IKM uke 39

Det er ulidelig spennende !! Jeg er mest snurt over syklusen min, hadde den vært «normal» denne gang så hadde jeg vært 10dpo i morgen og klar for testing.. Nå må jeg vente til onsdag, tidligst !!

Haha! Nesten samme her! Jeg skulle vært dpo10 i dag, men el kom fire dager senere enn normalt:mad:

:Heartred Begge dagens tester
Stigning fra igår. Håper:Heartred

Vedlegg

• 988CAC25-D91A-4EEA-B102-E10648DFACAA.jpeg
    988CAC25-D91A-4EEA-B102-E10648DFACAA.jpeg
    8,8 KB · Visninger: 138
  • 409A8C7F-3D11-4EBF-9421-672AA13C8289.jpeg
    409A8C7F-3D11-4EBF-9421-672AA13C8289.jpeg
    8,2 KB · Visninger: 134
Jeg holder på med et lite eksperiment i denne syklusen. Har alltid lurt på hvordan el testene er etter el, så derfor holder jeg på å teste hver dag til IKM.
Noen som har sjekket ut dette før?
Gjør dette bare for nysgjerrighetens skyld, og har ekstremt med el tester liggende:)

Men nå på 4dpo begynner testene å stige igjen, murringene er her fortsatt og har fortsatt hvit utflod. Vet det er normalt at lh stiger og synker litt om hverandre under syklusen, men likevel er det litt gøy å se også:joyful:

Vedlegg

• 3679491D-E674-49B0-A98B-BB93568FDE67.jpeg
    3679491D-E674-49B0-A98B-BB93568FDE67.jpeg
    51,2 KB · Visninger: 117
Jeg holder på med et lite eksperiment i denne syklusen. Har alltid lurt på hvordan el testene er etter el, så derfor holder jeg på å teste hver dag til IKM.
Noen som har sjekket ut dette før?
Gjør dette bare for nysgjerrighetens skyld, og har ekstremt med el tester liggende:)

Men nå på 4dpo begynner testene å stige igjen, murringene er her fortsatt og har fortsatt hvit utflod. Vet det er normalt at lh stiger og synker litt om hverandre under syklusen, men likevel er det litt gøy å se også:joyful:
Kult! Forhåpentligvis trenger du ikke de el-testene på en stund så hvorfor ikke bruke den på eksperiment. Og gøy å ha noe å sysle med i denne dørgende kjedelige og ikke minst langtekkelige venteperioden... Når du starter med g-tester, fortsetter du med el-test da og teiper de ved siden av el-testene? :joyful:

Kult! Forhåpentligvis trenger du ikke de el-testene på en stund så hvorfor ikke bruke den på eksperiment. Og gøy å ha noe å sysle med i denne dørgende kjedelige og ikke minst langtekkelige venteperioden... Når du starter med g-tester, fortsetter du med el-test da og teiper de ved siden av el-testene? :joyful:
Helt enig! Da har jeg noe å gjøre:hilarious:
Har planer om å starte 8dpo, men redd testetøsa starter før:rolleyes: Håper jeg klarer å vente til 8dpo ihvertfall.
Ja, tenkte å fortsette med el testene frem til IKM, og hvis jeg blir gravid denne syklusen, så er det spennende å sammenligne el og grav.test. Har jo hørt at el tester blir positive ved en eventuell graviditet:)

Last edited by a moderator:
5 dpo. Som jeg skrev tidligere har jeg vært veldig kvalm og uvel idag. Ble bedre utpå ettermiddagen. Akkurat sånn var det i mine to forrige svangerskap i begynnelsen :rolleyes: Dårlig på formiddag og i god form på ettermiddag. Kjenner et rart trykk i livmoren og småmurringer. Melkehvit utflod. Føler jeg er veldig på symptomjakt her nå :hilarious: Men de er jo ikke til å ta feil av. Venter masse tester i posten i morgen, tror jeg fyrer av første test da! Klarer ikke å vente lenger nå! :D

5 dpo. Som jeg skrev tidligere har jeg vært veldig kvalm og uvel idag. Ble bedre utpå ettermiddagen. Akkurat sånn var det i mine to forrige svangerskap i begynnelsen :rolleyes: Dårlig på formiddag og i god form på ettermiddag. Kjenner et rart trykk i livmoren og småmurringer. Melkehvit utflod. Føler jeg er veldig på symptomjakt her nå :hilarious: Men de er jo ikke til å ta feil av. Venter masse tester i posten i morgen, tror jeg fyrer av første test da! Klarer ikke å vente lenger nå! :D

Så spennende:nailbiting: kan el ha vært tidligere enn du tror, sånn at du egentlig er litt flere dpo?

Kan dott i ørene være et symptom? :hilarious: Har en dott i ene øret som kom snikende og ikke vil løse seg opp :hilarious:

Kan dott i ørene være et symptom? :hilarious: Har en dott i ene øret som kom snikende og ikke vil løse seg opp :hilarious:

Aldri HØRT om før, men kan jo hende:hilarious:

Back
Topp