~ IKM uke 40 ~

Lene - 34 år- PP2 - B6 - IKM: 02.09.

Snm93, 27, pp7 (tror jeg), b1, EL ??, ikm 2/10

Satt spmtegn ved EL. I følge min kalender var eggløsning i går, men negative eggløsningstester. Testa etter eggløsning siden 19.sept. Testa da bare morgen, også gikk jeg tom for babyplan sine så måtte kjøpe noen på Normal bare. Men tror kanskje jeg kan ha hatt eggløsning ettermiddag den 19, med kort LH-topp.
Hadde bare den fra babyplan som bilde, men de fra normal har vært svakere enn denne. Aksjer er uansett lagt :)

Vedlegg

• Snapchat-187164888.jpg
    Snapchat-187164888.jpg
    7,4 KB · Visninger: 97
Akkuratja... Så da er jeg 1 dpo nå, med andre ord....? Hjelpes, skulle ikke tro jeg allerede har greid å få 2 barn når det virker så komplisert :hilarious: Får håpe det har funka med aksjer fredag og lørdag kveld da..

Ja, du er 1 dpo idag Du hadde EL igår:happy119 Hehe er kompliserte greier:hilarious: Man blir litt:schocked028 av all info:laughing002 Jada, da har dere lagt inn godt med aksjer:happy: Her la vi inn aksjer igår, så satser jeg på det funker:rolleyes:

Snm93, 27, pp7 (tror jeg), b1, EL ??, ikm 2/10

Satt spmtegn ved EL. I følge min kalender var eggløsning i går, men negative eggløsningstester. Testa etter eggløsning siden 19.sept. Testa da bare morgen, også gikk jeg tom for babyplan sine så måtte kjøpe noen på Normal bare. Men tror kanskje jeg kan ha hatt eggløsning ettermiddag den 19, med kort LH-topp.
Hadde bare den fra babyplan som bilde, men de fra normal har vært svakere enn denne. Aksjer er uansett lagt :)

Den testen er dessverre negativ. Teststreken må være like sterk/og eller sterkere enn kontrollstreken.
Kan vise deg en av mine positive
20200919_130233.jpg

Takk for svar, skjønner hva du mener :joyful:
Jeg hadde to defekte tester på torsdag, så fikk ikke noe svar den dagen. Så fikk jeg positiv fredag, så dermed tenkte jeg det kunne være mulig den var positiv torsdag også. Så da regnet jeg meg iallefall frem til 1dpo søndag, er så komplisert det her :p Jeg hadde faktisk sju defekte tester i denne pakningen fra clearblue... sykt kjedelig når de er så dyre! Har brukt de noen ganger, så gjorde riktig, men den siste jeg tok funka heldigvis og var positiv :hungover: flaks, gomler ananas nå 2dpo og håper på det beste :D

Bruker du også monitor? Eller bruker du den der blinke smiley fra Clearblue? Så kjipt det var defekte tester i pakken:arghh: Har jeg aldri opplevd før(jeg bruker Clearblue advanced monitor), samt eggløsningstestene fra babyplan:happy119 Har aldri prøvd ananas før, håper det var gullegget som slapp og vi kan bli med i juni2021-gruppa:Heartred

Veldig kjekt om alle sjekker at de er ført opp, og ført opp riktig i første innlegget - er så redd for å ha glemt noen!

Jeg er ikke ført opp med alder. Jeg er 35 år:)

Har drevet med intensiv aksjehandel hele uka, så nå var det ganske greit å entre dpo-land :hilarious:

Hatt annenhver dag i 2 uker nå vi også:hilarious: men la inn for siste gang igår, så får det være greit for noen dager:rolleyes::hilarious:

Den testen er dessverre negativ. Teststreken må være like sterk/og eller sterkere enn kontrollstreken.
Kan vise deg en av mine positiveVis vedlegget 336132

Ja, vet den jeg la ved var negativ :) Bare tenkte jeg kunne ha hatt en kort LH-topp, for testa ikke noe mer den dagen på mårran, for gikk tom for tester. Men vet ikke helt hvordan de fra Normal er, men de har vært svakere igjen sammenlignet med den fra babyplan :) Legger aksjer uansett, så får jeg heller teste med g-tester om to ukers tid :joyful:

Ja, vet den jeg la ved var negativ :) Bare tenkte jeg kunne ha hatt en kort LH-topp, for testa ikke noe mer den dagen på mårran, for gikk tom for tester. Men vet ikke helt hvordan de fra Normal er, men de har vært svakere igjen sammenlignet med den fra babyplan :) Legger aksjer uansett, så får jeg heller teste med g-tester om to ukers tid :joyful:

Ah, sorry:joyful:
Kjipt å gå tom for tester når EL nærmer seg:shifty: har dessverre ingen erfaring med Normal sine tester:confused005 Masse lykke til:Heartred

Ah, sorry:joyful:
Kjipt å gå tom for tester når EL nærmer seg:shifty: har dessverre ingen erfaring med Normal sine tester:confused005 Masse lykke til:Heartred

Det går bra! Dårlig formulert av meg også :p Hadde egentlig ikke tenkt til å teste så mye denne perioden, men samboeren er kanskje mer på'n enn meg for tiden :rolleyes: Får bestille til en eventuelt ny prøveperiode. Liker babyplan sine tester best.
Takk! Lykke til du også :Heartred

Det går bra! Dårlig formulert av meg også :p Hadde egentlig ikke tenkt til å teste så mye denne perioden, men samboeren er kanskje mer på'n enn meg for tiden :rolleyes: Får bestille til en eventuelt ny prøveperiode. Liker babyplan sine tester best.
Takk! Lykke til du også :Heartred

