IKM UKE 39 + 40

Nå griper jeg etter halmstrå her. Måtte åpne ny testpakke med strimler, så det kan jo hende det har noe å si, men legger ved testen fra før i dag og den nye fra i kveld nederst. Jeg må jo vinkle de for å se de godt osv, og ta flere for å få med det jeg ser på bildet, så det er jo generelt et dårlig tegn antar jeg :dead:
Vis vedlegget 471094Vis vedlegget 471095
Jeg ser!

Nå hadde jeg en blødning også! Stikking før i dag og blødning nå. Håper ikke at TR kommer alt for tidlig og at syklusen min denne måneden ikke ender på 21 dager liksom :facepalm: :confused005

Åååh, håper :nailbiting: :smiley-angelic001

Så gøy!!! Gratulerer! Fikk mannen bli med på testing?
Taakk! :D ❤️❤️ han var dausliten i går og trodde ikke det kom til og bli noe positiv test før onsdag, torsdag så han sa eg kunne teste. Haha. Eg sa no må eg teste, vil ikkje vente mer :p så testet eg og så at det ble strek og ringte han innpå badet med en gang! Så følte vi fikk øyeblikket vårt likevell!! :D haha. Men ble jo veldig sjokkert da :p

Bare siden eg har delt pulsen min må eg jo vise at den hvilepulsen stadig går opp no :p

Vedlegg

• IMG_5308.png
    IMG_5308.png
    163,1 KB · Visninger: 44
Våkna i dag og det ømme brystet jeg har hatt siden eggløsning er ikke ømt lenger. Og med feber og sykdom i tillegg mistet jeg litt troa på at det går denne gang. Har ikke testet siden søndag kveld og kommer nok til å vente til ikm med å teste nå da jeg føler den kommer til å være negativ uansett :sad015 Jeg som hadde SÅ lyst på en junibaby da jeg er født i juni selv

IKM til lørdag, ingen endring på testene.. masse murringer, men jeg tror løpet er kjørt jeg.. vanskelig å holde motet oppe :confused: Jeg ville så gjerne den skulle sitte denne runden..
Du er bare 10 dpo i dag eller?
Tenker at det ikke enda er kjørt, selv om jeg skjønneres godt fortvilelsen din :sorry: :Heartpink

Meeen det er ikke over før tanta kommer!

Du er bare 10 dpo i dag eller?
Tenker at det ikke enda er kjørt, selv om jeg skjønneres godt fortvilelsen din :sorry: :Heartpink

Meeen det er ikke over før tanta kommer!
Jeg er 11dpo i kveld. Pleier alltid å få ømme bryster etter eggløsning som forsvinner ett par dager før TR. Og de 2 siste syklusene har faktisk TR kommet litt før tida også, så tips til å forlenge lutealfasen tas imot med stor takk :wtf:

Jeg er 11dpo i kveld. Pleier alltid å få ømme bryster etter eggløsning som forsvinner ett par dager før TR. Og de 2 siste syklusene har faktisk TR kommet litt før tida også, så tips til å forlenge lutealfasen tas imot med stor takk :wtf:
Åhh skjønner :Heartpink :nailbiting:
Da ville jeg hørt med gynekolog om du kan få resept på progesteronstøtte. Jeg går selv på utrogestan som forlenger lutealfasen og støtter graviditet om det skjer :Heartpink

Vet ikke om det syns på bilder, eller om streksynet mitt bare har fått ønskeblikket på. Men jeg blir ved med å få en veeldig svak strek på disse testene. Og da klarer jeg jo ikke helt å akseptere at dette ikke blir. Hjelper ikke at jeg kanskje har fucket opp syklusen og ikke aner når jeg får mensen, eller om jeg kanskje får eggløsning nå snart eller hva som skjer:meh: Vurdere å gå på butikken og kjøpe flere tester, for nå har jeg jo snart brukt opp den bunken jeg hadde liggende:hilarious:
IMG_1964.jpeg
IMG_1963.jpeg

Back
Topp