IKM uke 39

Åååååå herreguuud!!! :nailbiting:
Nederste fra i dag tidlig, de to andre fra nå i ettermiddag :nailbiting:

Vedlegg

• 87BA7A5B-3F26-4E78-98C3-C7F3825E5B2D.jpeg
    87BA7A5B-3F26-4E78-98C3-C7F3825E5B2D.jpeg
    31,4 KB · Visninger: 158
Sitter i politisk møte hele dagen, men fikk handlet meg en rfsu tidlig test imorgest. Sparer den til i kveld :happy: Leit å tenke på at forrige kommunestyre testet jeg positivt på morgenen, 12 dpo. Satt hele dagen i mine egne tanker, å grugledet meg til å fortelle mannen. I dag er første møte etter sommeren, å jeg er nok en gang 12 dpo. Har enda håp, siden jeg har hatt skygger de to siste dagene både på Makesure tidlig og Babyplan vanlig. Tenk hvis det blir strek ikveld, blir liksom deja vu.. Håper ❤️

Åsså lurer jeg på, for vi var jo flere som bestilte makesure tidlig som hadde utløpsdato 10/20 på tilbud. Er vi de samme som sitter å har skygger på disse testene nå? Lurer på hvilken innvirkning det har på testene at de går ut på dato snart..

jeg bruker også de testene. Ultrasvak skygge i går, sterkere i dag.

Mye mulig dette er ren ønsketenkning, men det ser da ut som om den jeg nettopp tok (nederste), er litt sterkere enn den fra i går (øverste)? o_O

Edit: og igjen gjør jo denne fantastiske bildekvaliteten alt kjempe dårlig. Men jeg ser den veldig godt på min egen kamerarull.
Ser den nederste tydeligst :)

Dette er min første strek denne syklusen, hvor jeg faktisk kan se noe farge. Så er faktisk litt optimistisk nå:) Det ER jo egentlig vanvittig dumt å teste tidlig, men jeg klarer ikke å la være.

Samme her!! Denne syklusen fikk han ikke vite når eggløsning var, og han aner ikke at jeg holder på med dette teste-racet mitt:smiley-bounce022
Høres akkurat ut som meg, og passer på å teste når han er borte:hilarious:

Spennende!! Haha, helt likt her å.. Heldigvis jobber han både dag og kveld for tiden, å jeg elsker det når han er ute av huset :laughing002 Han slengte en kommentar for kanskje 4 dager siden om tanta var på tur, men det ville jo vært tidlig at han skulle merka det 5-6 dager før o_O Håper han ikke er synsk!

Klarte ikke å vente med denne :hilarious:
Men seeee
:smiley-bounce016

Vedlegg

• 4F33695F-A906-46DD-8574-588195CCC88B.jpeg
    4F33695F-A906-46DD-8574-588195CCC88B.jpeg
    23,2 KB · Visninger: 92
Starter altfor tidlig vettu:p Men sånn er det å være testetøs:hilarious:
Jeg ser nå at testen jeg tok i dag, er hakket sterkere enn den i går:wideyed: Optimisten i meg hopper!!!
Håper strekene dine blir sterkere!!!
Yay så bra!! Har du ila de 21 ppene hatt positive tester men som endte i tidlig sa? (Beklager hvis du har skrevet det før i tråden her, litt vanskelig å følge med alt og alle).

Mannen mener jeg ikke må stresse sånn med testene og fikk sjokk da han så alle testene jeg hadde tatt siden mandag («bare» 8 stk).. Så blitt enige om at nå venter jeg til lørdag:shy:

Temp var høy og ingen tr så det holder optimismen oppe hos meg. Men var denne dagen, på kveldstid CD28, at jeg fikk mensen i forrige syklus så alt kan skje:nailbiting:

Vedlegg

• 9A2BE81A-F8F3-4C37-9401-20063D0DED7B.jpeg
    9A2BE81A-F8F3-4C37-9401-20063D0DED7B.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 114
Yay så bra!! Har du ila de 21 ppene hatt positive tester men som endte i tidlig sa? (Beklager hvis du har skrevet det før i tråden her, litt vanskelig å følge med alt og alle).

Mannen mener jeg ikke må stresse sånn med testene og fikk sjokk da han så alle testene jeg hadde tatt siden mandag («bare» 8 stk).. Så blitt enige om at nå venter jeg til lørdag:shy:

Temp var høy og ingen tr så det holder optimismen oppe hos meg. Men var denne dagen, på kveldstid CD28, at jeg fikk mensen i forrige syklus så alt kan skje:nailbiting:
Jeg hadde en kjemisk graviditet i juni/juli skiftet:Heartred
Positiv 10dpo, svakere på kvelden og enda svakere 11dpo. 12dpo kom mensen med et brak, litt kraftigere enn ellers.

Godt gjort hvis du klarer å vente til da:joyful: Jeg hadde aldri greid det:hilarious:

Jeg hadde en kjemisk graviditet i juni/juli skiftet:Heartred
Positiv 10dpo, svakere på kvelden og enda svakere 11dpo. 12dpo kom mensen med et brak, litt kraftigere enn ellers.

Godt gjort hvis du klarer å vente til da:joyful: Jeg hadde aldri greid det:hilarious:
Ja selvfølgelig det skrev du jo tidligere i dag:-) Vi får satse på at dette ender annerledes. Syns det er en vanskelig balanse på når man skal si seg fornøyd med resultatet og slutte med testingen. Da jeg var gravid i sommer ble det et par tester ut i uke 5 før jeg slo meg til ro med det- andre bekymringer for graviditeten i seg selv tok fort overhånd. Gikk som bekymringene og magefølelsen min sa da de oppdaget MA i uke 9 så hvis det jeg har nå er en «kjemisk» graviditet så håper jeg det gir seg og mensen er rundt hjørnet. Vil videre i livet:shifty::hilarious:

Ja selvfølgelig det skrev du jo tidligere i dag:) Vi får satse på at dette ender annerledes. Syns det er en vanskelig balanse på når man skal si seg fornøyd med resultatet og slutte med testingen. Da jeg var gravid i sommer ble det et par tester ut i uke 5 før jeg slo meg til ro med det- andre bekymringer for graviditeten i seg selv tok fort overhånd. Gikk som bekymringene og magefølelsen min sa da de oppdaget MA i uke 9 så hvis det jeg har nå er en «kjemisk» graviditet så håper jeg det gir seg og mensen er rundt hjørnet. Vil videre i livet:shifty::hilarious:
Den dagen jeg får positiv digital, så skal jeg klare å slå meg til ro føler jeg. Men kommer sikkert til å teste videre etter det også:p

Ja om det er kjemisk, så er jeg veldig glad det «gikk fort over» for min del:Heartred

Dere som har fått positive tester da, merket dere økt utflod før dere testet positivt? TMI, men jeg har hatt det noen dager.. Kan jo bare være tanta åsså!
Jeg hadde det forrige gang jeg ble gravid. Måtte sjekke på do noen ganger, var sikker at tanten var kommet :joyful:

Back
Topp