IKM uke 40

Jeg hadde også mer vondt enn vanlig under el denne gangen.. Nå 1-2 dpo er tappen hard, medium plassert og plugget igjen. Til info for de som også bruker den til å følge syklus :hilarious: klarer nesten ikke vente med å teste! Måtte tiden gå raskt frem til forhåpentligvis mange positive tester i gruppa:love017 til jul er vi forresten over 12 ukersgrensa isåfall, hadde vært så koselig:greet008

Tror jeg er 9 dpo i dag.. i motsetning til flere av dere har jeg helt noia for å teste. Sikkert for å unngå skuffelse da.. men skal på en jentetur med mye vinkos til helga så kanskje jeg skal våge meg på en test fredag, altså 12 dpo. Vil resultatet som vises da være troverdig? Hva slags gr.test anbefaler dere meg på 12dpo for et mest riktig resultat?

Men tenkte litt på om du legger det inn i skjemaet :) jeg har prøvd meg litt på det noen ganger å endre det. Da kan jeg se at el forflyttet seg eller krysset forsvinner om jeg tar bort alt. Spesielt med uregelmessige målinger og faktorer som spiller inn, som gjør at tempen blir litt rar
Vet ikke om du skjønte så mye av det. Men ja!! :laughing002
La inn el slim nå, og da endret den. Men ejg tror ikke på dette altså. Jeg tok tre el tester daglig og de ble ikke positive før cd 17 og 18. fatter ikke at jeg skal ha hatt el på cd 16. om noe, så tror jeg el var på søndag på cd18.

Vedlegg

• CE2FE375-07A8-406A-805D-4F8F13C3190D.png
    CE2FE375-07A8-406A-805D-4F8F13C3190D.png
    582,4 KB · Visninger: 71
CD 21, og jeg er redd vi har misset EL denne runden. Jeg vil kanskje tro at den lille slimete blødningen jeg hadde forrige onsdag/ torsdag var EL. Jeg tok en test den onsdagen som var sterkere enn alle EL- testene jeg har tatt, men ikke positiv. Det kan jo være at jeg bare har misset toppen. Vi la inn aksjer på tirsdag forrige uke, men jeg hadde da ikke noe slim. Siden da har vi ikke hatt noe sengekos siden i går siden jeg har vært så dårlig. Jeg er derfor redd det ikke har vært noen levende sædceller til et evt egg ble sluppet. Jeg kan jo selvfølgelig ta feil, men jeg går nå og irriterer meg over at vi ikke bare la inn aksjer når jeg så den slimete blødningen... jeg har bare vært så sikker på at det må ha vært festeblødning :p *frustrert*
Kjenner til følelsen, og tror vi er i samme båt:banghead: men hvis dere la inn aksjer tirsdagen, er jo det håp hvis du fikk el ons/tors! Vi får krysse fingrene og se når vi evt tester:shy: Men har ikke megastor tro jeg heller denne pp.

Jeg hadde også mer vondt enn vanlig under el denne gangen.. Nå 1-2 dpo er tappen hard, medium plassert og plugget igjen. Til info for de som også bruker den til å følge syklus :hilarious: klarer nesten ikke vente med å teste! Måtte tiden gå raskt frem til forhåpentligvis mange positive tester i gruppa:love017 til jul er vi forresten over 12 ukersgrensa isåfall, hadde vært så koselig:greet008
Så spennende :) har aldri kjent etter hvordan tappen er, men jeg spurte om mannen ville, neitakk svarte han pent :happy118
Jeg hadde mer vondt forrige EL, både rundt EL og masse murringer helt frem til mensen kom. Kan ikke huske sist det var så kraftig. Ble en smule skuffet når TR kom, blødde også mer de to første dagene enn normalt :( denne pp hadde jeg nesten ingen EL symptomer og bare litt murringer nå og da. Nå etter EL kjenner jeg null og niks, og har egentlig ganske liten tro på at det er noe som helst.

