~ IKM uke 40 ~

Her var CB digital negativ på morgenen. Er 14 dpo i dag, noe jeg aldri har vært før uten å få mensen eller være gravid. Lutealfasen har alltid vært 12-13 dager. Så kan ikke skjønne annet enn at jeg har bommet på EL selv om den var tydelig med slim og smerter i høyre side. Æsj, kjenner skuffelsen ble stor :( CB er vel 99% sikkert på IKM
Kanskje egget har festa seg litt seinere? Hadde tatt ny test i morgen ikkje gi opp håpet ☺️ Håper for deg ❤️

Ingen som helst strek i dag selv om det var en tydelig strek på tørket test i går! :bored::shifty:Må smøre seg med tålmodighet!! 8 dpo i dag og i grunn for tidlig å teste. Har bare babyplan-test som sier at første mulige testdag er i morgen, jeg har testa flere dager allerede *utålmodig*!

Vet ikke om disse strekene kommer med på bilde pga kvaliteten her, men var hjemme en tur nå og fikk studert de litt til. Strekene er rosa, etter frist vel og merke. Dyppa en i vann i samme slengen, og den er ikke strek på :) jeg har troa!! 9dpo idag

Vedlegg

• 532DBFA9-874A-42D3-96A6-2E022724AA5D.jpeg
    532DBFA9-874A-42D3-96A6-2E022724AA5D.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 148
Jeg kan settes på tr :arghh:

Gratulerer så mye til dere med positiv test, og håper enda flere følger etter :Heartblue

Så lei meg for at møkkatanta kom å banket på døren:arghh: Masse lykke til videre i neste PP:Heartred

7dpo og har testet:happy: Kom opp en skygge, så da gjenstår det å se de neste dagene:rolleyes: Helt herlig å endelig kunne begynne å teste:smiley-bounce022

20200928_103001.jpg

Har ikke så mange symptomer akkurat nå, men (sorry for tmi) har hatt diaré nå i 4 dager og fiser verre enn en prompemaskin:hilarious: Vært skikkelig trøtt på kvelden og det er merkelig til å være meg:confused004 Litt ømme bryster, men ellers kjenner jeg nada:confused5 Mister ikke helt håpet ennå:angel5

Last edited:
Tviler på det. Er ganske mye liksom. Rart den skulle komme sååå tidlig da.

Er tidlig å få mens 8 dpo, jao_O Vet du når EL var? Har du testa etter EL? Håper det er festeblødning:smiley-angelic001

Sniker meg inn her fra uke 39. Hadde ikm på lørdag, men den er enda ikke dukket opp. Skal teste idag, håper det ligger en liten spire i magen og at tanta holder seg unna :oops:

Sniker meg inn her fra uke 39. Hadde ikm på lørdag, men den er enda ikke dukket opp. Skal teste idag, håper det ligger en liten spire i magen og at tanta holder seg unna :oops:

Velkommen inn til oss og håper for deg:Heartpink

Velkommen inn til oss og håper for deg:Heartpink
Takk for det :Heartred Har hatt en del svake streker de siste dagene, men har ikke testet siden fredag. Så er veldig spent! Har en strimmel og 2 digitale. Symptomene er ihvertfall veldig tilstede. Kvalmen kom som lyn fra klar himmel igår, og har vært kveldstrøtt og sliten i 5 dager. Og ingen sympt på at tanta kommer. Så er skikkelig nervepirrende :hilarious:

Fikk positiv på El 20 sep og den sank i 3 dager etter det. Så vet jeg hadde El da...

Hadde du positiv EL test den 20? Jeg hadde også positiv test den 20.sep, og da er EL dagen etter positiv test. Altså EL den 21. Og da er du 7 dpo. Jeg tenker helt klart festeblødning:rolleyes:

Takk for det :Heartred Har hatt en del svake streker de siste dagene, men har ikke testet siden fredag. Så er veldig spent! Har en strimmel og 2 digitale. Symptomene er ihvertfall veldig tilstede. Kvalmen kom som lyn fra klar himmel igår, og har vært kveldstrøtt og sliten i 5 dager. Og ingen sympt på at tanta kommer. Så er skikkelig nervepirrende :hilarious:

Så spennende:excited001 Da håper jeg du viser fram en flott positiv test etterpå:smiley-bounce016

Back
Topp