Er også tester fra babyplan jeg foretrekker. Bruker tidligtestene derfra. Også når jeg har fått positiv test, går jeg over på CB+ testene, de viser godt stigning:rolleyes: Er en testetøs deluxe, så har 50+ tester i skapet som venter på meg:hilarious: Koselig når mannfolka er bitt av "gravid-basillen" de også:laughing002:Heartred Min også bare heiv meg rundt igår(har EL idag):laughing021:rolleyes: Satser på du slipper en pp til:Heartpink Takk, hadde en kjenisk forrige mnd og tilhørete egl maigruppa, så håper jeg kan joine junigruppa:smiley-angelic001

Er også tester fra babyplan jeg foretrekker. Bruker tidligtestene derfra. Også når jeg har fått positiv test, går jeg over på CB+ testene, de viser godt stigning:rolleyes: Er en testetøs deluxe, så har 50+ tester i skapet som venter på meg:hilarious: Koselig når mannfolka er bitt av "gravid-basillen" de også:laughing002:Heartred Min også bare heiv meg rundt igår(har EL idag):laughing021:rolleyes: Satser på du slipper en pp til:Heartpink Takk, hadde en kjenisk forrige mnd og tilhørete egl maigruppa, så håper jeg kan joine junigruppa:smiley-angelic001

Ja, samme her. Bestilte graviditetstester fra ebay nå, vet ikke helt hvordan de er, men ikke fått skygge eller noe på de da jeg testa forrige periode. Men skikkelig testetøs her og :hilarious: Så absolutt hyggelig! Her jobber samboer ukesturnus, så passer på å legge aksjer da han er hjemme :)
Huff, trist å oppleve det kan jeg tenke meg! Tror vi var i samme ikm-gruppe da. Satse på at dette blir våres prøveperiode :Heartred Og alle andre i denne gruppen, så klart! :)

Bruker du også monitor? Eller bruker du den der blinke smiley fra Clearblue? Så kjipt det var defekte tester i pakken:arghh: Har jeg aldri opplevd før(jeg bruker Clearblue advanced monitor), samt eggløsningstestene fra babyplan:happy119 Har aldri prøvd ananas før, håper det var gullegget som slapp og vi kan bli med i juni2021-gruppa:Heartred
Nei, har kun prøvd clearblue med blinkende smiley, blir det en runde til så prøver jeg babyplan. Er spent på om ananasen funker :hilarious: Jeg har ikke brydd meg så my om prøvinga i denne runden, og har heller ikke skrevet i noen forum før nå. Har jo fulgt med hver dag, siden det er så spennende å se hvem som blir gravide osv. Men roen er helt annerledes denne gangen, og det føles veldig bra. Det var tungt å ha noen stressmåneder på rad nå.. Har troa på gullegget hos oss her nå :Heartpink

Ja, samme her. Bestilte graviditetstester fra ebay nå, vet ikke helt hvordan de er, men ikke fått skygge eller noe på de da jeg testa forrige periode. Men skikkelig testetøs her og :hilarious: Så absolutt hyggelig! Her jobber samboer ukesturnus, så passer på å legge aksjer da han er hjemme :)
Huff, trist å oppleve det kan jeg tenke meg! Tror vi var i samme ikm-gruppe da. Satse på at dette blir våres prøveperiode :Heartred Og alle andre i denne gruppen, så klart! :)

Jeg har mange tester fra babyplan, CB+, CB digitale og Makesure. Så satser jeg på det gjør susen og får stilt testetøsa og testetrangen:hilarious: Har ikke noen erfaring med gester fra Ebay, men tenker de kan være bra de også:happy119 Vet at testene fra Normal slår ut sent hvertfall, mange som har skrevet om det innpå her.

Har du også hatt en kjemisk forrige pp? Uff, det er ordentlig leit. Gjør så vondt å miste. Man får jo så mange drømmer og forhåpninger med én gang man ser testen er positiv, også rives de rett ned:( Satser på juni er mnd for oss alle:smiley-angelic001:Heartpink

Nei, har kun prøvd clearblue med blinkende smiley, blir det en runde til så prøver jeg babyplan. Er spent på om ananasen funker :hilarious: Jeg har ikke brydd meg så my om prøvinga i denne runden, og har heller ikke skrevet i noen forum før nå. Har jo fulgt med hver dag, siden det er så spennende å se hvem som blir gravide osv. Men roen er helt annerledes denne gangen, og det føles veldig bra. Det var tungt å ha noen stressmåneder på rad nå.. Har troa på gullegget hos oss her nå :Heartpink

Jeg bruker både strimmeltester og monitor. Da jeg ble gravid med gutten min i 2018, så slo ikke monitor ut på EL og fikk bare "høy" hele den pp. Heldigvis testet jeg med strimmeltester, så jeg ikke gikk glipp av EL og fikk lagt inn aksjer:Heartred Så jeg dobbeltsikrer meg:happy119 Har aldri prøvd den andre fra CB med blinkende og fast smiley, men. Håper ananasen funker gull:cool05
Jeg har vært medlem her på babyverden siden 2007, og er mange herlige damer her inne:Heartred Fint felleskap og støtte i både prøver-, gravid og barselperioden:Heartpink Herlig med en slik periode med bare ro og ikke stressfølelse etter flere sånne mnd. Krysser fingrene for at alle har slipt gullegget denne mnd:Heartred:smiley-angelic001

Herregud, jeg er trøtt. Senga roper på meg, vært igang siden 07.30 idag helt til nå:schocked028

Back
Topp