Komme an på. Min morgenurin er dritt-tiss, og får mye sterkere tester gjennom dagen/kvelden.Chat gpt anbefaler og vente til i morgen. Han sier at kveldsurin er utvannet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komme an på. Min morgenurin er dritt-tiss, og får mye sterkere tester gjennom dagen/kvelden.Chat gpt anbefaler og vente til i morgen. Han sier at kveldsurin er utvannet.![]()
Ja jeg syns også jeg har bedre tiss utover dagen men ser nå at det er veldig utvannet. Jeg tar bare en test likevell og forventer negativt svarKomme an på. Min morgenurin er dritt-tiss, og får mye sterkere tester gjennom dagen/kvelden.
Du har sikkert rett. Jeg har drukket en del vann siste timene og tisset var utvannet men tar en test likevell!Men det må da bare komme an på hvor mye man har drukket??
Ååååå. Riktig god bedring!!!Temperaturen i dag tidlig var nok sykdomBle sløvere og sløvere utover dagen. Etter jeg kom hjem fikk jeg helt knekken. 38,4 i feber nå en stund etter inntak av paracet... Er så mye som skjer på jobb jeg har ikke tid til å være syk...
![]()
Her ser jeg! Spennende!!!Til de som er interessert så er dette en test jeg har tatt nå. Synes streken er ekstra hvit jegFøler meg mer og mer sikker på at jeg hadde en kjemisk forrige måned nå når jeg tester med tester fra akkurat samme pakke denne prøveperioden her iallfall
Vis vedlegget 471077
@mamat2prinsesser&4prinser
Holy mooly!!! Føler liksom ikkje man trenger å lete etter streken!Jaaaaaa du er gravid![]()
![]()
GratulererSamme testen !! Men seeeee
Du har vært god som ventet så «lenge» 

Gratulerer så myeHoly mooly!!! Føler liksom ikkje man trenger å lete etter streken!den kom før tiden og
Ja den var veldig fin og tydeligWoop skrev før jeg så at du hadde testetDu har sikkert rett. Jeg har drukket en del vann siste timene og tisset var utvannet men tar en test likevell!
Haha taaaaakk!! Jeg er glad for det nå!! Også kunne vi være sammen om det her hjemme! Selv om eg no står alene innpå badet da mens jenten og samboer er i stuenGratulerer![]()
Du har vært god som ventet så «lenge»
![]()
TaakkGratulerer så myeJa den var veldig fin og tydelig
Yeeey gratulerer!!!Samme testen !! Men seeeee

TaaakkYeeey gratulerer!!!![]()
Hurrraaa! Gratulerer!!Samme testen !! Men seeeee

Wee!Samme testen !! Men seeeee
Gratulerer!
Taaakk! Haha vet ikke, tørr jeg??? Teste litt til først?Wee!Gratulerer!
Skal jeg sette deg på gravid?