Kan jo være festeblødning? Eller?Nå hadde jeg en blødning også! Stikking før i dag og blødning nå. Håper ikke at TR kommer alt for tidlig og at syklusen min denne måneden ikke ender på 21 dager liksom![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo være festeblødning? Eller?Nå hadde jeg en blødning også! Stikking før i dag og blødning nå. Håper ikke at TR kommer alt for tidlig og at syklusen min denne måneden ikke ender på 21 dager liksom![]()
![]()
Jeg ser!Nå griper jeg etter halmstrå her. Måtte åpne ny testpakke med strimler, så det kan jo hende det har noe å si, men legger ved testen fra før i dag og den nye fra i kveld nederst. Jeg må jo vinkle de for å se de godt osv, og ta flere for å få med det jeg ser på bildet, så det er jo generelt et dårlig tegn antar jeg
Vis vedlegget 471094Vis vedlegget 471095
Får bare hive meg i det og sette meg opp som gravid daDu bestemmer!![]()
Ja håper det er festeblødning. Men vet aldri etter en MA, den kan jo skikkelig tulle med syklusenKan jo være festeblødning? Eller?håper tanta bare holder seg langt unna!!

Nå hadde jeg en blødning også! Stikking før i dag og blødning nå. Håper ikke at TR kommer alt for tidlig og at syklusen min denne måneden ikke ender på 21 dager liksom![]()
![]()

Så gøy!!! Gratulerer! Fikk mannen bli med på testing?Samme testen !! Men seeeee
Jeg kjenner egentlig på meg at mensen snart kommer. Jeg kan bare settes på tr. Sånn er det. Lykke til videre alle sammen, både gravid, ikke gravid og til dere som venter 
Taakk!Så gøy!!! Gratulerer! Fikk mannen bli med på testing?
Oj, det ser jo lovende ut. Nå må det bare komme strek på testen
Satser på det var gullegget som festet seg da
Dette ser veldig lovende ut!

Jeg som hadde SÅ lyst på en junibaby da jeg er født i juni selvDu er bare 10 dpo i dag eller?IKM til lørdag, ingen endring på testene.. masse murringer, men jeg tror løpet er kjørt jeg.. vanskelig å holde motet oppeJeg ville så gjerne den skulle sitte denne runden..
Jeg er 11dpo i kveld. Pleier alltid å få ømme bryster etter eggløsning som forsvinner ett par dager før TR. Og de 2 siste syklusene har faktisk TR kommet litt før tida også, så tips til å forlenge lutealfasen tas imot med stor takkDu er bare 10 dpo i dag eller?
Tenker at det ikke enda er kjørt, selv om jeg skjønneres godt fortvilelsen din![]()
Meeen det er ikke over før tanta kommer!

Åhh skjønnerJeg er 11dpo i kveld. Pleier alltid å få ømme bryster etter eggløsning som forsvinner ett par dager før TR. Og de 2 siste syklusene har faktisk TR kommet litt før tida også, så tips til å forlenge lutealfasen tas imot med stor takk![]()

Vurdere å gå på butikken og kjøpe flere tester, for nå har jeg jo snart brukt opp den bunken jeg hadde liggende