IKM uke 40

5 dpo og symptomjakten kan herved starte :hilarious: Her kjennes det ut som TR er på vei, men har vært stabil på 14 dagers lutealfase hele veien, så tror ikke den kommer. Men er så tung og stinn i livmora. Veldig oppblåst og mye luft i magen. Spennende dager i vente!

Har dere noen symptomer?
I går opplevde jeg stikkinger på høyre siden, litt murringer. Oppblåst og litt luft. Økt utflod. 4 dpo i dag. I tillegg hadde jeg veldig rar drøm i natt, noe som gir met håp :)

5 dpo og symptomjakten kan herved starte :hilarious: Her kjennes det ut som TR er på vei, men har vært stabil på 14 dagers lutealfase hele veien, så tror ikke den kommer. Men er så tung og stinn i livmora. Veldig oppblåst og mye luft i magen. Spennende dager i vente!

Har dere noen symptomer?
Bare normale symptomer her. Litt aktivitet i livmorområdet, luft i magen og generelt mindre energi enn vanlig.
Merker at kroppen ikke virker like "sterk" som før EL.
Men så er jeg bare 3 dpo :hilarious:

I går opplevde jeg stikkinger på høyre siden, litt murringer. Oppblåst og litt luft. Økt utflod. 4 dpo i dag. I tillegg hadde jeg veldig rar drøm i natt, noe som gir met håp :)
Økt utflod her også! Ikke hatt det sånn siden før jeg var gravid med frøkna. Om kroppen tuller så med meg uten at jeg er gravid blir jeg skikkelig skuffa…

Er eggløsningstestene til makesure gode? Noen som vet? :)
Jeg bruker å bytte mellom babyplan og make sure. Har testa og de slår ut ommentrent samtidig hos meg. Men dette er sikkert individuelt vil jeg tro.

Både jeg og FF er tydeligvis litt usikre på hva som egentlig foregår. Premom mener jeg er 2dpo i dag. Testene har vært supersvake siden lørdag, så håper håper håper at jeg bare gikk glipp av toppen i EL testing og faktisk er 2/3 dpo i dag :cat:

Vedlegg

• IMG_1852.jpeg
    IMG_1852.jpeg
    707,2 KB · Visninger: 71
  • IMG_1851.jpeg
    IMG_1851.jpeg
    1 MB · Visninger: 66
Kan forresten endres litt på meg, vekk fra lørdag og til onsdag isteden :)

Fjellgeiti - 28 - B2 - PP5 - EL 20/9 - IKM 4/10

Ååååh håpet stiger :smiley-angelic001
6B74136E-9E1A-45F3-9220-53782D1F38D2.png

Dette er min fra syklusen hvor mini ble til. Litt dårlige målinger lutealt pga juleferie hos familie, men jeg hadde EL natt til søndag (ikke tirsdag som ff sier, og er helt sikker pga ul på mandag og da sa hun at jeg hadde hatt for 1-2 døgn siden). Som du ser så steg det da ikke særlig før 5dpo. Vanlig luteal for meg er 37.1-37.3.

Back
Topp