TaakkHurrraaa! Gratulerer!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TaakkHurrraaa! Gratulerer!!![]()

Jeg ser iallfall på den nye testenNå griper jeg etter halmstrå her. Måtte åpne ny testpakke med strimler, så det kan jo hende det har noe å si, men legger ved testen fra før i dag og den nye fra i kveld nederst. Jeg må jo vinkle de for å se de godt osv, og ta flere for å få med det jeg ser på bildet, så det er jo generelt et dårlig tegn antar jeg
Vis vedlegget 471094Vis vedlegget 471095

Herlig!! Gratulerer så myeSamme testen !! Men seeeee

Til de som er interessert så er dette en test jeg har tatt nå. Synes streken er ekstra hvit jegFøler meg mer og mer sikker på at jeg hadde en kjemisk forrige måned nå når jeg tester med tester fra akkurat samme pakke denne prøveperioden her iallfall
Vis vedlegget 471077
@mamat2prinsesser&4prinser
Takk!!Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
Takk!!håper den klamrer seg fast
![]()

Jeg bare forstår ikke det enda!! HerregudDet skal den, terminspire det der![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Du bestemmer!Taaakk! Haha vet ikke, tørr jeg??? Teste litt til først?
Nå griper jeg etter halmstrå her. Måtte åpne ny testpakke med strimler, så det kan jo hende det har noe å si, men legger ved testen fra før i dag og den nye fra i kveld nederst. Jeg må jo vinkle de for å se de godt osv, og ta flere for å få med det jeg ser på bildet, så det er jo generelt et dårlig tegn antar jeg
Vis vedlegget 471094Vis vedlegget 471095
Jeg ogJeg ser iallfall på den nye testen![]()

Ååååå gratulererSamme testen !! Men seeeee

Ja okay, jeg skjønner!Det var litt rar kjemisk, for den var så svak. Mest synlige streken min var på en clearblue. Forskjellen mellom Makesure da og nå er at jeg føler man kan se at fargen var rød på disse, vs at man ser at streken på den jeg testet i ste er hvit. Men normal makesure er så og si negativ da. Fikk bare opp streker på tidligtester.