IKM uke 41

Noen her som bruker babyplan sine el-tester? Syns teststreken er så tynn i forhold til kontrollstreken.

Babyplan her og. Synes egentlig de var helt ok?

Vedlegg

• Screenshot_20200919-200541146.jpg
    Screenshot_20200919-200541146.jpg
    19,7 KB · Visninger: 102
Litt usikker på hvordan jeg skal lese tempen min i dag:

Tok temp kl6. Da var den 36.3 (før EL-temp). Det er en plass mellom 5-9 jeg får tatt temp, alt etter når jeg våkner.. jeg sovna igjen, ble vekt kl 8, ny temp; 36.64. som er mer normalt etter EL. I følge testene skulle jeg hatt EL i går en gang.

Tok temp to ganger fordi kroppen sa så tydelig i fra at EL var i gang, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den har vært.

Så blir jo Spørsmålet; var tempen lav først pga soving med f.eks åpen munn? Var tempen høyere etterpå fordi jeg hadde våkna tidligere? Kan EL ha skjedd litt senere, men før kl8 i morges (vet ikke hvor lang tid etter egget slipper at tempen går opp?).
Jeg er nesten helt sikker på at tempen blir å være høy i morgen uansett, men vil jo telle riktig dpo :P

Må ha fått et dårlig parti, eller noe. Jeg tror jeg ha el rundt nå, smertene har hvertfall begynt. Skal ta en test litt senere i dag, får se om streken er tykkere da :wacky:

Jeg hadde ELsmerter samme dag som positiv ELtest i alle fall :)

Litt usikker på hvordan jeg skal lese tempen min i dag:

Tok temp kl6. Da var den 36.3 (før EL-temp). Det er en plass mellom 5-9 jeg får tatt temp, alt etter når jeg våkner.. jeg sovna igjen, ble vekt kl 8, ny temp; 36.64. som er mer normalt etter EL. I følge testene skulle jeg hatt EL i går en gang.

Tok temp to ganger fordi kroppen sa så tydelig i fra at EL var i gang, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den har vært.

Så blir jo Spørsmålet; var tempen lav først pga soving med f.eks åpen munn? Var tempen høyere etterpå fordi jeg hadde våkna tidligere? Kan EL ha skjedd litt senere, men før kl8 i morges (vet ikke hvor lang tid etter egget slipper at tempen går opp?).
Jeg er nesten helt sikker på at tempen blir å være høy i morgen uansett, men vil jo telle riktig dpo :p
Nå er jeg en elendig temper (lillegutt forstyrrer en del på natta enda), så jeg må nok bare se bort fra min graf.

men jeg har forstått det slik at det er viktig å ha en del sammenhengende søvn først. Så kanskje første temp blir rett?

Kjenner jeg er litt lei meg og stresset, er redd vi ikke rekker eggløsning.. mannen har jobbet nattevakter så vi har ikke fått lagt aksjer siden fredag.. kroppen har sagt tydlig ifra de par siste dagene om at eggløsning er rett rundt hjørnet, murring, stikking og EL-slim.. prøvde meg i dag tidlig mens guttungen så på tv men mannen var forståelig nok alt for trøtt og sliten etter en tung vakt:hilarious: det stikker og styrer enda så håper håper vi rekker det:smiley-angelic001 føler kroppen sier ifra mer enn noen gang denne syklusen så føler meg meget fruktbar :hilarious: ville vært så dumt å misse denne sjansen...

(Og har selvfølgelig ikke eggløsningstester liggende....o_O)

Nå er jeg en elendig temper (lillegutt forstyrrer en del på natta enda), så jeg må nok bare se bort fra min graf.

men jeg har forstått det slik at det er viktig å ha en del sammenhengende søvn først. Så kanskje første temp blir rett?

Ja, forstyrret søvn kan være en faktor. Skrev inn den første, da. Testet med litt temperaturer fremover; og så lenge tempen øker fra i morgen, vil den uansett regne EL som i går :)

Så bra :D håper dette betyr at både min og din syklus begynner å komme i lage igjen! Dette er måneden det skal klaffe :happy::smiley-angelic001

Håper jeg og :D Hadde en følelse av at jeg ville få blinke smiley i dag. Vet ikke hvorfor, men følte det veldig på meg:happy: håper både min og din syklus er normal denne gangen, kan virke sånn :D

Når lillesøster har fortalt alle de andre søstrene og ikke meg at hun er gravid :blackeye: ..er nok ganske skuffa. Gah.. :hungover:

Åååh :( har du spurt henne om det?

Hun fortalte meg det i dag, -de andre har visst det en måned. Synes det er dårlig å utelate en av oss i sånne sammenhenger. :meh: Ganske sårende i grunn

CD13 i dag. Kjøpte meg test med dobbelt hormon, men ingen utslag på noe enda :bored:. Endel smerter nå da, så håper jeg får blinkende i kveld eller i morgen tidlig.. Litt redd for at El kommer sent denne gangen :happy:

Håper jeg og :D Hadde en følelse av at jeg ville få blinke smiley i dag. Vet ikke hvorfor, men følte det veldig på meg:happy: håper både min og din syklus er normal denne gangen, kan virke sånn :D
Dette ser lovende ut for oss begge :happy:

Jwg hadde det også på følelsen og denne gangen er EL-symptomene mye tydeligere.

Hun fortalte meg det i dag, -de andre har visst det en måned. Synes det er dårlig å utelate en av oss i sånne sammenhenger. :meh: Ganske sårende i grunn
Slikt er ikke noe særlig. Skjønner godt at du ble såret. Vet du hvorfor de andre fikk vite det så lenge før?

Slikt er ikke noe særlig. Skjønner godt at du ble såret. Vet du hvorfor de andre fikk vite det så lenge før?

Nei, fikk ikke det. Eller dvs hun sa hun ville vente å fortelle til det var sikkert. Til meg og div andre. Står jo søstrene like nære.. trodde jeg?
Sårende, absolutt. Men, det går over.

Back
Topp