~ IKM uke 40 ~

Takk :Heartred
Ja, jeg er faktisk overbevist denne gangen så fallhøyden blir stor :hilarious: menmen, har gjort dette noen ganger nå at jeg vet jeg blir lei meg uansett om det ikke går, så da får jeg heller bare nyte å se en tiny strek en stund iallefall ;) begynner du i morgen?

Ja, altså rosa strek får man ikke uten hCG, det er jo ett faktum:happy: Jeg har så mye murringer nå, og fiser som ett uvær:hilarious: Sitter å strikker og fiser om hverandre:laughing002 Håper for deg:Heartpink Yup, er 7 dpo imorgen og begynner da testingen:wav

Jeg kan settes på tr :arghh:

Gratulerer så mye til dere med positiv test, og håper enda flere følger etter :Heartblue

10-13 DPO

Vedlegg

• 42936376-2C5B-4900-BF87-8275ABD20BA1.jpeg
    42936376-2C5B-4900-BF87-8275ABD20BA1.jpeg
    25 KB · Visninger: 143
Her var CB digital negativ på morgenen. Er 14 dpo i dag, noe jeg aldri har vært før uten å få mensen eller være gravid. Lutealfasen har alltid vært 12-13 dager. Så kan ikke skjønne annet enn at jeg har bommet på EL selv om den var tydelig med slim og smerter i høyre side. Æsj, kjenner skuffelsen ble stor :( CB er vel 99% sikkert på IKM

Dette ser veldig lovende ut :) mine tester var blenda hvite 8 dpo.

Ja, forrige gang testa jeg positivt 10 dpo.. Så dette var tidlig, streken synes jo såpass godt at jeg tviler på det er skygge altså. Ser tydelig rosa ut i virkeligheten også...! Svir av en digital tidligtest i morgen, tenker jeg :) Selv om jeg ser at digital tidligtest til Clearblue har en følsomhet på 25.. disse har jo følsomhet på 10..

Her var CB digital negativ på morgenen. Er 14 dpo i dag, noe jeg aldri har vært før uten å få mensen eller være gravid. Lutealfasen har alltid vært 12-13 dager. Så kan ikke skjønne annet enn at jeg har bommet på EL selv om den var tydelig med slim og smerter i høyre side. Æsj, kjenner skuffelsen ble stor :(

Her ville jeg nok ikke gitt opp HELT ennå, selv om jeg forstår godt det kan føles litt håpløst ut... Har lest en del om at egget kan feste seg så sent som 10-11 dpo, og da vil det jo ta lenger tid før man får positiv test også...!

Her ville jeg nok ikke gitt opp HELT ennå, selv om jeg forstår godt det kan føles litt håpløst ut... Har lest en del om at egget kan feste seg så sent som 10-11 dpo, og da vil det jo ta lenger tid før man får positiv test også...!
Hmmm, det har jeg aldri hørt om faktisk... sist testet jeg tydelig positivt 12 dpo, så tenkte liksom at jeg kom til å gjøre det nå og :banghead:

Hmmm, det har jeg aldri hørt om faktisk... sist testet jeg tydelig positivt 12 dpo, så tenkte liksom at jeg kom til å gjøre det nå og :banghead:

Nå skal det sies at kilden min er diverse forum, da :p Men der ser jeg maaaange eksempler på folk som tester sent positivt, til tross for full kontroll på EL...!

Jeg har fått sterkere strek idag :nailbiting::nailbiting: tok både vanlig og tidligtest og det er strek på begge. Dog veldig svak, men veldig mye tydligere enn i går. Kanskje jeg faktisk har rett denne gangen, magefølelsen har sagt at det var klaff helt fra 2-3 dpo! Glemte helt å ta bilde, så det får bli senere. Er så spent på flere tester hos dere også nå!! :love017:love017:love017

2 dpo og fortsatt god strek på ELtest ☺️ Håper å få lagt inn flere aksjer ikveld ❤️ Lykke til med testingen alle sammen ❤️☺️ Er så spent for dere ☺️

Vedlegg

• B86CEB20-87DC-4E99-BB32-7D326DA71158.jpeg
    B86CEB20-87DC-4E99-BB32-7D326DA71158.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 116
Jeg har tatt en baby plan test idag, 9 dpo. Kan kanskje skimte noe med lys, men ikke sånn at jeg får tatt bilde. Kan være øynene mine som spiller meg ett puss. Så får
Bare vente å se da:nailbiting::)

Back
Topp