Baby.3
Forelsket i forumet
Den er positiv, ja
Herlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv, ja
Veldig snart iallefall![]()
dersom jeg tester hver gang jeg tisser, er jeg da garantert å få med meg en topp....? Eller forsvinner hormonene fra urinen....?

anbefaler deg å teste ut premom appen, den analyserer testene for deg - da kan du se når du når toppen og når EL mest sannsynlig har vært![]()
Den kom ca 10 dager senere for meg etter SA i hvert fall.Ifølge Flo har jeg EL i morgen, men jeg er bortreist på jobb fram til helgenNoen som har erfaring med EL etter SA? Er det normalt at den kanskje kommer litt senere enn vanlig?
![]()
Eller, ser strek på den også, men ikke i nærheten av sånn som denne på bildet. Mannen kjøper med en tidlig test idag, så tester på formiddagen en gang. Kanskje jeg får sterkere utover dagen?
Hatt høy siden CD18 og EL test er heller ikke positiv.
Finally
Sånn her ser den fra igår ut nå. Den er sterk altså! Mens den fra i dag tidlig er det knapt en strek påEller, ser strek på den også, men ikke i nærheten av sånn som denne på bildet. Mannen kjøper med en tidlig test idag, så tester på formiddagen en gang. Kanskje jeg får sterkere utover dagen?

Så bra!
Hurra! Temper du i tillegg så du vet når egget har sluppet?
Nei, gjør ikke det, men har Ladycomp 6b-Baby liggende klar til bruk i skapet om det ikke går denne PP. Ut ifra tidligere ultralyd, så har egget slept ved første positive test(samme dag), men er jo ikke sikkert det skjer hver mnd?!Hurra! Temper du i tillegg så du vet når egget har sluppet?
Lykke til!