IKM uke 40

Tror åsså det er litt bullshit. Men har gjort meg opp noen tanker rundt pliktsex og å faktisk nyte sexen. Ikke at man får dårligere odds med pliktsex, men heller bedre odds med en skikkelig hyrdestund hvor mye sekret fra skjeden hjelper på, orgasme som bidrar til å dytte sæden fortere opp i livmoren osv.

Hadde som sagt en kjapp pliktsex runde denne pp der jentungen var på butikken og det var bare om å gjøre for mannen å tømme seg:p og en skikkelig runde to dager senere med «alt attåt». Men jeg vet ikke altså.
Du sier noe der! :) Med nr.2 ble det mye pliktsex hos oss. Denne gangen snakker ikke jeg og partner om når jeg har eggløsning,og jeg skal ikke teste hver pp. Men tror nok han merker ca når EL er likevel:joyful:

Du sier noe der! :) Med nr.2 ble det mye pliktsex hos oss. Denne gangen snakker ikke jeg og partner om når jeg har eggløsning,og jeg skal ikke teste hver pp. Men tror nok han merker ca når EL er likevel:joyful:
Jeg har faktisk tenkt det samme denne runden! Var så nedbrutt og stressa, første ordentlige pp etter sen MA. Da vi prøvde rett etter MA hadde jeg ikke egentlig lyst, da var det kun plikt og et «behov» for å fortsette og ha en baby i magen. Denne gang har jeg prøvd å slappe av, og har tross alt klart å nyte prøvingen og fått orgasme hver gang. Vet ikke om det har noe å si, men etter gårsdagen runde ble jeg liggende i senga og tenke at det i alle fall ikke påvirker kroppen negativt at man har det bra mens man prøver. Krysser fingrene for oss alle sammen uansett!

5 dpo og syns egentlig dagene har gått fort nå siden el. Kjenner ikke på noe testeønske enda(men er jo uansett for tidlig) . Ellers ingen spesielle symptomer. Hadde veldige murringer inntil 3dpo så sikkert etterdønninger fra el, var en sinnsykt vond og kraftig el denne gang.

Sovet som en Stein i hele natt❤️ Fra 21 til 07❤️ Frøkna også så tempen i går var nok litt misvisende. Men fortsatt høyere. Så jeg er fornøyd med temperaturen nå. Hvertfall hatt el :)
34E73AFC-042E-4370-85F0-3BCE52DA1BA9.jpeg

Her er det fremdeles tull med tempen. Sov fra kl 00.30-7.45, men våknet kl 1, kl 4, kl 5 og så 7.45.

Og så har jeg sovet med T-skjorte siste 2 ukene, sover vanligvis i tynn genser. Kanskje det og har noe å si.

Aner ikke når om jeg har hatt el og hvor mange dpo jeg er. Får bare vente på mensen. Skal bort om to helger, altså 7.-9. oktober, får teste da, om den er negativ så drikker jeg.

Vedlegg

• 11354535-F2E9-43CB-AAD2-17E0F700C121.png
    11354535-F2E9-43CB-AAD2-17E0F700C121.png
    575,7 KB · Visninger: 72
Last edited:
Jeg har bare brukt det en gang, og da mistet jeg. Så jeg tror jeg

Jeg tar wild yam fra ca 3 dpo, aldri merket noe bivirkning fra det. Tok det sist da jeg ble gravid også, sluttet ca 12 dpo da.
Jeg også tok det sist jeg ble gravid, sluttet med positiv test og startet da på duphosten. Hadde lignende symptomer hele veien som jeg har nå. Så lurer på om det er noe i wild yam som gir lignende symptomer som progeston i kroppen og graviditets symptomer. Hvem har anbefalt wild yam til deg? Eller er det noe du har lest deg opp til selv

5 dpo og syns egentlig dagene har gått fort nå siden el. Kjenner ikke på noe testeønske enda(men er jo uansett for tidlig) . Ellers ingen spesielle symptomer. Hadde veldige murringer inntil 3dpo så sikkert etterdønninger fra el, var en sinnsykt vond og kraftig el denne gang.
Jeg erbæ ca 7dpo hadde også mer eggløsning smerter denne gang. Men et par dager etter positiv test, og vi fikk bare lagt inn aksjer den dagen. Har ingen tester denne gangen. De kommer i posten den 4okt. Dagen etter IKM.... kjenner lysten til å dra å kjøpe, men skal holde meg. Tenker jeg hadde kjøpt allerede om vi hadde fått lagt inn flere aksjer denne pp. Når tenker du å starte testing?

