IKM uke 40

Forrige pp så hadde jeg nesten ikke noe utflod etter el, noe som er uvanlig til meg å være for det bruker være litt. Men kroppen trengte sikkert litt tid etter MA. Nå i dag, 2 dpo har jeg veldig mye utflod, mer enn hva som er normalt :hilarious: men uansett, jeg tar det som et godt tegn ift kroppen mim at utfloden er tilbake, uansett mengde :angelic: denne syklusen er kroppen i rute, og godt er det!
Jeg jubler også for at utfloden min er tilbake! :hilarious: Var brått usikker på om el faktisk skjedde når jeg trodde, men i dag kom den klassiske utfloden jeg tidligere har fått 2-3 dpo. Hurra for kroppen!

Elsker når krysset kommer opp :joyful:
IMG_1405.jpeg

Premom sier 1 dpo idag, synes ikke tempen gikk så mye opp som jeg håpet. Vi får se hva ff sier om et par dager

1000010335.jpg

Min økte ikke heller så mye jeg håpet på, men får se imorgen :):smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_20230924-070740.png
    Screenshot_20230924-070740.png
    282,5 KB · Visninger: 54
Mali3 - B3 - PP1 etter MA - EL? - IKM 5-9.okt

Har meldt meg inn i IKM uke 41, men er mulig jeg egentlig hører til her likevel. Har ikke fått utslag på EL tester, men ut fra temperatur, slim osv kan tyde på at EL likevel har vært rundt 21/9. Eller er det helt umulig når man ikke har fått positiv EL test? :think005

Vedlegg

• IMG_1844.jpeg
    IMG_1844.jpeg
    1 MB · Visninger: 65
  • IMG_1843.jpeg
    IMG_1843.jpeg
    171 KB · Visninger: 65
Mali3 - B3 - PP1 etter MA - EL? - IKM 5-9.okt

Har meldt meg inn i IKM uke 41, men er mulig jeg egentlig hører til her likevel. Har ikke fått utslag på EL tester, men ut fra temperatur, slim osv kan tyde på at EL likevel har vært rundt 21/9. Eller er det helt umulig når man ikke har fått positiv EL test? :think005
Jeg kan legge ved min graf denne syklusen. For jeg begynte å lure på det samme på cd20, men så droppet tempen på cd23. Jeg har nå hatt positive eltester i snart to døgn og tempen har steget, så nå håper jeg at el har vært!
Har du testet ofte? Kan du ha gått glipp av peak? Pleier du å ha positive tester lenge eller har du kort topp? :) (jeg pleier å ha el cd13 vanligvis)

Vedlegg

• Screenshot_20230924-070740.png
    Screenshot_20230924-070740.png
    282,5 KB · Visninger: 52
Jeg kan legge ved min graf denne syklusen. For jeg begynte å lure på det samme på cd20, men så droppet tempen på cd23. Jeg har nå hatt positive eltester i snart to døgn og tempen har steget, så nå håper jeg at el har vært!
Har du testet ofte? Kan du ha gått glipp av peak? Pleier du å ha positive tester lenge eller har du kort topp? :) (jeg pleier å ha el cd13 vanligvis)
Ja se der, er godt mulig det er det samme som skjer her!

Jeg har egentlig litt lite erfaring med EL testing, har vært heldig å blitt raskt gravid tidligere. Men med siste barn testet jeg en syklus og fikk da positive tester, men husker ikke hvor lenge den var positiv. Har nå testet daglig siden CD8 og to ganger daglig fra CD19, var CD19 det begynte å øke litt før det har blitt veldig svake tester igjen.
Har tidligere hatt EL (basert på temping) rundt CD20/21, så sånn sett ville det også gitt mening om det har vært. Men er veldig usikker, en MA kan jo sikkert ødelegge en del for hormoner.
Får bare vente noen dager og se hva som skjer, legge inn litt aksjer for sikkerhetsskyld :happy:

Ja se der, er godt mulig det er det samme som skjer her!

Jeg har egentlig litt lite erfaring med EL testing, har vært heldig å blitt raskt gravid tidligere. Men med siste barn testet jeg en syklus og fikk da positive tester, men husker ikke hvor lenge den var positiv. Har nå testet daglig siden CD8 og to ganger daglig fra CD19, var CD19 det begynte å øke litt før det har blitt veldig svake tester igjen.
Har tidligere hatt EL (basert på temping) rundt CD20/21, så sånn sett ville det også gitt mening om det har vært. Men er veldig usikker, en MA kan jo sikkert ødelegge en del for hormoner.
Får bare vente noen dager og se hva som skjer, legge inn litt aksjer for sikkerhetsskyld :happy:
Jeg hadde til tider endel utslag på testene og håpet da at el var på gang (jeg begynte å teste cd10 :hilarious:), men den første ordentlige økningen kom ikke før cd24.
Lurt å sikre seg med ekstra aksjer hvis en kan! Vi har lagt aksjer annenhver dag ganske lenge, men nå ble det avbrutt av samboer sine nattevakter. Så nå får man håpe at to dager før holder :wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20230924-103406.png
    Screenshot_20230924-103406.png
    643,9 KB · Visninger: 60
Jeg er så sikker på at jeg blir gravid denne syklusen at fallhøyden er helt enorm. Nå er jeg 1 dpo og er igjen helt rolig, gleder meg til å teste og se to streker :hilarious: Så om jeg får mensen istedet for to streker om et par uker kommer jeg til å ramle helt i kjelleren :smiley-ashamed004

Jeg er så sikker på at jeg blir gravid denne syklusen at fallhøyden er helt enorm. Nå er jeg 1 dpo og er igjen helt rolig, gleder meg til å teste og se to streker :hilarious: Så om jeg får mensen istedet for to streker om et par uker kommer jeg til å ramle helt i kjelleren :smiley-ashamed004
Jeg føler meg også så sikker, så fallhøyden blir stor om det viser seg at kroppen tuller med meg :shy: krysser fingrene for masse positive tester her inne etterhvert!

Sånn følte jeg det når jeg ble gravid i mai, jeg vsr så sikker. Og hsr akkurat samme følelse nå, at det er skummelt :hilarious: for jeg VET at jeg går i kjelleren hvis mensen kommer

Back
Topp