Har ikke orket å skrive meg opp denne ikm gruppa. For fikk bare lagt inn noen få aksjer. Og målte ikke etter EL. Hadde bare sex når jeg hadde lyst.
MEN på torsdag fikk jeg en positiv test! men vet ikke om jeg tør å tru på den.

Har fått litt ekstra kviser. Og er super trøtt hele tiden. Og småkvalm over en uke nå.. ifølge menskalkulator så er jeg 4 + 0 i dag.
har bestilt legetime på mandag for å ta test der og hcg måling. Har ingen fler tester og har ikke råd til å kjøpe flere før til uken.
Jeg er merkelig rolig. Føler at denne ikke er «ment to be» at det blir spontan om et par uker så jeg trenger ikke stresse liksom

Jeg som er heelt gal. jeg har drømt at jeg får en gutt. Ser han såå tydelig. Men han skal av en grunn ikke komme ennå. Det er en rar følelse
Men tenkte det var viktig å få registrert denne graviditeten hos legen så det er i systemet dems. min første spontan dro jeg ikke til legen. Så den «teller» ikke hos dem. Så ifølge dem har jeg kun hatt 2 aborter. Og ikke 3 som faktisk er det riktige. Så nå skal jeg ihvertfall passe på at de får den med seg om det skulle ende den veien denne gangen også.
Vi har fått svar fra fertilitetsklinikken i Porsgrunn om at vi skal få hjelp innen 27/1.. så får vi se hvordan ståa er innen den tid. He he..