mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererPP6/CD24/9DPO:
Jeg har kjent mye stikking, murringer og mensensmerter i venstre eggstokkområde og livmor de siste 2 dagene(den siden egget slapp fra). Hatt en del hodepine også.. Tror mini har smittet meg igjen med noen halsgreierFøler på en overmannende trøtthet fra en annen verden, men sover dårlig og har mareritt
Ømme pupper er på plass
Jeg er gravid
Nå håper jeg bare så veldig på terminspire
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så spennende med de positive testene!![]()

Gratulerer!!Jeg har testet og testet for å se om strekene på værende, ellers hadde jeg ikke sagt jeg var gravidmåtte ta 4 stk samtidig nå, og det er streker på ALLE sammen
Nå må den bare bli sittende
![]()

*Sniker*Synes jeg skimter noe her jeg?![]()
Det er en visst en skygge på bilde som skyldes at den er så negativ at det blendahvite feltet skaper en illusjon av skygge på sidenMen ser jo strek på den

Skal vekk 8 og 9 dpo, litt usikker på om jeg skal ta med meg tester. Å teste før det er helt bortkastet, men vi får se om jeg gjør det likevel 
håper det er greit. Gøy å se at det begynner å komme noen positive tester 
Fikk verdens beste gave med positive tester i tillegg

Æææææ gratulerer!!!PP6/CD24/9DPO:
Jeg har kjent mye stikking, murringer og mensensmerter i venstre eggstokkområde og livmor de siste 2 dagene(den siden egget slapp fra). Hatt en del hodepine også.. Tror mini har smittet meg igjen med noen halsgreierFøler på en overmannende trøtthet fra en annen verden, men sover dårlig og har mareritt
Ømme pupper er på plass
Jeg er gravid
Nå håper jeg bare så veldig på terminspire
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ååå gratulerer med årsdagenJeg og mannen har forresten 19årsdag idagFikk verdens beste gave med positive tester i tillegg
![]()

Jeg tror også at det kan være festedipSkuffet i dag! Morgen 9dpo. Har ikke mye erfaring med temping, men min falt med nesten 0.5 grader på én natt. Hadde et kjempehopp etter eggløsning (som er er ganske sikker på at var en dag etter hva appen sier) og ganske høy og jevn temp etter det - har alltid hatt stabil lutealfase med ganske høy progesteron, og aldri spottet før mens. Forventer mens til tirsdag. Men det ser ut som om tempen dropper allerede nå! Noen som har erfaringer med dette? Jeg har alltid tenkt at jeg har lang og god lutealfase - men kanskje ikke![]()
9 dpo er et fint tidspunkt for slikt
Krysser fingrene for deg!!Samme her, fikk skikkelig tidlig EL denne gangen men tror ikke det var en positiv ting her hellermorsomt å se flere streker og starten på spirer her. Denne damen er litt skuffet i dag, alt skjer tidlig denne syklusen og til tross for progesteron har jeg i dag 11DPO en mini blødning og helt hvite tester. Vil nok tro at TR dukker opp like for tidlig som EL gjorde. Hadde skikkelig tro på at den tidlige eggløsningen skulle være det som gjorde susen.
Jeg er 12 dpo. Du har jo fortsatt et par dager igjen som du kan teste positivt på 
Hehe vanskelig! Hvor lenge skal du være borte?4 dpo og begynner å kjenne testetrangenSkal vekk 8 og 9 dpo, litt usikker på om jeg skal ta med meg tester. Å teste før det er helt bortkastet, men vi får se om jeg gjør det likevel
Ellers er humøret litt svingende, og det murrer litt i livmorområdet. Er av en eller annen grunn så optimistisk på positiv test denne måneden, så da er jo fallhøyden ekstra stor!
Dette ser lovende utFortsatt streker
![]()
![]()
![]()

7 dpo. Et ekstremt lite antall har fått skimte noe 6 dpo, men da må man jo ha implantasjon tidlig 5 dpo OG ha rask stigningUtav nysgjerrighet, når kan man tidligst teste og håpe på svar?Altså, ikke forvente svar, men kanskje skimte en strek?

Mandags morgen til tirsdag ettermiddag, skal følge 2-åringen til Oslo for oppfølging etter en operasjon. Litt greit å ha fulle dager de dagene egentlig, 8 og 9 dpo er seige dager!Hehe vanskelig! Hvor lenge skal du være borte?