Så spennende :) har aldri kjent etter hvordan tappen er, men jeg spurte om mannen ville, neitakk svarte han pent :happy118
Jeg hadde mer vondt forrige EL, både rundt EL og masse murringer helt frem til mensen kom. Kan ikke huske sist det var så kraftig. Ble en smule skuffet når TR kom, blødde også mer de to første dagene enn normalt :( denne pp hadde jeg nesten ingen EL symptomer og bare litt murringer nå og da. Nå etter EL kjenner jeg null og niks, og har egentlig ganske liten tro på at det er noe som helst.
Den kan være en god indikator på hva som skjer :joyful: den er ofte høyt oppe, glatt, åpen slik at du får en finger litt inn og myk under el. Mannen min er desverre heller ikke veldig interessert i den eller hvordan alt henger sammen:hilarious: jeg fikk se store, fine eggposer på venstre siden for en stund siden. Og er samme side jeg mener jeg har hatt el på nå. Testet du forrige pp før tr kom? Jeg tenker at det varierer hvor mye symptomer man har, uten at det nødvendigvis har noe å si for eventuell befruktning! Mange har jo lite eller ingen symptomer akkurat den pp når de blir gravide:joyful:

Tror jeg er 9 dpo i dag.. i motsetning til flere av dere har jeg helt noia for å teste. Sikkert for å unngå skuffelse da.. men skal på en jentetur med mye vinkos til helga så kanskje jeg skal våge meg på en test fredag, altså 12 dpo. Vil resultatet som vises da være troverdig? Hva slags gr.test anbefaler dere meg på 12dpo for et mest riktig resultat?
Jeg pleier å bruke strimler, metode eller babyplan. Har desverre opplevd skygge på babyplan, virker som de er ekstra følsomme og kan slå ut på endel mindre hcg enn 10. Men metode fra apotek 1 tror jeg man kan stole mer på, kanskje får man litt senere utslag eneste:joyful:

Den kan være en god indikator på hva som skjer :joyful: den er ofte høyt oppe, glatt, åpen slik at du får en finger litt inn og myk under el. Mannen min er desverre heller ikke veldig interessert i den eller hvordan alt henger sammen:hilarious: jeg fikk se store, fine eggposer på venstre siden for en stund siden. Og er samme side jeg mener jeg har hatt el på nå. Testet du forrige pp før tr kom? Jeg tenker at det varierer hvor mye symptomer man har, uten at det nødvendigvis har noe å si for eventuell befruktning! Mange har jo lite eller ingen symptomer akkurat den pp når de blir gravide:joyful:
Åå kanskje jeg skal prøve neste gang, lurte på å prøve temping også, se om jeg får det til :p
Jeg testet før TR kom ja, fikk en svak positiv test, men jeg tror den var falsk da den var blenda dagen etter og frem til tanta kom. Men du har helt rett, har hørt om begge deler jeg også :happy: men har som sagt ikke helt troen denne gang da jeg tror EL kom før tiden. Men men!

Kjenner til følelsen, og tror vi er i samme båt:banghead: men hvis dere la inn aksjer tirsdagen, er jo det håp hvis du fikk el ons/tors! Vi får krysse fingrene og se når vi evt tester:shy: Men har ikke megastor tro jeg heller denne pp.
Det er vanvittig frustrerende! Men det er håp som du sier, og jeg forsøker å klamre meg til det :happy7 Men ja, vi krysser fingrene! Når tar du første test?

Har alltid hatt positive tester så sent, (alltid 10dpo) sikkert samme hvilken type , tror de fleste viser riktig da :)

Ciri - 38 - B2 - PP1 - EL 27/09 - IKM 07/10

Åhh, det hadde vært fint, vært 12 uker til jul ... :)

Det er ganske individuelt, man kan få negativ da og likevel være gravid. Men gjennomsnittet vil få klar positiv til 12 dpo, så tror du kan teste med hva som helst. CB digital, metode, make sure..

Dagens graf. Håper ikke el var på cd16, da var det isåfall lite aksjer lagt.

Uansett. De siste to mnd har vi kommet så nære hverandre ved å være mer intime enn ellers, og det har igjen resultert i sinnsykt mer sex enn vanlig. Det er så deilig å se at han har fått skikkelig lyst på sex igjen :D blir over 2-3 ganger om dagen :D

Vedlegg

• 8E5B789E-387B-4422-A3DE-A25871533A93.png
    8E5B789E-387B-4422-A3DE-A25871533A93.png
    613,4 KB · Visninger: 88
Dagens graf. Håper ikke el var på cd16, da var det isåfall lite aksjer lagt.

Uansett. De siste to mnd har vi kommet så nære hverandre ved å være mer intime enn ellers, og det har igjen resultert i sinnsykt mer sex enn vanlig. Det er så deilig å se at han har fått skikkelig lyst på sex igjen :D blir over 2-3 ganger om dagen :D
Herlig!

Og, ser ut som det er lagt inn nok aksjer uansett, om den stemmer sånn.

Back
Topp