Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres ikke bra ut.. Ville kanskje sagt at du syns det er sårt at de andre er blitt fortalt tidligere enn deg?Hun fortalte meg det i dag, -de andre har visst det en måned. Synes det er dårlig å utelate en av oss i sånne sammenhenger.Ganske sårende i grunn
Tok ny test nå ... så eggløsningen er nok rett rundt hjørnetrask stigning

Tok ny test nå ... så eggløsningen er nok rett rundt hjørnetrask stigning
Ville satset på å legge inn aksjerJust in case! Lignet ganske godt på normal sine EL-tester, og de ble aldri helt positive til meg - så i tilfelle dette er tester som generelt er for svake, så ville jeg lagt inn aksjer
![]()

Dette ser lovende ut for oss begge
Jwg hadde det også på følelsen og denne gangen er EL-symptomene mye tydeligere.
Haha, men da ville jeg lagt inn aksjer nå, altså!dette er normal sine tester jamå si du har et trent øye på testene
![]()
Haha, men da ville jeg lagt inn aksjer nå, altså!![]()

Håper det er eggløsning, blinkende smiley beviser at noe skjer i alle fallDet er godt å høre, de er ikke kjempe tydelige her enda, men bare merker det på humøret og kroppen at NOE skjer. Tror jeg![]()

dere som har erfaring med den, hvor lang tid har det gått før dere har gått fra blinkende til fast? (vet det er store individuelle variasjoner altså) håper skikkelig jeg får fast i morgen kveld, men det kan vel fort gå enda en dag 
Første gang:Blinkende smiley i kvelddere som har erfaring med den, hvor lang tid har det gått før dere har gått fra blinkende til fast? (vet det er store individuelle variasjoner altså) håper skikkelig jeg får fast i morgen kveld, men det kan vel fort gå enda en dag
![]()

Hvilken app er den du bruker? Ser det er flere som bruker den og, ser så ryddig ut.Tok ny test nå ... så eggløsningen er nok rett rundt hjørnetrask stigning
Hvilken app er den du bruker? Ser det er flere som bruker den og, ser så ryddig ut.