IKM UKE 39 + 40

Av dere som har testet positivt enten nå eller tidligere, hvordan så testen deres ut ved 12 dpo?

Jeg var så dum å laste opp dagens test 12 dpo i ChatGPT, og tilbakemeldingen var at streken var veldig svak for å være 12 dpo :sorry: Og nå ble jeg veldig bekymret :sorry:
Ved 12 dpo er den jo svak uansett, sålenge det er stigning rundt hver 2. dag, så kan du ha ro i magen med god samvittighet tenker jeg :joyful: ChatGPT er ikke å stole på til å vurdere streker.

Pulsen var høy inatt også. Og spiste ikke drit i går :p ikke før leggetid :p

Vedlegg

• IMG_5282.png
    IMG_5282.png
    132,2 KB · Visninger: 26
  • IMG_5283.png
    IMG_5283.png
    140,6 KB · Visninger: 26
Mensen nærmer seg veldig nå om den kommer! Dpo 9 i dag. Litt glad egentlig for at jeg ikke har testet enda , samtidig så e eg sååå nysgjerrig :hilarious: 3 netter på rad no der eg ikkje sover noe godt også. Kjenner det murrer i underlivet og i går dunket det en del i puppen og brennende følelse. Hadde også sånn korsrygg vondt på jobb i går som jeg hadde når jeg var gravid også. Men korsrygg vondt hadde jeg jo sist pp også men ikke helt likt likevell :p

Vedlegg

• IMG_5284.png
    IMG_5284.png
    316,4 KB · Visninger: 34
Mensen nærmer seg veldig nå om den kommer! Dpo 9 i dag. Litt glad egentlig for at jeg ikke har testet enda , samtidig så e eg sååå nysgjerrig :hilarious: 3 netter på rad no der eg ikkje sover noe godt også. Kjenner det murrer i underlivet og i går dunket det en del i puppen og brennende følelse. Hadde også sånn korsrygg vondt på jobb i går som jeg hadde når jeg var gravid også. Men korsrygg vondt hadde jeg jo sist pp også men ikke helt likt likevell :p
Så spent på deg altså :smiley-angelic001

Veldig spennende dette! Hvordan klarer du ikke å teste når kroppen sender slike signaler? Jeg er imponert over selvkontrollen din altså :Heartred Eg har ikke testet selv enda, men har bare veldig vage symptomer som like greit kan være pms og ingen tidligtester hjemme. Hadde jeg hatt tidligtester hadde jeg nok testet allerede i går :hilarious:

Veldig spennende dette! Hvordan klarer du ikke å teste når kroppen sender slike signaler? Jeg er imponert over selvkontrollen din altså :Heartred Eg har ikke testet selv enda, men har bare veldig vage symptomer som like greit kan være pms og ingen tidligtester hjemme. Hadde jeg hatt tidligtester hadde jeg nok testet allerede i går :hilarious:
Syns du? Haha kan jo like godt være pms? Hadde helt sykt mange symptomer forrige pp uten at det var noe :/ men litt roligere denne gang da men litt forskjellig fra sist. Jeg hadde nok testet som en galen hadde det ikke vært for ønsket om å teste sammen her hjemme. :p skal prøve å vente til i morgen :hilarious:
Spennende når du og skal teste da :D

Om jeg er syklusdag 26 i dag så skjønner jeg ikke hvordan min IKM skal komme den 3 oktober… hehe mtp at jeg ofte får mensen på dag 28,29… :p

Om jeg er syklusdag 26 i dag så skjønner jeg ikke hvordan min IKM skal komme den 3 oktober… hehe mtp at jeg ofte får mensen på dag 28,29… :p
Hadde du eggløsning litt sent? :) Er jo eggløsning som bestemmer når mensen kommer, på en måte. (12-16 dager etter ut fra hvor lang lutealfase du har). Tiden før eggløsning som kan variere.

Hadde du eggløsning litt sent? :) Er jo eggløsning som bestemmer når mensen kommer, på en måte. (12-16 dager etter ut fra hvor lang lutealfase du har). Tiden før eggløsning som kan variere.
Har jo ikke pleid og teste etter el før men no når eg faktisk gjorde det så var den «sen» men for alt eg vet kan det jo hende den alltid er sånn :p hehe.

Av dere som har testet positivt enten nå eller tidligere, hvordan så testen deres ut ved 12 dpo?

Jeg var så dum å laste opp dagens test 12 dpo i ChatGPT, og tilbakemeldingen var at streken var veldig svak for å være 12 dpo :sorry: Og nå ble jeg veldig bekymret :sorry:
Har du sett tråden om chatgpt og å tolke tester? Den tolker andre streker den finner i bildet og er IKKE pålitelig i hele tatt!
Thread 'Chat-gpt for tolkning av tester'
https://forum.babyverden.no/threads/chat-gpt-for-tolkning-av-tester.2054479/

Har i tillegg sett mange her som får litt svakere test på morgenen og ved urin senere på dagen blir den sterkere. Så strimmeltest trenger ikke alltid fortelle hvor sannheten om hvor mye hcg du fakrisk har:Heartpink

Last edited:
Back
Topp