IKM UKE 39 + 40

Kjenner på at dette helt sikkert ikke gikk denne gangen. Har kjent noen stikk i sidene nederst i magen mot eggstokkene, kløende og såre nipler men det er vel eneste symptomene som kaaaaan være. Nå sløser jeg ikke tester mer før jeg er minst 12dpo. Er 8dpo i dag, så vi får se :rolleyes: Ser også at jeg kanskje må over på gruppe for Ikm 41 siden EL ble senere enn forventet..

Last edited:
Du er bare 10 dpo i dag eller?
Tenker at det ikke enda er kjørt, selv om jeg skjønneres godt fortvilelsen din :sorry: :Heartpink

Meeen det er ikke over før tanta kommer!
11 dpo i dag. Hvis appen stemmer da, så litt forbehold, men ja. Helt over er det ikke før tanta kommer nei, men jeg tror jo det hadde vært en antydning som var stigende sterkere på testene hvis det var noe på gang her. :confused:
Vel, vi er jo mange som blir skuffet måned på måned her inne. Og når ønsket om en baby til er så sterkt så blir det så veldig skuffende når det ikke skjer noe. Hjelper litt at vi er mange i samme situasjon her inne som kan sutre/støtte og heie på hverandre :Heartred

11 dpo i dag. Hvis appen stemmer da, så litt forbehold, men ja. Helt over er det ikke før tanta kommer nei, men jeg tror jo det hadde vært en antydning som var stigende sterkere på testene hvis det var noe på gang her. :confused:
Vel, vi er jo mange som blir skuffet måned på måned her inne. Og når ønsket om en baby til er så sterkt så blir det så veldig skuffende når det ikke skjer noe. Hjelper litt at vi er mange i samme situasjon her inne som kan sutre/støtte og heie på hverandre :Heartred
Ja jeg skjønner deg så godt, har selv vært der - i mange mange måneder :confused::Heartpink Blir det ikke noe denne runden krysser jeg alt jeg har for neste runde!

Våkna i dag og det ømme brystet jeg har hatt siden eggløsning er ikke ømt lenger. Og med feber og sykdom i tillegg mistet jeg litt troa på at det går denne gang. Har ikke testet siden søndag kveld og kommer nok til å vente til ikm med å teste nå da jeg føler den kommer til å være negativ uansett :sad015 Jeg som hadde SÅ lyst på en junibaby da jeg er født i juni selv
Føles så med deg! :Heartred
Jeg ville også ha vår/sommer baby denne gang, da alle vi andre er født fra august-desember :sad010
Såå skuffende å få negativ test måned etter måned, selv med i herdig prøving :banghead:

Jeg er 11dpo i kveld. Pleier alltid å få ømme bryster etter eggløsning som forsvinner ett par dager før TR. Og de 2 siste syklusene har faktisk TR kommet litt før tida også, så tips til å forlenge lutealfasen tas imot med stor takk :wtf:
Jeg testet B6 (pyridoksin) tabletter denne lutealfasen og den ble faktisk forlenget med to dager hos meg denne måneden, fra 9-11dager.

10 dpo ettermiddagstestene mine. Her ble Babyplan stavene revet opp. Har fargen bare samlet seg inntil der streken skal være? :facepalm:
20250930_173614.jpg

20250930_173118.jpg

Kjenner på at dette helt sikkert ikke gikk denne gangen. Har kjent noen stikk i sidene nederst i magen mot eggstokkene, kløende og såre nipler men det er vel eneste symptomene som kaaaaan være. Nå sløser jeg ikke tester mer før jeg er minst 12dpo. Er 8dpo i dag, så vi får se :rolleyes: Ser også at jeg kanskje må over på gruppe for Ikm 41 siden EL ble senere enn forventet..
Håper du tar feil og at du får mer symptomer etterhvert :Heartred

Fikk flere makesure tidligtester levert på døren sånn rett etter at jeg hadde tatt disse, så nå har jeg tidligtester til senere :nailbiting:

Weeee, er så spent på de neste testene :nailbiting:

Back
Topp