IKM UKE 39 + 40

Visst sånn stikking betyr at det fester seg evt, når er det vits å teste da? Hehe. Når ville det slått ut evt?
Håper jeg klarer og holde meg til i morgen egentlig. Men det spørs. Blir jo litt giret på å se! Samtidig er det skummelt. :)
Jeg vet ikke når stikkingen kommer, men har hørt at det tar ca 2 dager å grave seg inn?? Men det får vi vel snart fasit på hvis du tester positivt i morgen :happy:

Visst sånn stikking betyr at det fester seg evt, når er det vits å teste da? Hehe. Når ville det slått ut evt?
Håper jeg klarer og holde meg til i morgen egentlig. Men det spørs. Blir jo litt giret på å se! Samtidig er det skummelt. :)
Hos meg stakk det veldig mye på morgenen sist søndag. Testet svakt positivt mandag kveld.

Jeg vet ikke når stikkingen kommer, men har hørt at det tar ca 2 dager å grave seg inn?? Men det får vi vel snart fasit på hvis du tester positivt i morgen :happy:
Dpo 4.

10 ganger sålangt lemus i øyet

Litt vonde pupper

Kald, og kald nese

Dpo 5

Litt stikking i tissen, au

Stikking i høyre pupp

Tissetrengt

Mye stikking i underliv

Lemus i øyet

Dpo 6

Skikkelig trøtt og sur

Litt murring i korsrygg

Stakk i magen i ett sekund

Gjorde vondt i underlivet når jeg strakk kroppen mens jeg gjespet

Mensensmerter i underlivet

Dpo 7

Rar smerte i underliv og rompe

Litt sånn skarp smerte som ligger i bakgrunnen

Litt brennende følelse i korsryggen på høyre side i noen minutter

Litt dunking på høye side

2 sånne støt greier i tiss/rumpe

Ømme pupper

Hører min egen puls i øret

Dpo 9

Halsbrann

Veldig sliten og trøtt

Raper mye

Ømme pupper

Litt mens smerter

Mye dunking i magen i går over lenger tid

Dpo 10

Kjennes ut som mensen er like rundt hjørnet. Mensen smerter både i underliv og korsrygg

Meeen som du ser så har det vært stikking flere dager hos meg. Men i går var det anerledes :)

Jeg er sååå spent for oss som er igjen!
Jeg tester med EL tester nå hver morgen og de er på 0.5 stort sett eller mer på morgenkvisten. Synker litt ut på kvelden.

Har selvsagt også tatt graviditetstest også…. Men de ser jeg nok ikke noe på. Men så er jeg jo kanskje bare 7dpo, så jeg har håp!!

Mensenmurringer i flere dager og litt kvalme av og på her. Tok tidligtest nå, og ser jo antydninger til noe. Men tror det bare er enda en skygge. Ventingen på den ene skyggen som plutselig ser sterkere ut er så altoppslukende.. Lov å håpe da! 10 dpo i dag, men føler håpet svinner sakte bort :dead: IMG_5941.jpeg

Mensenmurringer i flere dager og litt kvalme av og på her. Tok tidligtest nå, og ser jo antydninger til noe. Men tror det bare er enda en skygge. Ventingen på den ene skyggen som plutselig ser sterkere ut er så altoppslukende.. Lov å håpe da! 10 dpo i dag, men føler håpet svinner sakte bort :dead: Vis vedlegget 471074
Jeg ser!! ❤️ håper den utvikler seg!

Når skal du teste da? Føler med her inne så jeg og begynner å bli veldig spendt på din test :laughing002
Haha. Så søt du er! :) ❤️
Håper jeg klarer og holde meg til i morgen. Men visst ikke ryker jeg nok på en smell i kveld vil jeg tro. Tror jeg var 11 dpo sist jeg testet positivt med sønnen min. I morgen er jeg 11 dpo :p hihi

Mensenmurringer i flere dager og litt kvalme av og på her. Tok tidligtest nå, og ser jo antydninger til noe. Men tror det bare er enda en skygge. Ventingen på den ene skyggen som plutselig ser sterkere ut er så altoppslukende.. Lov å håpe da! 10 dpo i dag, men føler håpet svinner sakte bort :dead: Vis vedlegget 471074
For alt det er verdt seg jeg også da, så håper det ikke bare er skygge :happy:

Kjenner stikking i det jeg antar er livmor litt til venstre og lengre ned enn navlen. Myomet ligger litt høyre nå, og derfor er livmor mer mot venstre. Holdt på i over en time nå, så håper det er implantasjon og ikke myomet, for tror ikke myomet er så langt til venstre? :nailbiting: I så fall blir det sikkert ikke positiv test før 11 dpo da kanskje :smiley-ashamed004 Må smøre meg med tålmodighet. Kan jo hende stikkingen kommer litt mot slutten av implantasjonen også? Har ikke kjent sånn stikking før.
Spennende! Spes om du ikke pleier å føle på den type stikking ellers!:D

Føler det stikker og drar nedi der hver syklus jeg :hilarious:

Back
Topp