Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet svakt positivt 7 eller 8dpo sist (temp sier 7, men jeg er rimelig sikker på 8), så holder vel til 7dpo hahahaNår begynner folk med g test? Her er målet å holde deg til 9 dpo, som vil bli 30/9, altså, en evighet til![]()
1 dpo idag, og satser på å holde meg til 9-10 dpo, leeenge tilNår begynner folk med g test? Her er målet å holde deg til 9 dpo, som vil bli 30/9, altså, en evighet til![]()

Jeg er 2 dpo, så bare 7 dager igjen til jeg kan ta første test1 dpo idag, og satser på å holde meg til 9-10 dpo, leeenge til![]()

Hørtes veldig kjent ut dette herJeg tester ikke før 10 dpo denne gangen, helt lenger. Jeg får ikke strek så tidlig, tror jeg. Også blir jeg så latterlig opphengt og bruker så enormt mange tester. Jeg har med overlegg ikke kjøpt så mange, men jeg må nok kjøpe en pakke til eller to med makesure![]()

Aksjene er lagt inn?Tempen har steget litt i dag så jeg lurer på om EL var i går. Ventet den i morgen ifølge Fertility Friend.
Tester du også? Hadde du symptomer?Tempen har steget litt i dag så jeg lurer på om EL var i går. Ventet den i morgen ifølge Fertility Friend.
Du er rågod!Jeg holder meg til ikm-dagen jeg
Kanskje dagen før.
Fant en strimmeltest i sminkeveska, men tar ikke den før ikm.
Fått så mye "positive" så vil ikke drive å få falske forhåpninger.
Ja, har vært flink denne mnd. Bare testet etter el, og det er det.Du er rågod!

Jeg har trua, mannen foreslo at jeg kunne teste et par dager etter eventuelt uteblitt mens. Jeg så på han som om han var splitter pine spenn gærn og hadde foreslått å flytte til Sibir. "ER DU SPRØ?!"Ja, har vært flink denne mnd. Bare testet etter el, og det er det.
Sååå nå får vi se![]()

HahahaJeg har trua, mannen foreslo at jeg kunne teste et par dager etter eventuelt uteblitt mens. Jeg så på han som om han var splitter pine spenn gærn og hadde foreslått å flytte til Sibir. "ER DU SPRØ?!"![]()

Sniker fra uke 41. Jeg måtte le for mannen min er helt omvendt! Han gleder seg til vi kan begynne å teste for å se om det er noe som skjer. Tror kanskje jeg har påvirket hanJeg har trua, mannen foreslo at jeg kunne teste et par dager etter eventuelt uteblitt mens. Jeg så på han som om han var splitter pine spenn gærn og hadde foreslått å flytte til Sibir. "ER DU SPRØ?!"![]()

Han har vært gjennom dette før, og sett hvor utrolig fiksert og deprimert jeg ble når vi var langtidsprøvere. Han var også optimist og gledet seg til testene på den tiden. Nå som vi prøver på nummer tre og han har litt erfaring med hvor spinnvill jeg blir rundt dette, er han veldig roligSniker fra uke 41. Jeg måtte le for mannen min er helt omvendt! Han gleder seg til vi kan begynne å teste for å se om det er noe som skjer. Tror kanskje jeg har påvirket han![]()

men uansett, jeg tar det som et godt tegn ift kroppen mim at utfloden er tilbake, uansett mengde
denne syklusen er kroppen i rute, og godt er det!Hurra!Forrige pp så hadde jeg nesten ikke noe utflod etter el, noe som er uvanlig til meg å være for det bruker være litt. Men kroppen trengte sikkert litt tid etter MA. Nå i dag, 2 dpo har jeg veldig mye utflod, mer enn hva som er normaltmen uansett, jeg tar det som et godt tegn ift kroppen mim at utfloden er tilbake, uansett mengde
denne syklusen er kroppen i rute, og godt er det!