IKM uke 40

Vedlegg

• IMG_4821.jpeg
    IMG_4821.jpeg
    2 MB · Visninger: 134
Jeg vil dessverre tenke at dett er kjemisk når den ikke stiger i styrke❤️ Ha selv hatt to kjemiske.
Den første er torsdag og den neste lørdag , tenkte det var lettere å se stigning annen hver dag . Hvor lenge hadde du positiv etter kjemisk ? :Heartred

Vedlegg

• IMG_4818.jpeg
    IMG_4818.jpeg
    2 MB · Visninger: 124
  • IMG_4819.jpeg
    IMG_4819.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 127
Den første er torsdag og den neste lørdag , tenkte det var lettere å se stigning annen hver dag . Hvor lenge hadde du positiv etter kjemisk ? :Heartred

Når er/var ikm? Tror de ter veldig forskjellig, men her begynte jeg å blø på 13 dpo, dagen føre ikm ved kjemisk, men da hadde testen allerede blitt negativ ❤️

Når er/var ikm? Tror de ter veldig forskjellig, men her begynte jeg å blø på 13 dpo, dagen føre ikm ved kjemisk, men da hadde testen allerede blitt negativ ❤️
IKM idag . 14dpo

Da er det håp så lenge du ikke blør!
Ja , det er det jo :Heartred Har fortsatt menssmurring , som jeg har hatt siden mandag eller noe . Hadde sex på mårran og ikke noe mens . Pleier å komme etter sex på IKM det. Men selv om jeg veit når jeg hadde el kan egget ha festa seg seint ?

Hadde positiv i en uke etter jeg begynte å blø på ikm eller var det dagen etter ikm. Men mine tester var litt sterkere enn dine, men så veldig fort at det ikke økte som det skulle.

Jeg kan settes på TR ❤️

Back
Topp