~ IKM uke 40 ~

idamar94 - 26 år - pp3- B2- EL: 13.09/14.09(var på UL dag 10,gyn tippet 13/14.ikke målt med tester)- IKM: 28.09-01.10 (noe usikker grunnet PCOS og varierende sykluser)
 
Hei dere! :happy::happy:

hopper inn her etter å ha trodd at EL har vært, men den kom i dag :hilarious::woot:


Babydrømnr2 - 30 år - PP1 - B1- EL17/9 - IKM 2/10

Noen her som har prøvd premolut N for å utsette mensen, forså å få en tullete syklus etterpå?

utsatt forrige mnd pga bryllupet mitt og nå ser det ut som mensen kommer veldig mye senere enn vanlig o_O
 
I følge premom er eggløsning nå hvertfall..
 

Vedlegg

  • 4E7F33DD-DC8F-4ED4-A038-15D7E38BEBBB.png
    4E7F33DD-DC8F-4ED4-A038-15D7E38BEBBB.png
    83 KB · Visninger: 61
Melder meg inn her jeg :)

Jeg vet ikke 100% sikkert at jeg har eggløsning nå, men jeg tar bare sjansen for det føles skikkelig sånn ut! Startet med eggløsningsslim på mandag, deretter helt syke smerter tirsdagen som har blitt bedre de to siste dagene og er nesten borte nå. Hatt helt forferdelig ømme bryster også. Så noe har det vært, og jeg krysser fingrene for eggløsning! Men har ikke fått positiv eggløsningstest, men gikk tom igår, så har ikke fått testet idag. Men jeg setter eggløsningen til å være ca. i dag.

Prøver199212 - alder 27 - B2 - EL ca. 17.09 - IKM ca. 01.10
 
Men nå leste jeg litt. Kan det være at jeg hadde eggløsning mandagen siden det var da det var eggløsningsslim? Ikke hatt det etter mandag. Leser at noen kan ha smerter ETTER eggløsning? Åh, det er ikke lett å bli klok på kroppen... Begynte å teste tirsdagen, og de testene var negative. En synlig strek, men allikevel helt negative.
 
idamar94 - 26 år - pp3- B2- EL: 13.09/14.09(var på UL dag 10,gyn tippet 13/14.ikke målt med tester)- IKM: 28.09-01.10 (noe usikker grunnet PCOS og varierende sykluser)

satte deg på IKM 28.09, jeg!:) si ifra om du vil jeg skal endre. Lykke til!:D
 
Jeg har ennå ikke fått positiv EL-test, selv om jeg ifølge syklus skal ha EL i morgen...:sorry: Skal ikke stå på aksjelegging heller, imponerende nok i seg selv å få det til en gang om dagen i nesten ei uke med en ettåring i hus som nesten ikke sover :joyful: nå reiser jo mannen snart også, så jeg er nå litt spent på om det går denne pp....:sorry:
 
Arkimedes - 26 - PP 6 - B 1 (egentlig 2.) - EL 17.09 - IKM 29.09


ENDELIG! Virker som at egget slapp to dager etter peak denne gangen, og halleluja så utålmodig jeg har vært når jeg har venta på at tempen skulle gå opp. I dag skjøt den til værs :smiley-bounce022 Gått og tenkt at åneei, denne måneden slipper kanskje ikke egget og gått og vært lei meg. Men så fikk jeg en mistanke om at egget hadde sluppet i går fordi jeg blir en heks i samme øyeblikk. Gråter for ingenting og er sur, som i går :hilarious:

Må dette bli måneden :smiley-angelic002
 
Dagens. Så da håper jeg eggløsning kommer i morgen (cd 15) :) hatt høy på monitor i 3 dager nå.. men ikke så sterke streker på testene som idag, så da er vel det ett godt tegn? #pp4 (3 runde med letrozol):)
 

Vedlegg

  • 74DE6AD0-680C-4135-B597-C44071E200A2.jpeg
    74DE6AD0-680C-4135-B597-C44071E200A2.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 42
Premom-fanen er kun for Premom-merkevarens kvantitative eggløsningstest. Testene dine bør lastes opp til Andre-fanen, og lesingen din fra Premom-fanen er feil.

Jeg har skjønt det:) Takk for at du sier ifra også? Men positiv test er ikke her ennå... vet selv når den er positiv:)
 
CD 21 og fortsatt ingen EL.. tror jeg starter på en frisk neste pp:happy119
 
Hatt el slim i to dager nå, kommer endelig hjem fra jobbreise i ettermiddag! Men er det for sent å legge inn aksjer nå tro? :confused: Eller er det fortsatt en sjans?
 
Hatt el slim i to dager nå, kommer endelig hjem fra jobbreise i ettermiddag! Men er det for sent å legge inn aksjer nå tro? :confused: Eller er det fortsatt en sjans?
Har du testet etter eggløsning? :) jeg pleier å ha eggløsningsslim et par dager før eggløsning, så ville iallfall lagt inn aksjer for sikkerhetskyld om jeg var deg! :) :Heartred
 
Jeg har et dilemma som jeg håper dere kan være med å hjelpe meg med.

Jeg har litt plutselig blitt kalt inn til en liten operasjon neste uke. Det er en mindre greie. Jeg blir ikke lagt i narkose, men vil få noe morfinbasert som smertestillende og vil få penicillin for å hindre infeksjon etterpå.

På operasjonsdagen vil jeg være maks dpo 6, men jeg har også fått duphaston jeg skal ta og har tatt eggløsningssprøyte for noen dager siden, denne syklusen.

Vil jeg ødelegge alle sjanser dersom jeg gjør denne operasjonen?

Kan nevne at operasjonen er bestilt gjennom fastlegen. Hun vet ikke at jeg har tatt Duphaston og slikt for det fikk jeg hos en privat gynekolog, men hun vet jeg prøver på å bli gravid.

Hva ville dere gjort?
 
Men nå leste jeg litt. Kan det være at jeg hadde eggløsning mandagen siden det var da det var eggløsningsslim? Ikke hatt det etter mandag. Leser at noen kan ha smerter ETTER eggløsning? Åh, det er ikke lett å bli klok på kroppen... Begynte å teste tirsdagen, og de testene var negative. En synlig strek, men allikevel helt negative.

Ville kanskje tippet mandag da ja. Jeg har som regel varierende smerter. Noen ganger før, andre ganger etter. Noen ganher på selve dagen. Så jeg kan ikke gå på smerter alene i alle fall.
 
Back
Topp