Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud du er gravidDagens tester på 2.urin. Bare å sette meg på gravid, for nå er det ikke noen tvil![]()
Vis vedlegget 416006

Tusen takkHerregud du er gravid![]()
![]()
Da sier jeg gratulerer! Åh, så utrolig kjekt![]()
Så jo etter at jeg hadde helt ut urinen at jeg kunne tatt en digital, men det får bli senere 

Gratulerer!!Dagens tester på 2.urin. Bare å sette meg på gravid, for nå er det ikke noen tvil![]()
Vis vedlegget 416006

God tur til Danmark! Og god pauseNei, jeg tar meg en bitteliten pause fra forum,tror jeg. Kanskje et par dager barevi skal til dk imorgen (være til fredag), så må pakkes osv. Svigers har invitert meg og ungene på middag idag. Jeg må prøve å koble ut prøvingen litt
jeg har en sterk magefølelse på at det ikke klaffet denne pp, og trenger bare å koble av litt. Jeg er nok innom og leser litt av og til for å følge med på dere andre, men orker ikke å engasjere meg på et par dager
![]()

Hurra!! Har satt deg på gravid og satser på at alle vi andre kommer etterDagens tester på 2.urin. Bare å sette meg på gravid, for nå er det ikke noen tvil![]()
Vis vedlegget 416006

Kos deg i Danmark!Nei, jeg tar meg en bitteliten pause fra forum,tror jeg. Kanskje et par dager barevi skal til dk imorgen (være til fredag), så må pakkes osv. Svigers har invitert meg og ungene på middag idag. Jeg må prøve å koble ut prøvingen litt
jeg har en sterk magefølelse på at det ikke klaffet denne pp, og trenger bare å koble av litt. Jeg er nok innom og leser litt av og til for å følge med på dere andre, men orker ikke å engasjere meg på et par dager
![]()

God turNei, jeg tar meg en bitteliten pause fra forum,tror jeg. Kanskje et par dager barevi skal til dk imorgen (være til fredag), så må pakkes osv. Svigers har invitert meg og ungene på middag idag. Jeg må prøve å koble ut prøvingen litt
![]()

Gratulerer!!![]()
Tusen takk! Håper på mange positive tester fremover i gruppaHurra!! Har satt deg på gravid og satser på at alle vi andre kommer etter![]()

Gratulerer så mye!!Dagens tester på 2.urin. Bare å sette meg på gravid, for nå er det ikke noen tvil![]()
Vis vedlegget 416006

) og uendlig mye nistirring på begge testene i ulikt lys var det veldig tydelig at der var det ikke noe som helst å myse på

Gratulerer sååå myeDagens tester på 2.urin. Bare å sette meg på gravid, for nå er det ikke noen tvil![]()
Vis vedlegget 416006

Utrolig gøy!Ingen tvil!