IKM uke 40

Ja det er det absolutt ! :) er du 8dpo i dag? Var den negativ i går, testet du da du også ? :) dette er nok en beibi!!! :) ❤️❤️❤️❤️❤️
Ja den var negativ i går kveld. Men jeg så ikke noe strek når den trakk seg opp. Venta 3 min før jeg så på den. Å da var den sånn. Jeg tviler det er noe. Jeg får så ofte skygger. Av en grunn. Men jeg får se i morgen hvordan den er da. 8 dpo i dag ifølge ff❤️

. ganske tydelig positiv

Oi . Klar strek. Make sure!? De pleier vel ikke få særlig med skygger? Og denne var jo tydelig, trenger ikke skimte liksom.
Ja det er make sure. ☺️ Men jeg får jo ofte skygger:) så vi får bare se:) jeg er sånn typ 8 dpo. Null symtomer i dag❤☺️ Så jeg jubler ikke over den. Nå er jeg på jobb så får ikke testet noe mer så. ;)

Ja den var negativ i går kveld. Men jeg så ikke noe strek når den trakk seg opp. Venta 3 min før jeg så på den. Å da var den sånn. Jeg tviler det er noe. Jeg får så ofte skygger. Av en grunn. Men jeg får se i morgen hvordan den er da. 8 dpo i dag ifølge ff❤️
Syns den ser veldig lovende ut :)

Tempen stadig på vei opp, 5 dpo :) ff satt el til samme dag som jeg fikk positiv test, så tenker det kan ha vært på kveld/natt isåfall. Ikke merket noe symptomer bortsett fra veldig sterk luktesans, sliten og våknet med tett nese idag :hilarious:Vis vedlegget 389444
For en flott stigning!!! Jeg vurderer å prøve ut temping. Hvor tar du tempen....skjeden, rompa, i munnen eller under armen? Sistnevnte er vel stor fare for feil, da man ofte ligger med armhulene åpen om natten/morgningen?!?

Dagens. Vet ikke om den kan stoles på siden jeg våknet 2-3 ganger i natt :(

Vedlegg

• B5054DE9-C8CA-4080-8FEE-2D661A3FC57D.png
    B5054DE9-C8CA-4080-8FEE-2D661A3FC57D.png
    623,5 KB · Visninger: 63
Den er jo ikke så ulik de andre temperaturene..?
Nei, den er ikke det. Er så lei av så mye dårlig søvn nå. Tror jeg sover dårlig pga jeg stresser med at jeg må tempe (pluss at 5,5 åringen har våknet en del på nettene med voksesmerter :( ). Jeg er utslitt om dagen as :p

Nei, den er ikke det. Er så lei av så mye dårlig søvn nå. Tror jeg sover dårlig pga jeg stresser med at jeg må tempe (pluss at 5,5 åringen har våknet en del på nettene med voksesmerter :( ). Jeg er utslitt om dagen as :p
Screenshot_2022-09-30-11-21-31-43_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Her er det i blant registrert kl 05, og i blant kl 07.
Jeg tempet både 4.30 og 7.00 i dag, og det var sånn.. 0.19 i forskjell. (Mens med temperaturadjuster mente 0.30 eller så. Da kan vi også medregne at her er det jo ikke 3-4 timer søvn mellom 4.30 og 07.00 heller, så temperaturen min kan være litt feil; men neppe DEN veien. Skrev likevel 07 tempen, den ble nok mest rett, tross dårlig søvn før).

4.30 var den 36.50
07 var den 36.69

Temp adjuster mener den kl 04 burde vært 36.30, i forhold til den kl 07. (Eller den kl 07 burde vært 36.78). Jeg tror, hvis jeg hadde sovet i ett sett til kl 07, hadde den sikkert vært 36.60-65.
Like greit å ikke justere, på MIN temperatur, ser jeg.

(Jeg måtte jo sjekke)

Noen som har murringer i korsryggen? :nailbiting: Spennende tider! IKM mest sannsynlig 6/10, så får vel begynne testingen 3.! :angelic:

Last edited:
Babyshark-28-B3-PP1-EL 22/9-IKM 3/10-6/10

lister meg stille inn her. Var sikker på at vi bomma med å treffe eggløsning, men så fikk jeg en gravid følelse istad. Venter med testen til imorgen slik at mannen kan være med.

Babyshark-28-B3-PP1-EL 22/9-IKM 3/10-6/10

lister meg stille inn her. Var sikker på at vi bomma med å treffe eggløsning, men så fikk jeg en gravid følelse istad. Venter med testen til imorgen slik at mannen kan være med.
Spennende å se!
Jeg synes det høres spennende ut å teste sammen, på et vis.
På en annen side, så har jeg ikke lyst til at mannen skal se på at jeg tisser i kopp og dypper tester; eller bli skuffet unødvendig (fordi jeg tester for tidlig), eller bare bli demotivert og skuffa. For han er litt mer sensitiv enn meg sånn; jeg tåler det bedre.
Altså.
Eh. Høres egentlig kun spennende ut HVIS testen blir positiv x)

Back
Topp