IKM uke 39

7dpo, temp holder seg oppe og ingen mer spotting foreløpig. Masse murringer i går kveld, også i dag. Måtte bare ta en billigtest fra eBay for å stilne testetrangen i morges:hilarious: Blenda selvfølgelig! Ser for meg å teste med BP eller Makesure på torsdag, 9dpo:rolleyes:

Mulig streksynet mitt spiller meg et puss, men jeg synes jeg ser antydning til strek jeg:wacky:

Føler meg som en ballong som har mistet all luften. Håpløs og i villrede på hva som egentlig foregår i syklusen min..

Våknet først kl.04:00 og bare måtte på do så tempet før jeg stod opp: 36,27 ?!
Tempet så igjen kl.06:00, en halvtime etter vanlig tempetid: 36,12 ?!!!
What.. I går var tempen oppe i 36,51 og jeg var lettet over å endelig komme meg oppover på det øvre nivået og i syklusens andre fase..

Vet det ikke er så mange av dere som temper men kanskje noen kjenner seg igjen ved en tilsynelatende uforutsigbar syklus hvor man ikke får noen positive signaler og ikke ser noe lys i enden her. Vil helst bare ha TR nå og komme meg videre:shifty:
Gjorde det forresten ikke bedre at mannen var svært lite var interessert i å høre meg «klage» og «stresse» med dette:grumpy::shifty:

Vedlegg

• 4B4669D6-79D3-4099-A261-E1FD46AAAD86.jpeg
    4B4669D6-79D3-4099-A261-E1FD46AAAD86.jpeg
    55,9 KB · Visninger: 81
Føler meg som en ballong som har mistet all luften. Håpløs og i villrede på hva som egentlig foregår i syklusen min..

What.. I går var tempen oppe i 36,51 og jeg var lettet over å endelig komme meg oppover på det øvre nivået og i syklusens andre fase..

Vet det ikke er så mange av dere som temper men kanskje noen kjenner seg igjen ved en tilsynelatende uforutsigbar syklus hvor man ikke får noen positive signaler og ikke ser noe lys i enden her. Vil helst bare ha TR nå og komme meg videre:shifty:
Gjorde det forresten ikke bedre at mannen var svært lite var interessert i å høre meg «klage» og «stresse» med dette:grumpy::shifty:
Det er noen som får en ‘fall back dip’ 2dpo- altså at tempen hopper opp etter EL, for så droppe før den stiger igjen. Når det gjelder temping skal man ikke se pp hver enkelt temp, men på helheten. Hvis tempen stiger igjen imorgen og holder seg der, hadde du nok EL CD14, men hvis den holder seg lav, kan den ene høye tempen ha vært tilfeldig. Forstår frustrasjonen om å gå å vente på EL! Hadde EL CD24 forrige pp, og denne mnd på CD18 (uregelmessig syklus etter pilleslutt&ammeslutt). Ville uansett fortsatt P legge inn aksjer minst annenhver dag i tilfelle EL ikke har vært enda:) Masse lykke til!:Heartred

Det er noen som får en ‘fall back dip’ 2dpo- altså at tempen hopper opp etter EL, for så droppe før den stiger igjen. Når det gjelder temping skal man ikke se pp hver enkelt temp, men på helheten. Hvis tempen stiger igjen imorgen og holder seg der, hadde du nok EL CD14, men hvis den holder seg lav, kan den ene høye tempen ha vært tilfeldig. Forstår frustrasjonen om å gå å vente på EL! Hadde EL CD24 forrige pp, og denne mnd på CD18 (uregelmessig syklus etter pilleslutt&ammeslutt). Ville uansett fortsatt P legge inn aksjer minst annenhver dag i tilfelle EL ikke har vært enda:) Masse lykke til!:Heartred
Takk for tilbakemelding❤️ Får hanke inn mannen etter jobb og si at vi ikke kan være helt ferdig med denne pp’s aksjelegging likevel.. Spent på tempen de neste dagene:rolleyes:

Strek idag også. Håper på sterkere i ettermiddag!:nailbiting:

Vedlegg

• E38B2AF1-1E00-4275-B97B-0F1593F1366A.jpeg
    E38B2AF1-1E00-4275-B97B-0F1593F1366A.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 112
CD16 og nesten positiv EL-test idag også. Premom mener fortsatt jeg er 2 dpo, men jeg tviler. Fikk lagt kan aksjer igår kveld, og skal legge inn ikveld ikveld også, hvis vi orker. Alle er syke her nå så:oops:
Litt mye TMI her nå, men har hatt EL-slim med litt blod i hver morgen nå i 3 dager, så nå synes jeg det kan skje. Har hatt nesten positive tester nå siden jeg var på CD7:arghh:
Vis vedlegget 335383
Har du lastet opp teststrimmelen under kategorien premom? Premom-fanen er kun for deres egne merkede kvantitative eggløsningstester. Du bør bruke kategorien Annet for å få pålitelige avlesninger.

