IKM uke 40

Jeg føler meg også så sikker, så fallhøyden blir stor om det viser seg at kroppen tuller med meg :shy: krysser fingrene for masse positive tester her inne etterhvert!
Sånn følte jeg det når jeg ble gravid i mai, jeg vsr så sikker. Og hsr akkurat samme følelse nå, at det er skummelt :hilarious: for jeg VET at jeg går i kjelleren hvis mensen kommer
Da er vi hvertfall flere, så kan vi prøve å skru på lyset for hverandre i kjelleren om nødvendig :smiley-ashamed004 Men vi skal jo inn og leke med de andre i junigruppa!

Jeg skulle på en måte gjerne ha den gode følelsen som dere har, men samtidig ikke :p
Jeg kommer til å bli sykt skuffet hvis tr kommer, men prøver alltid å mentalt forberede meg på det for å ikke gå i kjelleren :wacky:

Jeg hadde til tider endel utslag på testene og håpet da at el var på gang (jeg begynte å teste cd10 :hilarious:), men den første ordentlige økningen kom ikke før cd24.
Lurt å sikre seg med ekstra aksjer hvis en kan! Vi har lagt aksjer annenhver dag ganske lenge, men nå ble det avbrutt av samboer sine nattevakter. Så nå får man håpe at to dager før holder :wacky:
Så bra der har fått lagt inn jevnt selv i en periode som dro såpass ut! Krysser fingrene for at det dere har fått inn holder :) Her tror jeg vi traff bra om den har vært, men må få lagt inn mer dersom det ikke har vært. Men om det ikke har vært ser det heller ikke ut som det skjer noe med det aller første, ikke noe slim og tester som gir 0.0x:think005

Så bra der har fått lagt inn jevnt selv i en periode som dro såpass ut! Krysser fingrene for at det dere har fått inn holder :) Her tror jeg vi traff bra om den har vært, men må få lagt inn mer dersom det ikke har vært. Men om det ikke har vært ser det heller ikke ut som det skjer noe med det aller første, ikke noe slim og tester som gir 0.0x:think005
Ja, det blir nok en pause fra sengeaktiviteter noen dager for å si det slik :hilarious: ikke bare pga jobb, men pga vi er litt lei :p spent på å se hvordan det blir for deg videre :happy:

Sånn følte jeg det når jeg ble gravid i mai, jeg vsr så sikker. Og hsr akkurat samme følelse nå, at det er skummelt :hilarious: for jeg VET at jeg går i kjelleren hvis mensen kommer
Jeg følte også dette sist jeg ble gravid i juni tror jeg det var, en kjemisk. Håper følelsen vår er riktig!! :shy:

Går hvertfall rette veien, men når man først får positiv test så vil den ikke helt slippe igjen :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20230924-133624.png
    Screenshot_20230924-133624.png
    650,1 KB · Visninger: 76
Det var så godt å lese at flere har opplevd skråsikkerhet og så blitt gravide :D
Hadde det sånn sist jeg og. Helt sikker fra starten på PP at NÅ sitter spiren, og det gjorde den:Heartred
Har ikke den følelsen nå, men håper:smiley-angelic001:love017

Det var så godt å lese at flere har opplevd skråsikkerhet og så blitt gravide :D
Hadde det sånn sist jeg og. Helt sikker fra starten på PP at NÅ sitter spiren, og det gjorde den:Heartred
Har ikke den følelsen nå, men håper:smiley-angelic001:love017
Sier du det? :eek: Oi nå er jeg ekstra spent!

Merkelige greier hos meg i dag.

Stod og lagde mat. Er 4 eller 5 dpo i dag.
Kraftige strekksmerter i magen som jeg måtte puste meg igjennom og krøke meg sammen på.

Så håper dette betyr at det er noe på gang:bag: :hilarious:
Var ikke i tankene engang, før mannen hintet til mulig graviditet.

Merkelige greier hos meg i dag.

Stod og lagde mat. Er 4 eller 5 dpo i dag.
Kraftige strekksmerter i magen som jeg måtte puste meg igjennom og krøke meg sammen på.

Så håper dette betyr at det er noe på gang:bag: :hilarious:
Var ikke i tankene engang, før mannen hintet til mulig graviditet.
Så da googler jeg festesmerter, strekksmerter tidlig symptom osv osv osv:hilarious::hilarious:

Da er jeg igjen på IKM og DPO land :nailbiting:
14 dager siden MA , skulle ikke teste første mnd , men fikk så EL smerter så måtte bare …

Vedlegg

• IMG_4765.jpeg
    IMG_4765.jpeg
    577,1 KB · Visninger: 72
Nå har jeg mista troen. Nå kjennes brystknoppene såre ut (ikke knivstikk-såre som normalt etter el, men litt såre). Kan de bli såre av å ha blitt fikla mye med? Dette føles så rart å spørre om :hilarious: Men følelsesløse brystknopper er liksom mitt tegn til graviditet, så de har fått gjennomgå de siste to-tre dagene bare for å sjekke:bag:

Nå har jeg mista troen. Nå kjennes brystknoppene såre ut (ikke knivstikk-såre som normalt etter el, men litt såre). Kan de bli såre av å ha blitt fikla mye med? Dette føles så rart å spørre om :hilarious: Men følelsesløse brystknopper er liksom mitt tegn til graviditet, så de har fått gjennomgå de siste to-tre dagene bare for å sjekke:bag:
De kan definitivt bli såre av mye fikling :hilarious:

De kan definitivt bli såre av mye fikling :hilarious:
Haha! Nå lo jeg høyt her :hilarious: Men takk for svar!! Det var skikkelig godt å høre (selvom jeg innerst inne visste det, bare hodet som begynner å jobbe:shy: ).Men da skal de få en dags hvile i morgen, så sjekker jeg forsiktig igjen til kvelden:hilarious:

Back
Topp