~ IKM uke 40 ~

Flere som fremdeles venter på tanta eller positiv test? :)

Jeg selv hadde ikm i går, venter fremdeles på tanta eller en positiv test. Utålmodig..:sour:

Fikk muligens TR idag! Kommet litt blod, men ikke sett noe mer til nå. Håper egentlig det er det, er en uke over tida nå. Så får se utover dagen :) Så er det ny sjangse igjen om ca 2 uker :Heartred

Fikk muligens TR idag! Kommet litt blod, men ikke sett noe mer til nå. Håper egentlig det er det, er en uke over tida nå. Så får se utover dagen :) Så er det ny sjangse igjen om ca 2 uker :Heartred

Oi, skjønner at du håper det er TR da når du er ei uke over tiden :Heartred
Ja, det er det! :) Man blir jo så utålmodig da man går å venter..

Edit: Her kom tanta nå :(

Last edited:
Oi, skjønner at du håper det er TR da når du er ei uke over tiden :Heartred
Ja, det er det! :) Man blir jo så utålmodig da man går å venter..

Edit: Her kom tanta nå :(
Ja, med negative tester osv, så var det virkelig på tide at mensen kom. Rimelig sikker, er friskt blod nå. Så nå kan jeg endelig komme meg videre og se fremover :)

Ja, med negative tester osv, så var det virkelig på tide at mensen kom. Rimelig sikker, er friskt blod nå. Så nå kan jeg endelig komme meg videre og se fremover :)

Ønsker deg masse lykke til i neste PP, måtte spiren sitte da:Heartpink

Bare et spørsmål for oss som ikke er så kjent i forumet. De som er gravide her, finnes det en ny gruppe, termingruppe eller slik man kan melde seg inn i?

Bare et spørsmål for oss som ikke er så kjent i forumet. De som er gravide her, finnes det en ny gruppe, termingruppe eller slik man kan melde seg inn i?

Ja, det finnes termingruppe for hver mnd!:) Dersom du går på forsiden av forumet ser like over «vi som prøver», så velger du årstall du venter, og deretter måned :)

Oppdatering herfra. Trodde jeg fikk mensen i går, men det gjorde jeg ikke, så venter fremdeles på TR.

Tok graviditetstest og eggløsningstest nå for morroskyld, og skjønner ingen ting. Eggløsningstesten er absolutt ikke positiv, men sterkere enn den var for to dager siden.. Er 3 dager på overtid, så skjønner ikke kroppen min jeg :hilarious:
Blir så oppgitt og utålmodig.. Skulle ønske vi hadde display på magen eller no som viser når man har eggløsning, er gravid eller får mensen :p

Legger bare ved bilde av eggløsningstesten. Vet jo at LH-hormonet svinger i løpet av en syklus, men synes denne var så sterk i fargen til at mensen egt skulle vært her :p

Vedlegg

• Snapchat-2088079200.jpg
    Snapchat-2088079200.jpg
    7,5 KB · Visninger: 136
Har sterke menssmerter og begynt å spotte:)Jeg kan settes på TR. Ønsker å gratulere alle med positive tester, og ønsker alle de med TR på besøk lykke til videre i neste pp, da skal spiren sitte:Heartpink

Oppdatering herfra. Trodde jeg fikk mensen i går, men det gjorde jeg ikke, så venter fremdeles på TR.

Tok graviditetstest og eggløsningstest nå for morroskyld, og skjønner ingen ting. Eggløsningstesten er absolutt ikke positiv, men sterkere enn den var for to dager siden.. Er 3 dager på overtid, så skjønner ikke kroppen min jeg :hilarious:
Blir så oppgitt og utålmodig.. Skulle ønske vi hadde display på magen eller no som viser når man har eggløsning, er gravid eller får mensen :p

Legger bare ved bilde av eggløsningstesten. Vet jo at LH-hormonet svinger i løpet av en syklus, men synes denne var så sterk i fargen til at mensen egt skulle vært her :p

Lh svinger veldig gjennom syklusen, men pleier å få sterkere streker når mensen nærmer seg. Er begynt å spotte selv idag, er på 13 dpo. Så regner med tanta kommer ila dagen. Håper TR snart dukker opp for deg også. Slik ser min EL-test ut nå.

20201004_115433.jpg

De gangene dere har fått negativ test før positiv, har dere kjent symptomer i forkant av negativ test da?

Her er fortsatt mensen forsinka. Negative tester. Kjenner jeg gir litt opp denna prøvinga :(
Skulle hatt ikm på fredag.. Har lange nok sykluser fra før, så at syklusen skal være tullerusk nå det irriterer meg litt :sorry:

Back
Topp