelic001

Screenshot_20251002_104632_Gallery.jpg

Screenshot_20251002_104639_Gallery.jpg

Screenshot_20251002_104642_Gallery.jpg

Screenshot_20251002_105216_Etsy.jpg

Screenshot_20251002_105227_Etsy.jpg

Screenshot_20251002_105059_FF App.jpg
Æææææ gratulerer!!! :talk017

Skuffet i dag! Morgen 9dpo. Har ikke mye erfaring med temping, men min falt med nesten 0.5 grader på én natt. Hadde et kjempehopp etter eggløsning (som er er ganske sikker på at var en dag etter hva appen sier) og ganske høy og jevn temp etter det - har alltid hatt stabil lutealfase med ganske høy progesteron, og aldri spottet før mens. Forventer mens til tirsdag. Men det ser ut som om tempen dropper allerede nå! Noen som har erfaringer med dette? Jeg har alltid tenkt at jeg har lang og god lutealfase - men kanskje ikke :(
Jeg tror også at det kan være festedip :happy:9 dpo er et fint tidspunkt for slikt :happy: Krysser fingrene for deg!!

morsomt å se flere streker og starten på spirer her. Denne damen er litt skuffet i dag, alt skjer tidlig denne syklusen og til tross for progesteron har jeg i dag 11DPO en mini blødning og helt hvite tester. Vil nok tro at TR dukker opp like for tidlig som EL gjorde. Hadde skikkelig tro på at den tidlige eggløsningen skulle være det som gjorde susen.
Samme her, fikk skikkelig tidlig EL denne gangen men tror ikke det var en positiv ting her heller :smiley-ashamed004 Jeg er 12 dpo. Du har jo fortsatt et par dager igjen som du kan teste positivt på :happy:

4 dpo og begynner å kjenne testetrangen :hilarious: Skal vekk 8 og 9 dpo, litt usikker på om jeg skal ta med meg tester. Å teste før det er helt bortkastet, men vi får se om jeg gjør det likevel :hilarious:
Ellers er humøret litt svingende, og det murrer litt i livmorområdet. Er av en eller annen grunn så optimistisk på positiv test denne måneden, så da er jo fallhøyden ekstra stor!
Hehe vanskelig! Hvor lenge skal du være borte?

Utav nysgjerrighet, når kan man tidligst teste og håpe på svar? :pompus: Altså, ikke forvente svar, men kanskje skimte en strek?

Back
Topp