~ IKM uke 40 ~

Tusen takk for omtanken, dere:Heartpink Dette er kjemisk nr 3 på rappen, og graviditet nr 4 på 5 mnd.. gyn mente vi bare måtte forsette å prøve, så da får vi bare brette opp ermene å gjøre det:)

Masse lykke til resten av dere, både gravide og prøvere! :) Og dere som har fått mensen, så ses vi kanskje i neste ikm gruppe! Måtte juli bli vår mnd:dummy::dummy1:

Uff, noe så grusomt! Jeg har opplevd litt denne sommeren jeg også, og jeg føler så med deg.. sender noen klemmer og gode ønsker din vei!! :smiley-angelic003

Tok en RSFU stav tidlig test i sta på noe utvanna urin, men den ble også negativ.. så da har jeg gitt opp håpet og håper tanta kommer i kveld eller i morgen.. :sorry:

Mensen idag, så melder meg inn i ikm uke 44
Glad jeg fikk mensen, tenk at jeg er rett i syklus etter 6,5 år på Mirena

Har så sjukt mye «stikkinger» i begge eggstokkene i kveld. I tillegg til menssmerter.. har aldri opplevd å ha det Sammen med menseno_O blør også kraftig, så er nok en SA.. men.. merkelig.

Så flink du er!!!:smiley-bounce012 Synes det er sterkt gjort å slutte sånn på dagen! Er så fjernt at jeg er gravid, at jeg får liksom ikke den supermotivasjonen til å slutte brått. Så her er kraftig nedtrapping med mål om å være snusfri innen ei uke eller to - kun basert på fornuft og noe viljestyrke...:smiley-ashamed005

nei jeg forstår deg veldig godt! Vært ganske nærme noen ganger i abstinensenes hete å ta en snus, hva skader vel 1 liten snus. Men nei, motivasjonen kommer når man har klart seg en og to dager, da vil jeg liksom ikke falle tilbake på 0 igjen.

Syns du er flink, og jeg er sikker på at du klarer det! Lille i magen vil bli en motivasjon når det føles mer ekte :Heartred

Tok en RSFU stav tidlig test i sta på noe utvanna urin, men den ble også negativ.. så da har jeg gitt opp håpet og håper tanta kommer i kveld eller i morgen.. :sorry:

Vil bare si at mine RFSU var veeeeeldig svake, trodde de var negative, men digital var positiv. Så føler ikke helt RFSU var til å stole på ;)

Vil bare si at mine RFSU var veeeeeldig svake, trodde de var negative, men digital var positiv. Så føler ikke helt RFSU var til å stole på ;)

Takk for oppmuntring! Jeg venter fremdeles på tanta, men aner ikke når jeg hadde eggløsning, så mulig det egentlig er for tidlig å teste :)
For uavhengig av når eggløsning er, bruker jeg alltid å få mensen på cd 34 ca, pluss/minus en dag. Er nå på cd 36:eek:

Flere som fremdeles venter på tanta eller positiv test? :)

Jeg selv hadde ikm i går, venter fremdeles på tanta eller en positiv test. Utålmodig..:sour:

Flere som fremdeles venter på tanta eller positiv test? :)

Jeg selv hadde ikm i går, venter fremdeles på tanta eller en positiv test. Utålmodig..:sour:

Venter på TR, er 12 dpo idag.

Har ikke orket å skrive meg opp denne ikm gruppa. For fikk bare lagt inn noen få aksjer. Og målte ikke etter EL. Hadde bare sex når jeg hadde lyst.

MEN på torsdag fikk jeg en positiv test! men vet ikke om jeg tør å tru på den. :sorry: Har fått litt ekstra kviser. Og er super trøtt hele tiden. Og småkvalm over en uke nå.. ifølge menskalkulator så er jeg 4 + 0 i dag.
har bestilt legetime på mandag for å ta test der og hcg måling. Har ingen fler tester og har ikke råd til å kjøpe flere før til uken.

Jeg er merkelig rolig. Føler at denne ikke er «ment to be» at det blir spontan om et par uker så jeg trenger ikke stresse liksom :confused::wacky: Jeg som er heelt gal. jeg har drømt at jeg får en gutt. Ser han såå tydelig. Men han skal av en grunn ikke komme ennå. Det er en rar følelse :wacky:

Men tenkte det var viktig å få registrert denne graviditeten hos legen så det er i systemet dems. min første spontan dro jeg ikke til legen. Så den «teller» ikke hos dem. Så ifølge dem har jeg kun hatt 2 aborter. Og ikke 3 som faktisk er det riktige. Så nå skal jeg ihvertfall passe på at de får den med seg om det skulle ende den veien denne gangen også.

Vi har fått svar fra fertilitetsklinikken i Porsgrunn om at vi skal få hjelp innen 27/1.. så får vi se hvordan ståa er innen den tid. He he..

Vedlegg

• 3C17A05A-3F96-4C09-BF1A-D84AACE697A6.jpeg
    3C17A05A-3F96-4C09-BF1A-D84AACE697A6.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 149
Har ikke orket å skrive meg opp denne ikm gruppa. For fikk bare lagt inn noen få aksjer. Og målte ikke etter EL. Hadde bare sex når jeg hadde lyst.

MEN på torsdag fikk jeg en positiv test! men vet ikke om jeg tør å tru på den. :sorry: Har fått litt ekstra kviser. Og er super trøtt hele tiden. Og småkvalm over en uke nå.. ifølge menskalkulator så er jeg 4 + 0 i dag.
har bestilt legetime på mandag for å ta test der og hcg måling. Har ingen fler tester og har ikke råd til å kjøpe flere før til uken.

Jeg er merkelig rolig. Føler at denne ikke er «ment to be» at det blir spontan om et par uker så jeg trenger ikke stresse liksom :confused::wacky: Jeg som er heelt gal. jeg har drømt at jeg får en gutt. Ser han såå tydelig. Men han skal av en grunn ikke komme ennå. Det er en rar følelse :wacky:

Men tenkte det var viktig å få registrert denne graviditeten hos legen så det er i systemet dems. min første spontan dro jeg ikke til legen. Så den «teller» ikke hos dem. Så ifølge dem har jeg kun hatt 2 aborter. Og ikke 3 som faktisk er det riktige. Så nå skal jeg ihvertfall passe på at de får den med seg om det skulle ende den veien denne gangen også.

Vi har fått svar fra fertilitetsklinikken i Porsgrunn om at vi skal få hjelp innen 27/1.. så får vi se hvordan ståa er innen den tid. He he..
Fin strek! Så utrolig merkelig at den ikke teller! De aller færreste går jo til legen så tidlig.

Fin strek! Så utrolig merkelig at den ikke teller! De aller færreste går jo til legen så tidlig.

ja de på gyn på Kalnes sa at siden de ikke hadde noe bevis på at hcg nivået mitt var over 20 på min første abort. Jeg dro kun til en vikarlege og sa jeg trudde jeg har hatt en spontan. Og hun sa «ja det har du nok» og det var det. Hun tok ingen prøver eller noe.
Men nr 2 ble en MA i uke 10. og nr 3 ble litt over en mnd etterpå. Hvor jeg hadde en graviditet jeg ikke viste om. Men fant det ut etter jeg begynte å styrtblø 5 uker etter utskrapning av MA jeg hadde før. Så nå skal jeg ihvertfall passe på at denne graviditeten blir registrert tilfelle den skulle gå dårlig denne også

Back
Topp