Som jeg misunner dere som kan teste nå! Tenkte å vente til søndag, 9dpo. Nå er testetrangen så sterk at det skal holde hardt å vente til lørdag 8 dpo:wideyed:

Mulig streksynet mitt spiller meg et puss, men jeg synes jeg ser antydning til strek jeg:wacky:

jeg også! Mulig det er egen ønsketenkning

Når dere sier det, så kan det se sånn ut... vises ikke i virkeligheten, så da tviler jeg på at det er noe:shy: Men nå mååå jeg jo teste i kveld... og i morgen tidlig... og i morgen kveld...:p:p:p

Takk for tilbakemelding❤️ Får hanke inn mannen etter jobb og si at vi ikke kan være helt ferdig med denne pp’s aksjelegging likevel.. Spent på tempen de neste dagene:rolleyes:
Jepp, best å fortsette med aksjer en stund til! Blir spennende de neste dagene da ja! :joyful:

Hmm.. det kan ikke være noe feil med temperaturmåleren da? Dårlig batteri?

Hmm.. det kan ikke være noe feil med temperaturmåleren da? Dårlig batteri?
Jeg tenkte på muligheten, men ikke lenge siden jeg byttet batteri og får heller ikke opp varsel om lite batteri. Mulig jeg bare bytter for å være på sikre siden.

Som Mamacita skrev ovenfor så kan det jo godt hende det er den ene økningen som var «feil» og ikke nødvendigvis fallet i dag. Så får bare holde motet oppe. Beveger vel meg i teorien snart over i en annen ikm gruppe men forblir her enn så lenge❤️

Jepp, best å fortsette med aksjer en stund til! Blir spennende de neste dagene da ja! :joyful:
Føler litt at det blir mye mas på mannen om dette, og vi var begge lettet over at jeg i går antok at toget var gått for denne gang og vi kunne ha litt pause! Han har en del smerter etter han brakk foten i helgen og med gips og det hele blir det litt med stress å få det gjort:shifty: Men MÅ rett og slett bare mobilisere litt energi til i kveld, siste aksjer ble lagt inn lørdag så jeg er litt småstressa:joyful:

Føler litt at det blir mye mas på mannen om dette, og vi var begge lettet over at jeg i går antok at toget var gått for denne gang og vi kunne ha litt pause! Han har en del smerter etter han brakk foten i helgen og med gips og det hele blir det litt med stress å få det gjort:shifty: Men MÅ rett og slett bare mobilisere litt energi til i kveld, siste aksjer ble lagt inn lørdag så jeg er litt småstressa:joyful:
Huff, skjønner det! Noen pp kan jo tilfeldigheter gjøre at man ikke får prøvd ‘aktivt nok’ men sånn er det jo dessverre.. Men håper dere rekker litt aksjer før EL, og at EL kommer veldig snart! :joyful:

Tusen takk til den som tipsa om billige make sure tidlig tester på fertil! Jeg tenker at det verste som skjer er at de ikke viser positiv, når de «går ut på dato». Så for oss som må teste to ganger til dagen fra 4dpo omtrent, er det billig å hamstre nå

Hva kjenner dere på når dere er i dpo-land/lutealfasen?

Selv merker jeg det på humøret, energien (sliten og trøtt), er tiltaksløs, presterer dårligere på trening... så mistenker sterkt at jeg er 2dpo i dag til tross for den rare temp-dippen da jeg føler på alt det forannevnte. Sovnet på «sofakontoret» i formiddag allerede:shy:

Hva kjenner dere på når dere er i dpo-land/lutealfasen?

Selv merker jeg det på humøret, energien (sliten og trøtt), er tiltaksløs, presterer dårligere på trening... så mistenker sterkt at jeg er 2dpo i dag til tross for den rare temp-dippen da jeg føler på alt det forannevnte. Sovnet på «sofakontoret» i formiddag allerede:shy:

Jeg kjenner alle symptomer, men jeg kjenner at det er annerledes enn mine to forrige svangerskap. Kjenner mye aktivitet i livmorområdet, og har nesten litt vondt. Tror kroppen jobber og ikke helt får til det den skal. Er første syklus etter MA, så det kan være naturlig forklaring.

Konkret er jeg trøtt (nesten så jeg sovner i stolen på jobb), vært litt kvalm om morgenen de siste tre dagene og kjenner mye romstering og rariteter i livmorområdet. 4 dpo i dag så mesteparten er nok ren innbilning :shifty:

Back
Topp