Jeg erbæ ca 7dpo hadde også mer eggløsning smerter denne gang. Men et par dager etter positiv test, og vi fikk bare lagt inn aksjer den dagen. Har ingen tester denne gangen. De kommer i posten den 4okt. Dagen etter IKM.... kjenner lysten til å dra å kjøpe, men skal holde meg. Tenker jeg hadde kjøpt allerede om vi hadde fått lagt inn flere aksjer denne pp. Når tenker du å starte testing?
Jeg vet ikke enda når, forhåpentligvis vente til 9-10 dpo, hvis det ikke brått snur og jeg får brålyst til det før. :)

CD 21, og jeg er redd vi har misset EL denne runden. Jeg vil kanskje tro at den lille slimete blødningen jeg hadde forrige onsdag/ torsdag var EL. Jeg tok en test den onsdagen som var sterkere enn alle EL- testene jeg har tatt, men ikke positiv. Det kan jo være at jeg bare har misset toppen. Vi la inn aksjer på tirsdag forrige uke, men jeg hadde da ikke noe slim. Siden da har vi ikke hatt noe sengekos siden i går siden jeg har vært så dårlig. Jeg er derfor redd det ikke har vært noen levende sædceller til et evt egg ble sluppet. Jeg kan jo selvfølgelig ta feil, men jeg går nå og irriterer meg over at vi ikke bare la inn aksjer når jeg så den slimete blødningen... jeg har bare vært så sikker på at det må ha vært festeblødning :p *frustrert*

Jeg også tok det sist jeg ble gravid, sluttet med positiv test og startet da på duphosten. Hadde lignende symptomer hele veien som jeg har nå. Så lurer på om det er noe i wild yam som gir lignende symptomer som progeston i kroppen og graviditets symptomer. Hvem har anbefalt wild yam til deg? Eller er det noe du har lest deg opp til selv

Har bare lest meg opp på det pga kort lutealfase, så ingen spesifikke som har anbefalt det her :)

CD 21, og jeg er redd vi har misset EL denne runden. Jeg vil kanskje tro at den lille slimete blødningen jeg hadde forrige onsdag/ torsdag var EL. Jeg tok en test den onsdagen som var sterkere enn alle EL- testene jeg har tatt, men ikke positiv. Det kan jo være at jeg bare har misset toppen. Vi la inn aksjer på tirsdag forrige uke, men jeg hadde da ikke noe slim. Siden da har vi ikke hatt noe sengekos siden i går siden jeg har vært så dårlig. Jeg er derfor redd det ikke har vært noen levende sædceller til et evt egg ble sluppet. Jeg kan jo selvfølgelig ta feil, men jeg går nå og irriterer meg over at vi ikke bare la inn aksjer når jeg så den slimete blødningen... jeg har bare vært så sikker på at det må ha vært festeblødning :p *frustrert*

De skal kunne leve i 3-5 dager, alt etter som, så det kan ha holdt. :)

Her er det fremdeles tull med tempen. Sov fra kl 00.30-7.45, men våknet kl 1, kl 4, kl 5 og så 7.45.

Og så har jeg sovet med T-skjorte siste 2 ukene, sover vanligvis i tynn genser. Kanskje det og har noe å si.

Aner ikke når om jeg har hatt el og hvor mange dpo jeg er. Får bare vente på mensen. Skal bort om to helger, altså 7.-9. oktober, får teste da, om den er negativ så drikker jeg.

Skjønner heller ingenting av tempen din :S

Om jeg virkelig er 7 dpo i dag? Så tester jeg i morgen ❤️ Haha. Må bare kjøpe tester

Jeg har aldri fått positiv før 10-11 dpo, så da tror jeg at det er like greit å vente til da for min del. Hadde antydning på kvelden 9 dpo, men bare sånn at 'hm, kanskje det er noe når jeg vrir på testen?? Eller lurer øynene mine meg..', og da ser jeg ikke helt vits i å teste 7-8 dpo for min del :p

Men det betyr ikke at jeg greier la være teste tidlig likevel x)

Spent på om jeg greier holde meg til 10 dpo før jeg tester. :p
Er 4dpo nå, så blir i så fall på mandag!

Da ligger vi likt og jeg har planer om å teste på søndag :)

Litt skummelt også, siden det er tidlig, men fikk utslag 9 dpo sist gang.

Om jeg virkelig er 7 dpo i dag? Så tester jeg i morgen ❤️ Haha. Må bare kjøpe tester
Det blir fort en test på meg i morgen også, er 8 dpo da selv:p Skulle prøve å holde til fredag, men kjenner at det er umulig:cool:

Jeg orker visst ikke å gå lenge med store forhåpninger og vil heller ha negativ nå og positiv overraskelse senere :wtf:

Da ligger vi likt og jeg har planer om å teste på søndag :)

Litt skummelt også, siden det er tidlig, men fikk utslag 9 dpo sist gang.

Fikk supersvakt 9 dpo sist (eller, 4 dager etter innsett av blasto, da.). Dog på kvelden.
Så svakt at jeg ikke var sikker på om jeg antydet noe, eller om bare øynene mine tullet.
Så.. vet ikke om det er vits i å teste før 10dpo . :P

Back
Topp