IKM uke 40

Var på meny å kjøpte 4 pk med make sure strimler. Ble plukket ut til kontroll :laughing002
Han bare. «JA» så gikk han. Haha.flaut. Btw: blenda test. Men jeg er enten 6 eller 8 dpo. Ff sier 8 jeg selv mener 6.så vi får se:)
Hahahahaha :P
Her er det noen som skal teste, liksom :p

5dpo, og merker jo jeg begynner å bli utålmodig og nysgjerrig. "Kan det ha gått denne gang" liksom. :P
Alt for tidlig, hvis man skal prøve holde seg til mandag.
Mulig jeg bør fokusere mer på alt annet som skjer. Fritidsaktiviteter i dag (ridning på eldste, men mamma tar henne dit; og judo på mellomste). Selv skulle jeg SÅ GJERNE fått tid til å ri hesten vår litt også, så lurer litt på å be noen sitte litt barnevakt.. hm..

Noen som kjenner på ting og tang i kroppen da? Jeg har slitt veldig med pms-plager fra tidlig i dpo-land og fram til tr. Mye murring, stikkinger her og der som har strålt i alle kanter, kvalme, svært ømme og større pupper, hodepine, svimmelhet, kramper, you name it! Forrige syklus satte puppene i gang allerede 5 dpo. Denne gangen kjenner jeg ikke på noe annet enn litt murringer :) Er 7 dpo nå. Kanskje fordi jeg prøver meg på wild yam denne gangen; de skal vel hjelpe på pms. Har en del tynn utflod nå, men ellers ingenting. Jeg har forsåvidt dårlig troa denne pp fordi vi bare fikk lagt inn aksjer tre dager før el og sent kvelden etter el, men deilig å ikke ha så mange plager fra så tidlig av.

Noen som kjenner på ting og tang i kroppen da? Jeg har slitt veldig med pms-plager fra tidlig i dpo-land og fram til tr. Mye murring, stikkinger her og der som har strålt i alle kanter, kvalme, svært ømme og større pupper, hodepine, svimmelhet, kramper, you name it! Forrige syklus satte puppene i gang allerede 5 dpo. Denne gangen kjenner jeg ikke på noe annet enn litt murringer :) Er 7 dpo nå. Kanskje fordi jeg prøver meg på wild yam denne gangen; de skal vel hjelpe på pms. Har en del tynn utflod nå, men ellers ingenting. Jeg har forsåvidt dårlig troa denne pp fordi vi bare fikk lagt inn aksjer tre dager før el og sent kvelden etter el, men deilig å ikke ha så mange plager fra så tidlig av.
Jeg hadde masse symptomer rundt det jeg tror har vært EL (usikker på når EL har vært, om den har vært i det hele tatt), men har ikke hatt noen symptomer de siste dagene. Nå derimot kjenner jeg på pittelitt murringer og ømme brystvorter :p Veldig spent på å se om det har klaffet!

Håper lite symptomer er et godt tegn for deg da :)
Eller så kanskje jeg må prøve wild yams selv:think005
Jeg er 8 dpo i dag og har kjent på murringer og vond korsrygg daglig siden dagen før el. Etter 3pp med samme symptomer så har jeg skjønt at dette er syklusen min uten hormonspiral:p

Mye murring og ellers veldig trøtt og sulten. Er 6dpo. Lyst på alt!

Testet positiv 7dpo sist.
Men skjønner lite av EL testen jeg tok nettopp.. skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok den, men er tom for graviditets tester:dead: Den er jo på vei til å bli positiv igjen?.. Testene mine ser alltid sånn ut dagen før EL. Kan legge ved bilde av når EL var denne måneden og av testen fra i ste. IKM er neste torsdag.

Vedlegg

• 0D19100E-E36D-48E3-8187-73BF4E06B222.jpeg
    0D19100E-E36D-48E3-8187-73BF4E06B222.jpeg
    280 KB · Visninger: 113
  • CC095591-66F2-4E49-964D-5CFC9800F3D8.jpeg
    CC095591-66F2-4E49-964D-5CFC9800F3D8.jpeg
    49,9 KB · Visninger: 106
Det er vanvittig frustrerende! Men det er håp som du sier, og jeg forsøker å klamre meg til det :happy7 Men ja, vi krysser fingrene! Når tar du første test?
Tror jeg tar på lørdag, da er jeg muligens 9 dpo :p men ryker sikkert på en test fredag. Hehe! Hva med deg?

I natt våknet jeg tre ganger av skikkelig mageknip nederst i magen. Tror jeg er 6 dpo. Dagen idag har jeg ikke kjent noe. Og ikke resten av dpo perioden heller :whacky011

Tror jeg tar på lørdag, da er jeg muligens 9 dpo :p men ryker sikkert på en test fredag. Hehe! Hva med deg?
Jeg tar en sjanse på i morgen! Da får jeg forhåpentligvis påfyll av babyplantestene :happy: Om jeg har hatt EL, så vil jeg tro at jeg er rundt 8 dpo i morgen! Sykt spennende

I natt våknet jeg tre ganger av skikkelig mageknip nederst i magen. Tror jeg er 6 dpo. Dagen idag har jeg ikke kjent noe. Og ikke resten av dpo perioden heller :whacky011
Sånn hadde jeg det da jeg var gravid med første (visste ikke at jeg var gravid da). Men var ca 14-16 dpo da. Hun er 5,5 år nå :)

Jeg har fått stikninger i magen de gangene jeg har vært gravid. :)

Mye murring og ellers veldig trøtt og sulten. Er 6dpo. Lyst på alt!

Testet positiv 7dpo sist.
Men skjønner lite av EL testen jeg tok nettopp.. skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok den, men er tom for graviditets tester:dead: Den er jo på vei til å bli positiv igjen?.. Testene mine ser alltid sånn ut dagen før EL. Kan legge ved bilde av når EL var denne måneden og av testen fra i ste. IKM er neste torsdag.
Spennende. 6dpo her Og :)

Har mye korsryggvondter.. har også kjent noe stikkinger. Egentlig likt mine vanlige pmssymptom.
Men når jeg ble gravid sist så oppdaga jeg det typ «sent» altså sånn 5-6 dager etter IKM for jeg var så sikker på at menstruasjonen var like om hjørnet da der kjentes helt sånn ut.
Men altså.. jeg tenker at jeg kjenner på pmssymtom jeg. Er litt pessimistisk på dette/forventer det skal ta ett års tid som på barn #1 :)

Når tenker du å teste?:)
Hadde egentlig tenkt å vente til lørdag…. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg har lyst å prøve en i morgen , 7dpo. Vet ikke om det kanskje er altfor tidlig men har jo mange strimler liggende så går jo an å ofre en sånn i tilfelle? :joyful: enn du??? Noen som vil prøve teste sammen i morgen ?? :) :) :)

Hadde egentlig tenkt å vente til lørdag…. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg har lyst å prøve en i morgen , 7dpo. Vet ikke om det kanskje er altfor tidlig men har jo mange strimler liggende så går jo an å ofre en sånn i tilfelle? :joyful: enn du??? Noen som vil prøve teste sammen i morgen ?? :) :) :)
Enten 7 eller 9 dpo i morgen ☺️ Tipper 7 så jeg er med uansett ☺️☺️

Back
Topp