Ingen mens enda og testen er svak , jeg er jo så reddSkal jeg sette opp som gravid?![]()
Ja sett meg opp du
IKM idagFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen mens enda og testen er svak , jeg er jo så reddSkal jeg sette opp som gravid?![]()
Ja sett meg opp du
IKM idagJeg vil dessverre tenke at dett er kjemisk når den ikke stiger i styrkeIngen mens enda og testen er svak , jeg er jo så reddJa sett meg opp du
IKM idag
Ja , jeg er jo drit nervøs , det har hver så liten stigning fra onsdag . Vi får la uka gå å se hvordan det gårJeg vil dessverre tenke at dett er kjemisk når den ikke stiger i styrkeHa selv hatt to kjemiske.

Den første er torsdag og den neste lørdag , tenkte det var lettere å se stigning annen hver dag . Hvor lenge hadde du positiv etter kjemisk ?Jeg vil dessverre tenke at dett er kjemisk når den ikke stiger i styrkeHa selv hatt to kjemiske.

Den første er torsdag og den neste lørdag , tenkte det var lettere å se stigning annen hver dag . Hvor lenge hadde du positiv etter kjemisk ?![]()
IKM idag . 14dpoNår er/var ikm? Tror de ter veldig forskjellig, men her begynte jeg å blø på 13 dpo, dagen føre ikm ved kjemisk, men da hadde testen allerede blitt negativ
Håpet om en terminspire ❤
Ja, det er ikke så lett å være gravd etter å mistet dessverre ❤️ takk for det! Krysser fingrene ❤️ Det er helt utrolig tøft :Heartred Både følelser, magefølelse og fornuft blir litt på bærtur når man har opplevd å miste. Du skrev det litt lenger opp i dagboken din - idag er du gravid! Sånn...forum.babyverden.no
Da er det håp så lenge du ikke blør!IKM idag . 14dpo
Ja , det er det joDa er det håp så lenge du ikke blør!
Har fortsatt menssmurring , som jeg har hatt siden mandag eller noe . Hadde sex på mårran og ikke noe mens . Pleier å komme etter sex på IKM det. Men selv om jeg veit når jeg hadde el kan egget ha festa seg seint ?Hadde positiv i en uke etter jeg begynte å blø på ikm eller var det dagen etter ikm. Men mine tester var litt sterkere enn dine, men så veldig fort at det ikke økte som det skulle.Den første er torsdag og den neste lørdag , tenkte det var lettere å se stigning annen hver dag . Hvor lenge hadde du positiv etter kjemisk ?![]()
Nå kom mensenHadde positiv i en uke etter jeg begynte å blø på ikm eller var det dagen etter ikm. Men mine tester var litt sterkere enn dine, men så veldig fort at det ikke økte som det skulle.
Ingen tvil . Da prøver vi igjen om litt
Det kom nåDa er det håp så lenge du ikke blør!
da prøver vi igjen om et par uker
Var stygt redd for det jaNå kom mensenIngen tvil . Da prøver vi igjen om litt
![]()

Jeg er lei for å høre detNå kom mensenIngen tvil . Da prøver vi igjen om litt
![]()
Lykke til neste ppKan settes på TR@Gressløken hvordan går det med deg?![]()