Kine 95
Gift med forumet
Haha jeg må jo bli gravid siden jeg lagde ikm uke 41 gruppen. Hadde bare litt for ivrige egg til å ende opp i gruppen selvJeg ser faktisk antydning til noe på begge dissedet blir spennende i morgen!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg må jo bli gravid siden jeg lagde ikm uke 41 gruppen. Hadde bare litt for ivrige egg til å ende opp i gruppen selvJeg ser faktisk antydning til noe på begge dissedet blir spennende i morgen!!

Ja, du må jo nesten følge tradisjonen. Noe annet hadde vært uhørtHaha jeg må jo bli gravid siden jeg lagde ikm uke 41 gruppen. Hadde bare litt for ivrige egg til å ende opp i gruppen selv![]()

Hmmm vet ikke? Visste ikke at de solgte denne i Norge før forrige måned, så har bare tatt én av den før.Pleier clearblue å ha skygge uansett? Ser noe på den
Haha, leste at du tok en ny i fjor og tenkte da at det kanskje var litt seint å vurdere en så gammel test, typ, et par mnd etter en evt terminTok en ny i for litt siden, men jeg ser det jeg vil se nå tror jeg.. den er nok blenda. Nå skal jeg holde meg til over helgen!!![]()

Den er ikke blenda!Tok en ny i for litt siden, men jeg ser det jeg vil se nå tror jeg.. den er nok blenda. Nå skal jeg holde meg til over helgen!!![]()

Blir spennende om det blir strek senereHmmm vet ikke? Visste ikke at de solgte denne i Norge før forrige måned, så har bare tatt én av den før.
Ser noe derHahah oisann det går litt fort i svingene hos meg i skrivingenHaha, leste at du tok en ny i fjor og tenkte da at det kanskje var litt seint å vurdere en så gammel test, typ, et par mnd etter en evt termin
Kan kanskje være antydning til noe? Uansett så blir det spennende på mandag!![]()
Håper håper
Wææææ!!Den er ikke blenda!![]()
Blir spennende å se!
Føler jeg kunne skimte noe.Tok en ny i for litt siden, men jeg ser det jeg vil se nå tror jeg.. den er nok blenda. Nå skal jeg holde meg til over helgen!!![]()
Takk som spør!Hvordan føler du deg da @Tobr ?![]()
Klarte ikke dy meg og tok en test på formiddagen idag som var ganske lik i styrke som på formiddagen i går, men kan vel ikke forvente drastisk stigning hver dag. Håper på sterkere i morgen. Hvis ikke blir det blodprøver!
Håper jeg slipper det!Yay! Tester! Ser noe på BPNå har jeg kommet meg hjem igjen fra fjelltur og har tatt dagens tester. Tok babyplan bildet med blits etter anbefaling fra noen her inne. Ikke mye action der enda, men er bare 7 dpo så
Vis vedlegget 470926
Vis vedlegget 470927
Usikker på CB, da det var liksom flere skyggespotter på den, hvis du skjønner?Føler liksom det er noe her jeg og! Spennende!Tok en ny i for litt siden, men jeg ser det jeg vil se nå tror jeg.. den er nok blenda. Nå skal jeg holde meg til over helgen!!![]()
Synes jeg ser noe på babyplan! Spennende fremoverNå har jeg kommet meg hjem igjen fra fjelltur og har tatt dagens tester. Tok babyplan bildet med blits etter anbefaling fra noen her inne. Ikke mye action der enda, men er bare 7 dpo så
Vis vedlegget 470926
Vis vedlegget 470927

Heelt enig, helt uutholdeligHeldige dere som har strek på testene deres! Veldig spennende å følge med
Har i dag også testet helt negativ 9 dpo, det murrer godt i magen og føler mensen er rett rundt hjørnet! Såå uutholdelig denne ventetiden![]()
Jeg er 8 dpo i dag selv og synes hver dag mellom negative tester er skikkelig dritt. Forventer nesten at vi må over på en ny pp bare fordi det er for godt til å være sant at det klaffer her (pessimist her og) 
Og nå ble jeg veldig bekymret