IKM uke 40. 2019

Nå testa du ganske tidlig på morningen? Prøv å holde deg uten drikke noen timer utpå dagen å ta en ny test så skal du se at den kanskje er litt sterkere. Min var egentlig ganske tydelig på CD 5 og den er helt lik ennå på CD 12. Og litt mer tydelig på ettermiddagen
Er opptatt hele dagen, men er det bedre på kvelden? Er i praksis så vanskelig å ta på dagen.
 
Hei! Første gang på forum her! Er førstegangsprøver. Sluttet på pillen i april og har IKM 1.okt. Har jo ikke prøvd å bli gravid veldig lenge, men begynner likevel å bli ganske utålmodig. Har hatt ønske om barn lenge. Har vært sammen med mannen min i 10 år, gift i litt over 1 år. Kjenner også litt på «presset» fra mange rundt oss at det er veldig forventet at det blir barn på oss snart. Jeg har bla noen foreldre som er mer enn klare for å bli besteforeldre. Nå venter noen lange uker frem til IKM. Håper virkelig det har klaffet denne gangen Er ikke så mange som vet at vi prøver, så veldig deilig å få ut litt tankene her inne
 
Denne er vel snart positiv? Eller? Syns de strimlene er så dårlige! :inpain:
 

Vedlegg

  • 35C1E235-EBD5-4BDD-96B7-1539B2422348.jpeg
    35C1E235-EBD5-4BDD-96B7-1539B2422348.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 50
Jeg håper testen i kveld blir negativ så jeg kan hoppe over i dpo land!!
 
Helt klart positiv, spør du meg :D
Tok en digital test og den viste O så skal prøve igjen med morgenurin sto det på pakningen :wideyed: trodde liksom det var utover dagen den var høyest:bookworm: men men! Syns jeg har litt smerter i magen å merket at noe var på gang men da tok jeg feil:banghead:
Prøver igjen i morgen :)
 
Snart! I morgen kanskje? Jeg hadde testet igjen i kveld. :)
Jeg tok en digital en og den viste O :banghead: så jeg får prøve igjen i morgen:) men syns jeg merket noe smerter i magen som kan ligne el smerter så hadde et lite håp:arghh: man blir jo gal av alle de testene brukt 15 strimler på 7 dager så må roe ned litt:porc
 
Tok en digital test og den viste O så skal prøve igjen med morgenurin sto det på pakningen :wideyed: trodde liksom det var utover dagen den var høyest:bookworm: men men! Syns jeg har litt smerter i magen å merket at noe var på gang men da tok jeg feil:banghead:
Prøver igjen i morgen :)
Da krysser jeg fingrene for positiv El test i morgen!! :D
 
Back
Topp