Å så gøyLigger likt vi da![]()

Prøver å finne bilde av din test i denne tråden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så gøyLigger likt vi da![]()

Når jeg får positiv digital, da kan jeg settes på gravid. Får vente noen dagerDet skjønner jeg! Si ifra når jeg skal sette deg på gravid![]()

Samme her.Når jeg får positiv digital, da kan jeg settes på gravid. Får vente noen dager![]()
Lurer på når en digital vil slå ut? Jeg tenker muligens mandag eller tirsdagSamme her.
Vil ha positiv digital først før jeg setter på gravid![]()
Det skjønner jeg! Den er like rundt hjørnetSamme her.
Vil ha positiv digital først før jeg setter på gravid![]()

De digitale med ukesindikator slår ut tidlig!Lurer på når en digital vil slå ut? Jeg tenker muligens mandag eller tirsdag
Tror jeg skal vente helt til jeg er tom for strimler og mulig kjøpe digital som skal taes på onsdag?Lurer på når en digital vil slå ut? Jeg tenker muligens mandag eller tirsdag

Jeg håper virkelig det!Det skjønner jeg! Den er like rundt hjørnet![]()
Har prøvd å være litt fraværende , ikke tenke på hvilke dpo jeg er osv bare jobbeog leve livet. Etter to MA siden våres tørr jeg ikke kjenne etter . Men det er jo ikke lett . Måtte inn på premom for å sjekke dpo , jeg er 6 idag . Litt murringer , på torsdag kom en forferdelig metallsmak i munnen , men det erjo altfor tidlig . Har jo hvert kvalm i typ 6 mnd pgr svangerskap så kjenner det er godt å leve også . Skal ikke tisse på en pinne før neste helg…tror jeg , der er vi vel mange som har løyet for oss selv heheGjett om! Så jeg skal være godt fornøyd hvis jeg klarer å drøye til 8dpo hver pp nåEt par dager borte fra forumet og masse lesestoffHar prøvd å være litt fraværende , ikke tenke på hvilke dpo jeg er osv bare jobbeog leve livet. Etter to MA siden våres tørr jeg ikke kjenne etter . Men det er jo ikke lett . Måtte inn på premom for å sjekke dpo , jeg er 6 idag . Litt murringer , på torsdag kom en forferdelig metallsmak i munnen , men det erjo altfor tidlig . Har jo hvert kvalm i typ 6 mnd pgr svangerskap så kjenner det er godt å leve også . Skal ikke tisse på en pinne før neste helg…tror jeg , der er vi vel mange som har løyet for oss selv hehe

Jeg vil ha 1-2 og så vente til 3+. For jeg har 2, orker ikke kjøpe en tilTror jeg skal vente helt til jeg er tom for strimler og mulig kjøpe digital som skal taes på onsdag?![]()

Den der slår ut på digitalSom den har steget fra i dag tidlig! Jeg skjelver litt nåskulle egentlig vente med å teste til i morgen tidlig
Vis vedlegget 415980
Skal uansett vente til mandag med digitalDen der slår ut på digital![]()
Hvis jeg ikke sprekker i morgenIngen her dømmer deg om du sprekker på en digital i morgen!Skal uansett vente til mandag med digitalHvis jeg ikke sprekker i morgen

Ser strek på første bildetJeg er svak. Skulle vente til IKM
Tror jeg innbiller meg streker?
9 dpo. Makesure vanlig.

Bare så du ikke blir altfor skuffet; jeg hadde sånne svake streker til 12 dpo sist, hos noen sitter den i lenger enn de 10 dagene det står på pakken. Håper selvfølgelig den blir sterkere10 dager siden ovitrelle ble satt, da skal hcg være ute av kroppen. Er vel 8-9 dpo, så håper jeg får sterkere strek de neste dagene.. Ser en svak svak strek på morgen test i dag.
Vis vedlegget 415967
Jeg er selv 6 dpo, 8 dager etter sprøyten. Håper for oss begge 

Det skjønner jegJeg vil ha 1-2 og så vente til 3+. For jeg har 2, orker ikke kjøpe en til![]()