Så braså gøy, og jeg fikk faktisk blinke smiley i dag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braså gøy, og jeg fikk faktisk blinke smiley i dag![]()

Noen her som bruker babyplan sine el-tester? Syns teststreken er så tynn i forhold til kontrollstreken.
Cd 13 og fast smiley, da håper jeg egget faktisk slipper denne gang![]()
så gøy, og jeg fikk faktisk blinke smiley i dag![]()
Må ha fått et dårlig parti, eller noe. Jeg tror jeg ha el rundt nå, smertene har hvertfall begynt. Skal ta en test litt senere i dag, får se om streken er tykkere daBabyplan her og. Synes egentlig de var helt ok?

Må ha fått et dårlig parti, eller noe. Jeg tror jeg ha el rundt nå, smertene har hvertfall begynt. Skal ta en test litt senere i dag, får se om streken er tykkere da![]()
Nå er jeg en elendig temper (lillegutt forstyrrer en del på natta enda), så jeg må nok bare se bort fra min graf.Litt usikker på hvordan jeg skal lese tempen min i dag:
Tok temp kl6. Da var den 36.3 (før EL-temp). Det er en plass mellom 5-9 jeg får tatt temp, alt etter når jeg våkner.. jeg sovna igjen, ble vekt kl 8, ny temp; 36.64. som er mer normalt etter EL. I følge testene skulle jeg hatt EL i går en gang.
Tok temp to ganger fordi kroppen sa så tydelig i fra at EL var i gang, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den har vært.
Så blir jo Spørsmålet; var tempen lav først pga soving med f.eks åpen munn? Var tempen høyere etterpå fordi jeg hadde våkna tidligere? Kan EL ha skjedd litt senere, men før kl8 i morges (vet ikke hvor lang tid etter egget slipper at tempen går opp?).
Jeg er nesten helt sikker på at tempen blir å være høy i morgen uansett, men vil jo telle riktig dpo![]()
El slim også, men virker som el testene er svakere. Får bare vente og se om de øker.. er jo også vanskelig å tolk når testene har så tynne streker..Jeg hadde ELsmerter samme dag som positiv ELtest i alle fall![]()
Du er velkommen her, men i IKM uke 40 er det andre med IKM samme uke som deg, legger ved link om du vil ditMalins83 - 36 - PP1 (etter SA) - B3 - EL 16/9 - IKM 1/10![]()

det stikker og styrer enda så håper håper vi rekker det
føler kroppen sier ifra mer enn noen gang denne syklusen så føler meg meget fruktbar
ville vært så dumt å misse denne sjansen...Nå er jeg en elendig temper (lillegutt forstyrrer en del på natta enda), så jeg må nok bare se bort fra min graf.
men jeg har forstått det slik at det er viktig å ha en del sammenhengende søvn først. Så kanskje første temp blir rett?
Så brahåper dette betyr at både min og din syklus begynner å komme i lage igjen! Dette er måneden det skal klaffe
![]()
håper både min og din syklus er normal denne gangen, kan virke sånn ÅååhNår lillesøster har fortalt alle de andre søstrene og ikke meg at hun er gravid..er nok ganske skuffa. Gah..
![]()
Åååhhar du spurt henne om det?
Ganske sårende i grunnDette ser lovende ut for oss beggeHåper jeg ogHadde en følelse av at jeg ville få blinke smiley i dag. Vet ikke hvorfor, men følte det veldig på meg
håper både min og din syklus er normal denne gangen, kan virke sånn
![]()

Slikt er ikke noe særlig. Skjønner godt at du ble såret. Vet du hvorfor de andre fikk vite det så lenge før?Hun fortalte meg det i dag, -de andre har visst det en måned. Synes det er dårlig å utelate en av oss i sånne sammenhenger.Ganske sårende i grunn
Slikt er ikke noe særlig. Skjønner godt at du ble såret. Vet du hvorfor de andre fikk vite det så lenge før?