IKM uke 41

Kjennes ut som eggløsningen skjer i dag :bag: my verk, stikk og suuuuper mye eggløsningsslim (slimet begynte smått i forgårs), så regner med at det må fikses på når jeg hadde el og ikm

irms91- 29 år- PP2 - B3 - EL 22.09 - IKM 06.10

Positiv EL-test i dag!

Fikk faktisk positiv Clearblue EL-test, men ganske svak Babyplan EL-test i dag. Men stoler mest på Clearblue sin. Kan virke som strimlene blir litt svakere når det er LH stigning.

Nesten positiv test i dag. Snek til meg å ta testen i matpausa på jobb. Da er det i hvertfall 4 timer siden sist dobesøk og 3 timer siden jeg drakk noe. Litt sterkere streker på ekte enn bildet som blir lagt inn her. Premom mente faktisk at jeg skal ha eggløsning I morgen. Ser ut som det kan stemme nesten.

Vedlegg

• Screenshot_20200922_183547_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200922_183547_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    22,2 KB · Visninger: 102
Etter vi hadde sex i kveld, så opplevde jeg at jeg blødde en del når jeg tørket meg. Ikke mensblod liksom, men lyserosa. Som at det hadde blandet seg med alt annet... Når vi hadde sex føltes det også som han "støtte på" noe inni meg. Av og til litt ubehagelig liksom. Noen som har opplevd lignende? Har lest på nettet om kontaktblødninger og det ser jo ut som det kan være noe sånt jeg fikk. Men blir samtidig usikker på om det er vanlig eller farlig eller noe sånt..

SKims- 32- PP1- B1- EL 23/9 - IKM 8/10

Positiv el.test i dag , så slenger meg på her :)

Forrige syklus trodde jeg at jeg hadde el, men da kom TR i stedet. regner ikke det som et ordentlig forsøk Kroppen var helt på bærtur etter MA I juli. Så dette blir første prøveperiode. Lykke alle sammen:Heartred

:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17

Etter vi hadde sex i kveld, så opplevde jeg at jeg blødde en del når jeg tørket meg. Ikke mensblod liksom, men lyserosa. Som at det hadde blandet seg med alt annet... Når vi hadde sex føltes det også som han "støtte på" noe inni meg. Av og til litt ubehagelig liksom. Noen som har opplevd lignende? Har lest på nettet om kontaktblødninger og det ser jo ut som det kan være noe sånt jeg fikk. Men blir samtidig usikker på om det er vanlig eller farlig eller noe sånt..
Kan det være tappen han traff? Jeg synes det kan være ganske ubehagelig.
Blodet kan skyldes skjøre slimhinner, eller at du har litt blodig El slik kanskje? Det er visstnok et tegn på at du er veldig fruktbar denne måneden :happy:

SKims- 32- PP1- B1- EL 23/9 - IKM 8/10

Positiv el.test i dag , så slenger meg på her :)

Forrige syklus trodde jeg at jeg hadde el, men da kom TR i stedet. regner ikke det som et ordentlig forsøk Kroppen var helt på bærtur etter MA I juli. Så dette blir første prøveperiode. Lykke alle sammen:Heartred

:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17
Spennende - lykke til :happy:

Selv er jeg i dag på 1 DPO om man regner fra EL testing :smiley-bounce012

Kan det være tappen han traff? Jeg synes det kan være ganske ubehagelig.
Blodet kan skyldes skjøre slimhinner, eller at du har litt blodig El slik kanskje? Det er visstnok et tegn på at du er veldig fruktbar denne måneden :happy:
Det er godt mulig. Takk for svar. Vi satser på fruktbarheten :hilarious:

Da er jeg visst 3 dpo, og IKM vil nok heller bli lørdag/søndag uke 40 >< Bør vel kanskje flytte over, da :p (men, jeg tror ikke jeg vil - mtp EL, så føler jeg at jeg hører mer hjemme her. Så, jeg later som om IKM ikke er flyttet.)

Litt TMI innlegg, og litt suttring. Dere er herved advart :hilarious:

Jeg kjenner forrige syklus har gjort meg så forvirret.

jeg fikk fast smiley cd13 denne gang. Og når jeg så på testpinnen var den knallpositiv. Jeg hadde El-slim. Tapp har også vært høy, myk og åpen.
Jeg tok El-test i dag, 1DPO og den var negativ.

alt tyder på at El nå har vært og at jeg skal kunne slappe av nå. Men jeg klarer ikke å stole på det. Temping ble bare tull også fordi 2 åringen tuller litt på natt.

