IKM UKE 39 + 40

Mensenmurringer i flere dager og litt kvalme av og på her. Tok tidligtest nå, og ser jo antydninger til noe. Men tror det bare er enda en skygge. Ventingen på den ene skyggen som plutselig ser sterkere ut er så altoppslukende.. Lov å håpe da! 10 dpo i dag, men føler håpet svinner sakte bort :dead: Vis vedlegget 471074
Jeg ser også på denne! Håper det ikke bare er skygge :Heartred

Spennende! Spes om du ikke pleier å føle på den type stikking ellers!:D

Føler det stikker og drar nedi der hver syklus jeg :hilarious:
Det kan sikkert være noe som skjer pga progesteron også, men kan ikke huske å ha lagt merke til det før. Men kan hende jeg bare har tenkt at det var myomet tidligere også? 2 ganger har jeg hatt festebløsning da, så synes det har vært en mye enklere indikasjon for å si det sånn :hilarious:

Ser dere noe her eller er det bare jeg som ser for meg ting? Fader også, jeg klarer jo ikke å holde meg…

Vedlegg

• IMG_4737.jpeg
    IMG_4737.jpeg
    626,7 KB · Visninger: 96
Mensenmurringer i flere dager og litt kvalme av og på her. Tok tidligtest nå, og ser jo antydninger til noe. Men tror det bare er enda en skygge. Ventingen på den ene skyggen som plutselig ser sterkere ut er så altoppslukende.. Lov å håpe da! 10 dpo i dag, men føler håpet svinner sakte bort :dead: Vis vedlegget 471074
Ser også på denne!

Ser dere noe her eller er det bare jeg som ser for meg ting? Fader også, jeg klarer jo ikke å holde meg…
Hmm, litt vanskelig å se, litt mørkt bilde. Har du mulighet til å ta lysere?
Kjenner til det å ikke klare og holde seg! :hilarious:

Til de som er interessert så er dette en test jeg har tatt nå. Synes streken er ekstra hvit jeg :hilarious: Føler meg mer og mer sikker på at jeg hadde en kjemisk forrige måned nå når jeg tester med tester fra akkurat samme pakke denne prøveperioden her iallfall

Vis vedlegget 471077

@mamat2prinsesser&4prinser
Ser noe på denne! Hvordan så testene ut da du tror du hadde kjemisk da?

Ser noe på denne! Hvordan så testene ut da du tror du hadde kjemisk da?
Det var litt rar kjemisk, for den var så svak. Mest synlige streken min var på en clearblue. Forskjellen mellom Makesure da og nå er at jeg føler man kan se at fargen var rød på disse, vs at man ser at streken på den jeg testet i ste er hvit. Men normal makesure er så og si negativ da. Fikk bare opp streker på tidligtester.

Vedlegg

• 20250901_171710.jpg
    20250901_171710.jpg
    202,2 KB · Visninger: 54
  • 20250906_142530.jpg
    20250906_142530.jpg
    626,6 KB · Visninger: 56
Last edited:
Haha ja. Jeg driver og kjefter mye på min om dagen for den er så teit:p like teit det da av meg :p haha. Men genialt da :p

Kjenner stikking i det jeg antar er livmor litt til venstre og lengre ned enn navlen. Myomet ligger litt høyre nå, og derfor er livmor mer mot venstre. Holdt på i over en time nå, så håper det er implantasjon og ikke myomet, for tror ikke myomet er så langt til venstre? :nailbiting: I så fall blir det sikkert ikke positiv test før 11 dpo da kanskje :smiley-ashamed004 Må smøre meg med tålmodighet. Kan jo hende stikkingen kommer litt mot slutten av implantasjonen også? Har ikke kjent sånn stikking før.
Jeg hadde sånne smerter i to tre kvelder

Temperaturen i dag tidlig var nok sykdom :arghh: Ble sløvere og sløvere utover dagen. Etter jeg kom hjem fikk jeg helt knekken. 38,4 i feber nå en stund etter inntak av paracet... Er så mye som skjer på jobb jeg har ikke tid til å være syk... :wtf:

Back
Topp