Der var det et kjent "fjes"! Håper dette blir vår tur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der var det et kjent "fjes"! Håper dette blir vår tur

Ååååh håpet stiger"Lav" temp betyr ikke nødvendigvis noe galt ifølge min erfaringHadde ganske lav temp i dpo-land i mitt vellykkede svangerskap
![]()

I går opplevde jeg stikkinger på høyre siden, litt murringer. Oppblåst og litt luft. Økt utflod. 4 dpo i dag. I tillegg hadde jeg veldig rar drøm i natt, noe som gir met håp5 dpo og symptomjakten kan herved starteHer kjennes det ut som TR er på vei, men har vært stabil på 14 dagers lutealfase hele veien, så tror ikke den kommer. Men er så tung og stinn i livmora. Veldig oppblåst og mye luft i magen. Spennende dager i vente!
Har dere noen symptomer?
Ja, det håper jeg ogDer var det et kjent "fjes"! Håper dette blir vår tur![]()

Bare normale symptomer her. Litt aktivitet i livmorområdet, luft i magen og generelt mindre energi enn vanlig.5 dpo og symptomjakten kan herved starteHer kjennes det ut som TR er på vei, men har vært stabil på 14 dagers lutealfase hele veien, så tror ikke den kommer. Men er så tung og stinn i livmora. Veldig oppblåst og mye luft i magen. Spennende dager i vente!
Har dere noen symptomer?

3/4 dpo. Samme skjedde ved de to andre graviditetene mine, så nå er jeg spent og klarer nesten ikke vente med å starte testingen 
Så spennende!! Har en god følelse for den gjengen her jeg. Håper på mange positive tester!Liten dråpe med blod i trusa nå til morgenen3/4 dpo. Samme skjedde ved de to andre graviditetene mine, så nå er jeg spent og klarer nesten ikke vente med å starte testingen
![]()

Økt utflod her også! Ikke hatt det sånn siden før jeg var gravid med frøkna. Om kroppen tuller så med meg uten at jeg er gravid blir jeg skikkelig skuffa…I går opplevde jeg stikkinger på høyre siden, litt murringer. Oppblåst og litt luft. Økt utflod. 4 dpo i dag. I tillegg hadde jeg veldig rar drøm i natt, noe som gir met håp![]()
Er eggløsningstestene til makesure gode? Noen som vet?![]()
Jeg bruker å bytte mellom babyplan og make sure. Har testa og de slår ut ommentrent samtidig hos meg. Men dette er sikkert individuelt vil jeg tro.Er eggløsningstestene til makesure gode? Noen som vet?![]()
Jeg bruker bare de![]()
Jeg bestilte dem til neste pp nåJeg bruker å bytte mellom babyplan og make sure. Har testa og de slår ut ommentrent samtidig hos meg. Men dette er sikkert individuelt vil jeg tro.

Dette trengte jeg å høreSå spennende!! Har en god følelse for den gjengen her jeg. Håper på mange positive tester!![]()

Ååååh håpet stiger![]()
Er selv veldig oppblåstI morgen velger jeg en mer behagelig bukse. Denne magen gleder seg ekstremt til å bli sluppet løs i ettermiddag!!!![]()
Vis vedlegget 415574
Så her går jeg i tightsFinnes det noe annet en tightsEr selv veldig oppblåstSå her går jeg i tights