Sist syklus fikk jeg positiv El-test cd10, men ikke El før ca 14 dager senere - men da hadde jeg egentlig ingen tegn til El når testen var positiv. Ingen El-slim.

Noen som har erfaring med rotete syklus? Er syklus fin neste syklus, eller fortsetter tullet?
Jeg vet alle er forskjellige, men alltid interessant å høre erfaringer.

Last edited:

jeg fikk fast smiley cd13 denne gang. Og når jeg så på testpinnen var den knallpositiv. Jeg hadde El-slim. Tapp har også vært høy, myk og åpen.

alt tyder på at El nå har vært og at jeg skal kunne slappe av nå. Men jeg klarer ikke å stole på det. Temping ble bare tull også fordi 2 åringen tuller litt på natt.

Sist syklus fikk jeg positiv El-test cd10, men ikke El før ca 14 dager senere - men da hadde jeg egentlig ingen tegn til El når testen var positiv. Ingen El-slim.

Noen som har erfaring med rotete syklus? Er syklus fin neste syklus, eller fortsetter tullet?
Hvorfor stoler du ikke på at el har vært?

Så kjedelig at du har tullete syklus for tiden. Jeg har også helt håpløs syklus etter MA i juni (hadde helt regelmessig og normal syklus på 30-32 dager før det). Nå opplever jeg eviglange sykluser og litt kort lutealfase. Opplevde også denne PP å få en blødning på 4 dager der jeg vanligvis skulle hatt eggløsning (rundt dag 16). Fikk også i den forbindelse nesten positiv eggløsningstest. Men opplever nå at den ikke er skikkelig positiv før dag 22-23, og tror eggløsning skjer nå pga masse symptomer. Jeg håper vi begge kan få tilbake normal syklus snart ❤️

Hvorfor stoler du ikke på at el har vært?
Fordi sist syklus fikk jeg positiv El-test cd10. Men ingen tegn til El-da. Mens kom først 24 dager senere, det vil si El var ikke da.

hadde noen tegn på El 1,5 uke etterpå, El var nok da.

Når jeg tenker logisk på det, så har nok El vært nå. Testen var klar (fast smiley, og så på pinnen at streken var veldig sterk) samt kroppslige tegn som El-slim. Men pessimisten klarer ikke å slå seg til ro med det når det ble så mye rot sist, jeg er redd skuffelser.

Så kjedelig at du har tullete syklus for tiden. Jeg har også helt håpløs syklus etter MA i juni (hadde helt regelmessig og normal syklus på 30-32 dager før det). Nå opplever jeg eviglange sykluser og litt kort lutealfase. Opplevde også denne PP å få en blødning på 4 dager der jeg vanligvis skulle hatt eggløsning (rundt dag 16). Fikk også i den forbindelse nesten positiv eggløsningstest. Men opplever nå at den ikke er skikkelig positiv før dag 22-23, og tror eggløsning skjer nå pga masse symptomer. Jeg håper vi begge kan få tilbake normal syklus snart ❤️
Det er så kjedelig, frustrerende og forvirrende med rotete syklus :(

Håper syklus normaliserer seg for oss begge nå og at vi i uke 41 sitter med positiv graviditetstest :smiley-angelic001:Heartred

Fordi sist syklus fikk jeg positiv El-test cd10. Men ingen tegn til El-da. Mens kom først 24 dager senere, det vil si El var ikke da.

hadde noen tegn på El 1,5 uke etterpå, El var nok da.

Når jeg tenker logisk på det, så har nok El vært nå. Testen var klar (fast smiley, og så på pinnen at streken var veldig sterk) samt kroppslige tegn som El-slim. Men pessimisten klarer ikke å slå seg til ro med det når det ble så mye rot sist, jeg er redd skuffelser.
Ååå det skjønner jeg da... <3

Det er så kjedelig, frustrerende og forvirrende med rotete syklus :(

Håper syklus normaliserer seg for oss begge nå og at vi i uke 41 sitter med positiv graviditetstest :smiley-angelic001:Heartred
Ja, helt enig! Jeg har vært helt ute av meg denne PPen, for jeg har gått og følt på at kroppen min ikke kommer til å klare å bli gravid på egen hånd på grunn av så innmari tullete syklus... Håper så inderlig at dette blir vår PP der spiren sitter ❤️

Back
Topp