IKM uke 41

Hva tenker dere om denne ? Er nok ikke heeeelt i mål ? Første gang med eggløsningstester og er på cd15

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    17 KB · Visninger: 114
Og som normalt blir kvaliteten på farger og generelt bilde dårligere når man legger det ut her :wtf::facepalm:

Hun fortalte meg det i dag, -de andre har visst det en måned. Synes det er dårlig å utelate en av oss i sånne sammenhenger. :meh: Ganske sårende i grunn
Det høres ikke bra ut.. Ville kanskje sagt at du syns det er sårt at de andre er blitt fortalt tidligere enn deg?

Tok ny test nå ... så eggløsningen er nok rett rundt hjørnet :) rask stigning

Vedlegg

• 1737C48D-4C10-41FE-958D-59BBFCD4EAD1.png
    1737C48D-4C10-41FE-958D-59BBFCD4EAD1.png
    64,8 KB · Visninger: 118
Tok ny test nå ... så eggløsningen er nok rett rundt hjørnet :) rask stigning

Ville satset på å legge inn aksjer :) Just in case! Lignet ganske godt på normal sine EL-tester, og de ble aldri helt positive til meg - så i tilfelle dette er tester som generelt er for svake, så ville jeg lagt inn aksjer :p

Ville satset på å legge inn aksjer :) Just in case! Lignet ganske godt på normal sine EL-tester, og de ble aldri helt positive til meg - så i tilfelle dette er tester som generelt er for svake, så ville jeg lagt inn aksjer :p

dette er normal sine tester ja :p må si du har et trent øye på testene :p:hilarious:

Dette ser lovende ut for oss begge :happy:

Jwg hadde det også på følelsen og denne gangen er EL-symptomene mye tydeligere.

Det er godt å høre, de er ikke kjempe tydelige her enda, men bare merker det på humøret og kroppen at NOE skjer. Tror jeg:D

Blinkende smiley i kveld :happy: dere som har erfaring med den, hvor lang tid har det gått før dere har gått fra blinkende til fast? (vet det er store individuelle variasjoner altså) håper skikkelig jeg får fast i morgen kveld, men det kan vel fort gå enda en dag :joyful:

Blinkende smiley i kveld :happy: dere som har erfaring med den, hvor lang tid har det gått før dere har gått fra blinkende til fast? (vet det er store individuelle variasjoner altså) håper skikkelig jeg får fast i morgen kveld, men det kan vel fort gå enda en dag :joyful:
Første gang:
Blinkende cd10 og blinkende i fem dager, fast cd15

Andre gang:
Fra tom sirkel til fast på cd10 - men den syklusen var bare rot, egget slapp ikke dag

denne syklus:
Blinke smiley cd 11 og 12, fast i dag på cd13

jeg vet de sier man ikke skal lese av testpinnen, men min erfaring på de tre syklusene er at jeg har klart det i alle fall- mulig det er tilfeldig. Om du ser innlegget mitt i IKM-gruppa her fra i går, så ser du hvordan de har sett ut til meg denne syklus

Lykke til :happy:

Da mener Premom at peak var i går :)

Vedlegg

• 35808F59-2D32-46A2-AD32-DD9086FCB94A.png
    35808F59-2D32-46A2-AD32-DD9086FCB94A.png
    64,6 KB · Visninger: 101
CD23 i dag, og har hatt kjempesvake tester hele veien, så håper håper håper at disse testene er starten på en begynnende eggløsning.

Vedlegg

• E8288D23-784E-4012-A357-157E412CE574.jpeg
    E8288D23-784E-4012-A357-157E412CE574.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 99
Last edited:
Back
Topp